Az enyhén és közepesen súlyos értelmi fogyatékkal élő speciális nevelési igényű tanulók helyzete, esélyegyenlőségének megvalósulása a magyar alapfokú közoktatási rendszerben

László, Nóra (2015) Az enyhén és közepesen súlyos értelmi fogyatékkal élő speciális nevelési igényű tanulók helyzete, esélyegyenlőségének megvalósulása a magyar alapfokú közoktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_laszlo_nora.pdf] PDF
2015_laszlo_nora.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (978kB)

English title

The Status and the Equal Oppurtunities of the Children with Softly and Middle Severed Intellectual Disabilities Who Needs Special Education - in the Hungarian Elementary Education System

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Law and Political Sciences

Department

Munkajogi és Szociális Jogi Tanszék

Discipline

Law and Public Administration Studies

Specialization

munkaügyi és társadalombiztosítási igazgatási

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Lajkó, Dóra
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.04. Sociology
Depositing User: Szerkesztő ÁJTK
Date Deposited: 2022. Aug. 24. 15:07
Last Modified: 2022. Aug. 24. 15:07
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/63881

Actions (login required)

View Item View Item