A roma tanulók beilleszkedése az iskolában : a kompetencia-alapú oktatás hatékonysága a roma diákok iskolai beilleszkedésében

Tóthné Tóth, Erzsébet (2007) A roma tanulók beilleszkedése az iskolában : a kompetencia-alapú oktatás hatékonysága a roma diákok iskolai beilleszkedésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2007_tothne_toth_erzsebet.pdf] PDF
2007_tothne_toth_erzsebet.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (4MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Neveléstudományi Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szuromi, István
főiskolai adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.04. Sociology
05. Social sciences > 05.04. Sociology > 05.04.01. Sociology
05. Social sciences > 05.04. Sociology > 05.04.01. Sociology > 05.04.01.01. Social structure, inequalities, social mobility, interethnic relations
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Sep. 14. 13:38
Last Modified: 2021. Sep. 21. 12:59
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/118542

Actions (login required)

View Item View Item