Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 52.

Visy, Ágnes (1999) Different types of motivation and their importance in language learning. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Messzi-Szabóné Major, Márta (1999) English Grammar Teaching With Games. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bartók, György (1999) Evaluation or devaluation? Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kaptásné Zsellér, Dr. Dóra (1999) Foreign Language Teaching for the Dyslexics with the Help of the Suggestopedian Method. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bánfi, Alexandra (1999) Language Teaching Through Authentic Reading Materials. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó, Márta (1999) Prejudice Against Gipsies. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vass, György (1999) The Role of Learning Styles and Visual Aids in English Language Teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Korom, Szilvia (1999) Teacher's personality has a motivating power. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szappanos, Tünde (1999) Teachers' nonverbal expectancy communication. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sárosi, Edit (1999) The problematic child. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hargitai, Eszter (1999) The role of games in english language teaching. Examination of the functioning of games with the help of analysis of questionaries. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Takács, Katalin (1999) The role of non-verbal communication in English teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Halasiné Szlovák, Diána (1998) Analysis and comparison of building strategies and grapevine II. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bojtos, Edit (1998) Correcting Mistakes. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Müller, Judit (1998) Correcting mistakes and errors. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas, Hajnalka (1998) Coursebook analysis. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gajdács, Jánosné (1998) Critical Analysis of the Course Book 'Open doors 1' in the Light of the New National Curriculum and Dyslexic and Dysgraphic Students. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kaszab, Éva (1998) Critical evaluation of assessment in second language learning. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rába, Erika (1998) Do children like English as a compulsory subject in the primary school? Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Andróczky, Anett (1998) Exploiting Music in English Language Teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bartosiewicz, Éva (1998) Foreign language teaching for young learners. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sántháné Nemcsok, Ildikó (1998) Grammar teaching in different ways. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bürger, Géza (1998) Holidays and celebrations in the English lessons in the primary school. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Surinyáné Kis, Zsuzsanna (1998) Introducing new vocabulary. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gesztes, Balázs (1998) Music-related Activities in Secondary English Language Teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Aminné Moricz, Márta (1998) The Panorama of the British and American Culture in the English Lessons. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dienes, Zsuzsanna (1998) Pictures in the Class. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csirmaz, Bernadett (1998) The Possibilities and Importance of Using Games in Grammar Teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szőnyi, Gábor (1998) A Possibility: Suggestopaedia in School Environment. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gál, Klaudia (1998) Problem Areas among Hungarian Students during the English Language Acquisition. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Málik, Zsuzsanna (1998) "RELAXA", Novelty Emerged From Tradition. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bánóczkiné Kondás, Annamária (1998) The Role of Communication in Foreign Language Teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kötél, Edina (1998) Songs in English teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baloghné Aradszki, Gyöngyi (1998) Songs, rhymes and games in grammar teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyukin, Dájáná (1998) Teaching Children to Write in English. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Galgóczi, Krisztina (1998) Teaching Grammar. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor, Gábor (1998) Teaching Vocabulary. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pomázi, Erika (1998) Teaching language skills through the use of drama techniques. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szögi, Anikó (1998) Theories and Methods of Foreign Language Teaching in Schools. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhász, Mária (1998) The Use of Worksheets and Testsheets in the classroom. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szalai, Zita (1998) Vocabulary teaching and learning. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zakar, Béla (1998) The role and use of games in language lessons. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Schüszler, Istvánné (1998) The usage of Chatterbox Course Books in the reflection of Zsolnai method. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis, Imre (1997) Discipline Problems and Ways of Handling Them. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lang, Zsuzsanna (1997) Motivation in the english language teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Silló, Erzsébet (1997) Problems of Teaching for Communication. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Grósz, Éva (1997) The Role of Motivation in Education. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kószó, Gyöngyi (1997) Teaching grammar through Drama to intermediate students. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács, Anita (1997) Using authentic reading materials in teaching english as a foreign language in primary schools. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Laczkó, Brigitta (1997) The Waldorf School. The methodology of teaching and the conditions of education based on Rudolf Steiner's theories. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bokor, Gábor (1997) The role and importance of teaching aids in English language leaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ági, Veronika (1997) The role of games in english language teaching. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. április 25. 15:31:58 CEST.