Items where Subject is "06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music) > 06.04.05. Studies on film, radio and television"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á | Ö | Ő
Number of items at this level: 175.

A

Ambrus Anita (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Andruskó Evelin (2020) Drogfüggősségből a teljes élet felé című riportfilm terve. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Andruskó Evelin (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babály Ágnes (2000) Érték -és szerepváltások a televíziózás történetében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baracsi Annamária (2020) A filmhíradók propagandisztikus szerepe az őszirózsás forradalom idején, Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsay Andrea (2000) A hírek hétköznapjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beliczai Bettina (2019) Conspicuous Consumption in The Great Gatsby Movie Adaptations. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bella Éva (2020) Eufória - Boldogság-függőség. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bella Éva (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Berei-Goneth Dóra (2020) Memoria colectiva e individual sobre la enseñanza eclesiástica franquista, con especial atención a La mala educación de Pedro Almodóvar. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényiné Tamasoczki Adrienn (2006) A hőstípusok megítélésének változása a filmvásznon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bod Bence (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bod Bence (2020) A magyar futball fényei és árnyai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor János (1999) Az elektronikus médiumok Gyulán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bolba Tamás András (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bolba Tamás András (2020) A tetoválás művészete. Portréfilm Nagy Nóra tetoválóművészről. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Evelin (2019) The Auteur Clash of the Coppolas: Sofia Coppola's Film World. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Mária (2014) A Kecskeméti Animációs Filmfesztivál története, szakmai jelentősége, kulturális és gazdasági hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Busa Orsolya (1999) "Magyarok amerikai koszton" A Szabad Európa Rádió története. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bárány Bence (2020) „Így jöttem”-filmek a magyar új hullámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány Péter (2012) Forgatókönyvírás, a jó forgatöknyv receptje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Gábor (2006) Adott, helyi médium jellemzése : a Kiskun TV és a helyi televíziózás története, fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús Marcell (2020) Magyar vadászkultúra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csatári Anita (2020) A női elnyomásból származó motívumok vizsgálata az amerikai 1990-es évekbeli Thelma és Louise és Elemi ösztön című filmekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csatári Anita (2020) The representation and functions of feminine motifs in American films during the 1990’s. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh Péter (2015) A Magyarországon félreértelmezett sorozattípus: szituációs komédia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikota Vivien Éva (2019) Charlotte Brontë Jane Eyre című regényének filmadaptációiról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csohány Domitilla (2001) A szomszéd família barátai, avagy mitől habzik a magyar szappanopera. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csuti Edina (2019) Crossing the Color Line: Stanley Kramer's The Defiant Ones and Its Remakes. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky Attila (2006) Valóságshow-k Magyarországon : kereskedelmi csatornák harca a nézők kegyeiért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Richárd Alex (2019) Animesorozatok forgalmazása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czúth Edit (2020) El barco "La Amistad" en la historia y en el cine. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

D. Nagy András (2020) A vándormozitól az Urániáig – a mozgókép térnyerése Hódmezővásárhelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Danics Enikő (2000) Kalandozások a szappanopera világában, avagy egy műfaj, amely felbolygatta a televíziózást. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Danka Anita (2019) A természet elemeinek értelmezése Andrej Tarkovszkij filmjeiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dezső Renáta (1999) Jelige: Szenzációóó! Avagy újságírók a kommersz amerikai játékfilmekben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Doma Henrietta (2019) A homoszexualitás ábrázolása az Isten országa és a Túl a barátságon című filmekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Donka Szilvia (2010) A szerzői utasítások szerepe Márai Sándor Hasbeszéd című hangjátékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Döbrentei Barbara (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Döbrentei Barbara (2020) A városom Solt. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

E

Egri Dávid (2020) Az Internet terjedésének hatása a televízióra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Egri Dávid (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas Zsanett (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Zsanett (2020) A hivatásos vadász. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Fehérvári Anita (2013) A film, mint propagandaeszköz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes Attila (2014) Televíziózás a Kádár-korszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekecs Liliána (2020) Parallel Alices – Representations of Lewis Carroll’s Alice’s Adventures in Wonderland in cinema. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Anett A fény és a szín mint jelentésformáló eszközök a filmművészetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Máté (2020) Identity and slavery on screen: identity in Django Unchained and 12 years a slave. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filák Tamás (2003) Tarkovszkij, a film ikonfestője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flanagan Shay (2019) Lost in Translation: Americanising Satire in The Office. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Frank Tamás (1999) Magyarországi rádióadók struktúrája - A Magyar Rádió reklám és marketing tevékenysége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Földesi Milán (2019) "The Force is Female" or Disney Challenges the Traditional Oedipal Trajectory in the Skywalker Saga. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Giljon Alexandra Ildikó (2020) Kovács Miklós Kossuth-díjas kékfestő mester. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurik Dániel József (2020) The Posthuman Identity Crisis in the Blade Runner Universe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Alex (2020) Hogyan lettem streamer? Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hangyási Ráchel (2020) The representation of violated and violent females in Game of Thrones. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harmati Balázs (2014) Film és festészet viszonya Peter Greenaway munkásságában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Harsányi Mária (1980) Századunk művészete: A film. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Haux Edward Dávid (2019) The adaptation process of Constantine : from comic book to a superhero film noir. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Holló Nándor (2001) A francia új hullám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Beáta (2014) Az egész estés rajzfilmek technikai fejlődése és morfológiája Walt Disney munkáságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Zsolt (1999) A Rádiókabaré 30 éve. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

K

Kapusi Kristóf (2020) A sitcom átalakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza Magdolna (1999) Celluloidfantázia: Filmklub, filmelemzés a sci-fin belül és kívül. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Király Dávid (2020) Film as a Historical Source : Fighting State Ideology and Propaganda in the Cinema of the Hungarian People’s Republic. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Dávid András (2019) Star Wars and the Cold War : Technological Catalyst or Popculture Franchise? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Dávid András (2020) Star Wars and the Cold War: Technological Catalyst or Popculture Franchise? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál Fanni (2014) A közös ismerős. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Ildikó (2003) A személyi kultusz bemutatása a szórakoztató - propaganda filmekben avagy "Dalolva szép az élet". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konecsni Krisztián (1999) Földre szállt angyalok, gondolatok a Szárnyas fejvadász című filmről. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kopilovic Eleonóra (2020) The Adaptation of The Hobbit: What Lies Behind the Thoughts of Audiences. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos Sándor (2019) A Study of the New Star Wars series : An Analysis of the Opinions of The Groups Targeted by Researches. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz Mihály (1982) Valóságábrázolás a modern francia filmművészetben /A francia új hullám/. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Anita (2019) A könyvtáros: vénkisasszony vagy papnő? Könyvtáros a mozivásznon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Eszter (2020) How Did the Representation of Korean Americans Change in Hollywood Movies Over the Last Sixty Years. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Eszter (2020) Representation of Transgender Stereotypes in Transparent. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gábor Attila (2020) A koronavírus járvánv alatti távoktatás módszerei és hatásai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Rezsuk Dániel (2020) Vidámpark a romok felett - Dekonstrukció és világépítés a modern képregényben és képregény-adaptációkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kukli Csaba (2019) From Adaptation to Transmedia : The analysis of the Harry Potter universe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár Barbara (2019) Filmturizmus Budapesten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuli Orsolya (2020) Kincsem szülőhelye. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Kurdics Erika (1980) A tévé nélküli nap szerepe a családi életben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kádi Diána (2020) German Expressionist Aesthetic in the Gothic-styled Films of Tim Burton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor Gabriella (1984) A szovjet film története a 60-as, 70-es években. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Köles István (1999) Reklámok és azok hatékonysága egy kistérségi rádióban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Köpösdi Patrik Ivó (2020) The Murders in the Rue Morgue – A Comparison Between Film and Short Story. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Körmendi Kornélia (2020) Hajléktalanság Szegeden. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos István (2000) A science fiction film története. Avagy a végtelen emberi fantázia megelevenedése a vásznon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai Dávid (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai Dávid (2020) A kulturált sörfogyasztás. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz Péter (2012) David Lynch - Rettegés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marozsi Szimonetta Mónika (2020) Boronkay Péter, triatlon paralimpikon. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Marusin Viola (2000) Kétezer éves múlt a jövőben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi Gabriella (1986) Az amatörfilm lehetőségei a fejlődő videókultúrákban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Miklós Izabella (1999) Az animációs film. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mojzes Patrik (2020) Portréfilm Pintér Jácint Szegedi cipőkészítőről. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Bálint (2020) Békéscsaba és a kolbászkultúra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Bálint (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Kitti (2014) Tsubaki, neko, sakura: A japán animáció állat -és növényszimbólumai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Péter (2006) A szerelem változása a valóságban és a filmben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Veronika (1997) A német filmművészet története a hangosfilm megjelenésétől a második világháború végéig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Montorfy Nikolett (1999) Talkshow és parádé a magyar televíziózásban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mornye Henrik Krisztián (2019) Artificial Intelligence and Posthumanism in Westworld. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta Andrea (1998) A nem verbális kommunikáció meghatározó tényezői a filmben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Máté Zsuzsanna (2020) Elképzelt életek – a tévésorozatok látszatvalósága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Dániel (2020) “(...) Far from the Shallow?”: Music and Star Identity in A Star Is Born. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Gábor (2006) Ahol a valóság álom és az álom valóság... a FILM. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Sándor (2020) A pólónyomtatás művészete. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Zsófia (2020) The Love Life of Queen Victoria: Film and Reality. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Andrik Dávid (2019) The representation of gayness in mainstream movies and series. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Miklós (1984) A TV ismeretterjesztő sorozatok befogadásának és érdeklődésfejlesztő hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Németh Dávid Ferenc (2020) Műfaji tendenciák a Marvel-moziuniverzumban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ollári Anita Laura (2020) A kisgyermekek fejlődése az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Osváth Erika (1985) A svéd filmművészet, különös tekintettel Ingmar Bergman szimbolika rendszerének. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oszlánczi Andrea (2000) "Nem élhetek muzsikaszó nélkül" avagy Jávor Pál filmjeinek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patkós Attila (1999) „Miért éppen Hollywood?...”. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Petrezselyem Lóránt (2013) Az Expresszionista Német filmművészet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pongrácz Csaba (1999) A drog a filmművészetben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Putnik Zoltán (2000) Barok, a stílus: portré-interjú. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócs Andrea Réka (2019) Bernhard Schlink – Der Vorleser Vergleich des Romans mit dem Film. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pódáné Táncos Zsuzsanna (2001) Bohumil Hrabal Sörgyári Capriccio című regényének es Jirzi Menzel azonos című filmjének komparatisztikai elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ratkai János (1999) Egy kisvárosi televízió. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ruczné Buda Ilona (1997) A Mozi története Békésen. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Révhegyi Andrea (2020) Örökségünk a magyar népzene, Hegedűs Zoltán tolmácsolásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallós Luca (2020) A tetoválás, mint önkifejezési forma. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén Gabriella (2019) Conspicuous Consumptions in The Great Gatsby and The Wolf of Wall Street. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Senyei Ágnes (1980) A filmkultúra terjesztésének helyzete és lehetőségei oktatási és közművelődési rendszerünkben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Seres Beáta (1985) Irányzatok az amerikai filmművészetben a II. világháború után. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simó Dorottya Luca (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Simó Dorottya Luca (2020) A társastánc világa. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Solymos Bence (2020) Utazás Milánóba. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Somlyai Dóra (2020) Családfakutatás. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Surján Anna (2020) A környezettől való elidegenedés traumája: Hayao Miyazaki - A vadon hercegnője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Bianka (2012) A szappanoperák világa. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Enikő Judit (2020) Az internet hatása a közszolgálati televízió hírműsorának nézettségére 2000-től 2010-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Erika (1999) A magyarországi regionális televíziózás helyzetének bemutatása, a Szegedi Körzeti Stúdió előtérbe helyezésével. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Richárd (2014) Kulisszák mögött. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalontai Emese Zita (2015) Egy japán sziget a nyugati kultúrában: A Studio Ghibli és Hayao Miyazaki nyomán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegfű Katalin (2001) Misszió az elektronikus médiában : egyházi és vallási műsorok a televíziókban és a rádiókban az ezredfordulón Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenteczki Zsolt (1999) „Újra indul a vetítőgép" Az 1945-1956 közötti magyar játékfilmgyártás áttekintése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szmilkó Kinga (2000) Bacsó Péter: A tanú című film esztétikumáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai Zsolt (1982) Hol tart a mai magyar dokumentarista filmművészet? Különös tekintettel a Harcmodor és a Békeidő című filmekre. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szunyog Noella Mária (2020) Üllés helytörténete. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Szuperák Attila (2002) A fantasy-irodalom magyarországi története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Bálint (2020) Mythological Archetypes in Marvel Film Adaptations. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Róbert (1999) Erőszak napjaink filmművészetében avagy: Miért gyilkol a "nyugati" és miért a magyar film főhőse? BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szél Fanni Anett (2020) Hagyományaink ma - A húsvét. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke Evelin (2019) Oppression and turning against it in Carrie (2013) - Focusing on female protagonists in horror movies. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti Gabriella (1997) A szegedi mozik története 1900-1920. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Takács András (2019) Video Games In Hollywood. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tandi Barbara (1998) A hetedik művészet: a film. Jelenetek egy százéves történetből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Temesvári László (2006) A Westernfilm : rövid történeti áttekintése a műfajnak, egy-egy film illetve egy-egy karakter kiemelésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temmel Kristóf Iván (2019) Propaganda in World War II's Motion Picture Industry : Hollywood's Contribution to OWI and the Government. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Toponáry Gábor (2006) Magyarország 1945 és 1970 közötti történelmi változásainak hatása a hazai filmművészetre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tyukodi Gábor Roland (2020) Magyarország legnagyobb szubkulturális rendezvénye, a MondoCon. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ramóna (2019) Flappers Framed: Filmic representations of the Jazz Age and the New Woman in Baz Luhrmann’s The Great Gatsby. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Andrea (2019) Fashion Patterns : Auteurship in Sex and the City TV Series and Feature Films. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Anita (2020) A Mr. Robot társadalomkritikai aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Anni (2019) Review of the Hungarian literary adaptations in cinematic art by the analysation of the literary works ‘love’ and the ‘two women’ and the adaptation ‘love’. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Márk (2020) Kutatva az ifjúság után – Portréinterjú Jancsák Csaba ifjúságszociológussal. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Török Márk (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vad Péter Sándor (1999) A Békés városi rádiózás kialakulása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga Gábor (1997) "Hiszem ha látom?" Avagy az arculcsapott realitás. Számítógépes képanimáció, valóság és virtuális valóság viszonyrendszerének változásai a filmművészetben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga Gábor (2020) Maradsz vagy menekülsz? Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Gábor (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Veliczky Judit (1999) A hódmezővásárhelyi televízió interjúerének újságírói magatartása és kérdezés-technikája a Rapcsák Andrással 1999. március 12-én készült interjúban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vitális Éva (2020) Az Alföld gyöngye, Gyopárosfürdő. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó Dániel (2020) La Mafia nel cinema italiano. Quattro film (1947-1977). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsidákovits Fanni (2019) Charles Bukowski alkotó jegyei a Törzsvendég és a Tótumfaktum című filmekben illetve animációs adaptációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiga Kata (2020) Élet a strucctanyán című riportfilm terve. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbori Eszter (2013) A mórahalmi televíziók története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágoston Roland (2019) The Film Adapation of The Godfather. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördögh Nikoletta (2020) Navigating between a Peaceful Advocate and a Violent Warrior Narrative in the 2017 Wonder Woman Movie Adaptation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Ősz-Szabó Anita (2020) From Damsels to Amazons: Feminist Transformations of Post 1990s Disney Princesses. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 18. 11:17:56 CEST.