Items where Subject is "06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music) > 06.04.03. Performing arts studies (musicology, theater science, dramaturgy) > 06.04.03.02. Music and musicology, history of music"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Á
Number of items at this level: 261.

A

Abonyi Attila (2006) A dobfelszerelés technikai fejlődései napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Altorjay Tamás (1997) Barokk kori passiók összehasonlítása Jézus szerepén keresztül. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Andrási Gertrúd (1999) Az orosz zongoraiskola kialakulásának fontosabb állomásai : Szkrjabin, Rahmanyinov és Prokofjev munkásságának elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Annus Nikolett (2019) Szokolay Sándor művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babella Nárcisz (2019) J. S. Bach: 15 kétszólamú invenció elemzése, színekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Babus György (1998) A fúvószenekar és annak hangszerei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bakos Ferenc (1998) A rekeszlégzés tanítása az alapfokú zeneoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bakró-Nagy György (2006) A fúvós basszus hangszerek kialakulása és szerepük Richard Wagner munkásságában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Ildikó (2002) A gyakorlás szerepe a hegedűjáték tökéletesítésében : Ysaye No. 4. szólószonáta I. tétel és Paganini 24. Caprice elemzése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barabásné Sebestyén Zsuzsanna (2001) A zeneiség és a stílus eszközei Kányádi Sándor gyermekverseiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barczi Péter (1998) A régizene historikus előadásának lehetőségei modern hangszeres vonósegyüttesben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Barna Mária (1996) Johann Sebastian Bach Klavierübung III. kötetének elemzése jelentéstartalma, szimbólumrendszere alapján. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bede Balázs (2013) A magyar könnyűzenei piac alulnézetből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Brigitta Krisztina (2019) A kórusnevelés hatása a szociális készségek fejlődésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Zsuzsanna (1997) Az intonáció. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bene Sándor (2006) A klarinét szerkezetének és irodalmának fejlődése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek András (2006) Richard Wagner zenedrámáinak tenor hősei a kezdetektől napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek Péter (1998) Ajak, nyelv és a kartechnika szerepe a harsonajátékban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bereczki Júlianna (1997) A szonátaforma és változásai a klasszicizmustól : a zongoraszonátákon keresztül, Haydntól Lisztig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bischof Zsuzsanna (2006) Az ujjtechnika szerepe, fontossága és problematikája a fagotton. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonecz Tamás (1996) A romantikus dalok és szerepük az énekesi tanulmányokban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Borhi Éva (1996) A barokk hangzásvilág alapvető sajátosságai és a hegedűtechnika kialakulása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bota Alexandra (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bottka Mária Cecília (2006) A zeneművészet finanszírozási rendszere Magyarországon- A magán- és üzleti támogatás bevonása. Egy fehér folt a zenei képzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Bernadett (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2019) Zene és mozgás : a gyakorlatban megvalósítható lehetőségek a magyar iskolákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Buda Eszter (1997) Zenetörténeti korszak artikulációs gyakorlata a furulyán. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Budainé Sáfár Rebeka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi Katinka (2018) Az amatőr kórusok története, eredményeik és társadalmi szerepük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánlaki Erika (1996) Korszakváltás hatása a zongoramuzsikára a XIX. század első felében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bíró Tamás (1997) A lámpaláz mint pódiumjelenség : a stressz leküzdésének módjai az alapfokú trombitaoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bíró Ágnes (2006) Zeneóvodából zeneiskolába. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi Mónika (1996) A korai húros és pengetős hangszerek kialakulásának története és változásai az adott kor zenei ízlésének tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bódi Tamás (2006) A romantikus koncertetűd kialakulásának zenetörténeti háttere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódás Ágnes (1998) Empátia a zenetanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Bődi Annamária (2006) Technikai készségfejlesztő gyakorlatok a gordonkajátékban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bődi Melinda (1999) A barokk táncok Johann Sebastian Bach szólóhegedűre írt partitáiban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

C

Constantinou, Nicolas (1996) Frédéric Chopin négy balladája. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csekei Tamás (1997) A nagybőgő fejlődéstörténete. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csepregi Hajnalka (1996) A fuvola alkalmazása az impresszionista zenekari muzsikában Debussy: Egy Faun délutánja és Ravel: Daphnis és Chloé című művek tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Cser Krisztián (2006) A férfi-nő kapcsolat ambivalenciájának zenei ábrázolási módja Don Juan és A Kékszakállú herceg vára című operákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Miklós (1997) A brácsa szerepe a 18. században. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csirke Tímea (2006) James Galway élete és munkássága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csomán Éva (2006) P. I. Csajkovszkij zeneműveinek irodalmi alapjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csomós Gyöngyi (1996) A trombita története. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csányi Gabriella (1997) A furulyatanítás mint az oboaoktatás alapja. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Császár Zsuzsanna (1996) Bartók pedagógiai célzatú művei : Elemzések a Gyermekeknek és Mikrokozmosz című sorozatokból. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csóti Andrea (1997) A második hegedű szerepe és feladatai az operajátszásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Csökmei Margit (2006) Maurice André élete, és személyiségének szerepe a trombitajáték fejlődésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czigler Gabriella (1999) A hit szimbólumai a Wohltemperiertes Klavier első kötetében : A prelúdiumok és fúgák korálvilága. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

D

Dakó Lajos (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Daragó Krisztián (1998) A gordon mint szimfonikus hangszer. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Demus István (1997) Richard Wagner zenedrámái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Devecseri Eszter (1997) Barokk stílusjegyek Vivaldi fagottversenyeiben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Deák Júlia (2006) Liszt Ferenc és a romantikus irodalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Doublinszki Péter (2002) Az ismeretlen Walton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dárdai Sándor (1997) Csoportos gitároktatás lehetőségei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Dörnyei Otília (1997) Könnyen szervezik a könnyűzenét? BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

E

Erdély Orsolya (1996) A gordonka szólóirodalmának áttekintése kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Erdész Flórián (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős Judit (1998) A hárfa kialakulása és fejlődése az ókortól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

F

Fabók László (2006) A kürt alakulása a középkortól a klasszikáig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér László Gábor (1998) A blockflöte mint a régizene kifejező eszköze. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Fejérvári Kornélia (2006) Schubert belső színpada. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Ágnes (1997) A mutálás : az énektanítás veszélyei a mutálás ideje alatt. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Ficsór Barnabás (2020) Csáth Géza: az író, zeneszerző, zenekritikus,. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fritsch Boglárka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fritz Mária (2011) A zene és a matematika kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi János (1996) A rézfúvós hangszerek fiziológiai sajátosságai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Fülöp Attila (1997) A zeneiskolai klarinéttanítás területén felhasználható kottakiadványok ismertetése és módszertani elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

G

Garcia-Fayos Poveda Javier (1996) A tónus : a hegedűhang fejlődése, az ideális hangzás. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Gellért Gabriella (2006) A magyar klasszikus gitár kultúra a XX. században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gilich Dóra (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich Anna Szilvia (2019) Mindörökké Swing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba Beáta (2006) Debussy művészete a különböző hatások tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubkó Adrienne (1998) Tanár-diák kapcsolat a zeneoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Guti Ferenc (1998) Az alapfokú zeneoktatás múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Gyurcsik Dóra Evelin (2019) "Járom Az Utadat" avagy Portréfilm a Margaret Island Zenekarról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüdi Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Tamás (1997) A hangképzés és a légzés. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Göllönt Béla Attila (2019) Ádám Jenő élete és munkássága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hadházy Ildikó (1997) A szólószonáta kialakulása : J. S. Bach szólószonátái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Halaj Vanda (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hargitay László (1997) A zeneiskolai kürttanítás. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Hart Gábor (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hercz Réka (2006) A klarinét felépítése és jelentős szerkezeti változásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Barbara (1997) A fagott szerepe a XIX. század zenekarában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Horváth Gabriella (1980) A zene szerepe a cigány gyerekek szocializációjában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Ildikó (2020) In memoriam Cziffra György. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Jánosné (2020) Családom szerepe Hódmezővásárhely zenei életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Király Judit (2006) A női lélek ábrázolása Puccini operáiban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ihnátyik Ildikó (1998) A klarinét, a XX. század "klasszikus" hangszere. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

J

Januj Ida (2006) Hogyan születik a mesterdal- avagy egy téma fejlődéstörténete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Joó Nikoletta (1999) A fuvolázás és az ansatz elméleti összefoglalása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Juhász Judit (1996) Hangszertanítás a kisiskolás kor előtt. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Jánosa Rozália (2006) "Lanthúr ha szól..." Hangszeres történetek a görög mitológiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaczkó Gabriella (1997) A zenei pályára való felkészítés, vagy a zene szeretetére nevelés lehetőségei a zeneiskolában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kadácsi Tamara (1996) A zenei tehetség felismerése a zeneiskolában : felkészítés a zeneművészeti szakközépiskola felvételi vizsgájára. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Karmanóczki Attila (1997) Bach és a fuvola. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Katona Judit (1996) Nadrágszerep az operában : Cherubin alakja Mozart Figaro házassága c. operájában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kercza Csaba (1998) A előadói hitelesség és Antonio Vivaldi C-dúr piccoloversenye. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kerekes Katalin (2006) Jean-Pierre Rampal élete és munkássága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes László (1997) A trombita története és fejlődése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kerner Mariann (2006) A rézfúvósjáték alapja: a légzés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerti Áron (1997) Weber és klarinétversenyei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kertész Ákos (1997) A Latin-amerikai ütőhangszerek és játékmódjuk. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kiss András (1997) Liszt Ferenc: Petrarca-szonettek. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kiss Mariann (2019) Weöres Sándor verseire írt kórusművek jelenléte az Argenteus Vegyeskar repertoárján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Klacsmann Zsófia (2006) Sosztakovics Gordonkaversenyei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Klebniczki György (2006) Beethoven és korai zongoraszonátái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Attila Zsolt (2006) A kürt fejlődéstörténete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Krisztina (2006) André Jolivet fuvolaművei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Koczka Tamás (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Koppányi István (1997) A Mozart-concerto kialakulása és fejlődésének állomásai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kotroczó Helga (2006) Beethoven élete és szimfóniái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Lehel (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Melinda (1997) A fuvola és családtagjai zenekari szerepe a kiemelt szólók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Sándor (2012) Az alternatív zenekarok helyzete Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zita (2006) A XVI. század magyar tánczenéje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Tóth Ágnes (1997) A hegedű története. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kovácsné Tóth Ágnes (2006) A zenei nevelés lehetőségei magzati állapottól hároméves korig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krommer Lúcia (1997) A francia viola da gambazene díszítése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Krátky Richárd (1997) A zeneiskolai kürt - oktatás. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kun Katalin (1998) Neruda: Esz-dúr Trombitaversenyének és Hummel: Esz-dúr Trombitaversenyének elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kun Veronika (1998) A fuvola szerepe Johann Sebastian Bach kantátáiban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kunszeri Márta (1997) A legújabb fuvolatechnikai eszközök, effektusok és hangképzések alkalmazása a mindennapi tanításban és az előadóművészetben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kálmán Lilla Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti Ágnes (1996) Beethoven utolsó öt zongoraszonátája : A-dúr op. 101, B-dúr op. 106, E-dúr op. 109, Asz-dúr op. 110, c-moll op. 111. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Köntös Hedvig (1998) Barokk gordonkazene - mai szemmel. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kőszegi Adrienn (2003) Álarcok : „Schumann árnyéka". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó Andrea (2006) A kisteleki fúvószenekar története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos István (1999) Tervezet egy elképzelt tantárgy tanításához, azaz, hogyan készítsük fel növendékünket a zenekari pályára. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Lakatos Helga (2006) A magyarországi cigányzenéről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos Helga (2006) A népdal szerepe a szolfézstanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lang János (2001) Bartók Béla román népzenei gyűjtéseinek hatása hegedűműveire. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Lang Miklós (2006) A zenei munkaképesség megőrzése az énekesi pályán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Éva (1996) J. S. Bach 18 kis preludium : Szendy, Dohnányi, Hernádi kiadások elemző összehasonlitasa, tanulmányozása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Lauer Zsolt (1997) A harsona fejlődése és szerepe a különböző zenei korokban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Ludány Sebestyén (2006) Popper Dávid: Op. 76, No. 10-es etüd. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lugosi Johanna (1995) Kezdő fuvolatanítás nehézségei a Kodály-módszer tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

László Szilvia (2006) C.M. Weber: Bűvös vadász című operája női főszereplőinek karakterbeli összehasonlítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maitz Szilvia (1997) Mozart és a klarinét. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Major Edit (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Majtényi Eszter (2006) A zeneterápia hatása a gyógyításban és a pedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Marosi Tamás (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Zoltán (1997) Schubert-dalok interpretációja és tanítása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Molnár Pál (1996) A régizene-játék alapvető problémái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Moró Balázs (2013) A Kádár-rendszer könnyűzenei élete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mosolygó Virág (1999) A gyakorlásról. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Mucsi Orsolya (1999) Liszt Ferenc itáliai vándorévei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Mára Krisztián (2012) A magyar könnyűzene a rendszerváltás előtt és a rendszerváltást követő időszakban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mártonffy Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mázsa Regina (1997) Brácsatanítás a zeneiskolában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Mészöly Virág (2006) Az alapfokú oboatanítás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Móczik Csaba (1998) Furulya. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Móricz Ágnes (1997) A kezdő zongoratanítás a mai zongoraiskolák tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

N

Nagy Gergely (2006) A XIX. és XX. század jelentős klarinétosai és hangszertechnikai újításaik. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kornélia (1998) Stilizált táncok autentikus előadása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Nagy László Adrián (1997) A passacaglia útja Regerig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Nagy Péter (2006) Magyarországi orgonatörténet a 20. század elejéig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Árpád (1996) A klarinét technikai fejlődése hogyan mutatkozik meg a zeneszerzők művei alapján. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Nagy-Kanász Szabolcs (2006) A légzés fontossága a rézfúvós hangszereknél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Kelemen Éva (1984) A középkori világi zene Magyarországon a XV.-XVII. században /művelődéstörténeti tanulmány. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nemes Ferenc (1997) Egy új legenda születése : Fazioli. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Nyíri Andrea (2000) A zene üzenetközvetítésének módja és eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyíri Zsolt (1997) A hegedűjáték szerepe a népzenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Nánási Helga (2006) Magyar énekesek a vajdasági operajátszásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Henrietta (2006) Dohnányi Ernő élete és életműve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olivia, John (1996) Liszt h-moll szonátájának formai és motivikus elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Ollé Zsuzsanna (2000) A zeneművek hatása és személyiségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosházi Katalin (1997) A hegedűverseny fejlődéstörténete : a concerto grossótól Bartók hegedűversenyéig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

P

Papes Fanni (2020) Kép és hang összekapcsolása, mint a zenei befogadóvá nevelés egy lehetséges módszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Szilvia (1998) Korálfeldolgozások az orgonairodalomban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Papp Ágnes (1998) Johann Sebastian Bach kétszólamú invenciói az ellenpont művészet tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pernyész Hajnalka (1996) Motiváció a zongoratanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pethő Villő (1998) Mozart két Esz-dúr zongoraversenyének (Kv.271 és Kv.449) összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Petrik Zsuzsanna (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovics Máté Martin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pinczésné Gönczi Hajnalka (1997) Mátyás Király halála utáni udvari zene. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pintér Veronika (2006) A fuvola fejlődése a kezdetektől- Theobald Böhm élete és munkássága-. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Vilmos (1996) A kürt fejlődése az őskortól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Presztolánszky András (2001) A zene mint kultúrahordozó eszköz : a zene társadalmi szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puer Judit (1996) Liszt Ferenc mint a XX. századi zene előhírnöke : Liszt Ferenc kései zongoraművei. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pál Anikó (1997) Művészet vagy sem? : Czerny, egy zeneszerző Beethoven árnyékában. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Pörneki Anikó (1998) A bel canto énektechnika összehasonlítása a német énekiskolával, különös tekintettel ezek történeti vonatkozásaira. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

R

Radics Miroslav (1998) A hangképzés mint összetett fogalom és annak tanítása alapfokon. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Radnai Róbert (2006) A tanítás és a zeneművész kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rafaili Kitti (2006) A számok jelentősége J.S. Bach műveiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai Zsanett (2012) A reggae zene kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ribly Tamás (1997) A kamarazenekari gyakorlatban fellépő technikai és zenei problémák, és ezek megoldásai a brácsa szólamban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Rohrmayer Ernő (1972) Győr zenei élete és a győri zeneiskola a 19. században. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Rohrmayer Ernő (1972) Győr zenei élete és a győri zeneiskola a 19. században. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Rácz Rita Franciska (2006) Vaszy Viktor munkássága és újításai a Szegedi Nemzeti Színházban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rázga Áron (2005) Rachmaninov élete, művei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réz Lóránt (1997) Az északnémet prelúdium és fúga kialakulása; nagy mesterei 1500-1700-ig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Rónai Csilla (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajti Erzsébet (1998) A fúvószenekar története - a fúvósegyüttesek élete a XVII. századtól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Salánki Emese (2015) Zene – Kultúra – Fogyasztás? Kultúra- és zenefogyasztási szokások változásai a rendszerváltás óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Samodai Bence János (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sebő Csilla (2003) Bartók Béla életművének kezdeti időszaka; az I. vonósnégyes elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző Henrik (1997) Prokofjev háborús szonátái. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Sindel Liza (2006) Brahms alkotóművészete hangszeres kamarazenéjének tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Gábor Gergő (2004) Személyiségformálás és művészetoktatás : A lélektani tényezők és a hatékony gordonkaoktatás kapcsolata középfokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somorjai Péter (1997) A timpani története és játékmódjának fejlődése a barokktól napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Soós Katalin (1996) A hegedű kialakulása és fejlődése a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Steiler Tamás (1996) Johann Sebastian Bach kedvenc hangszere az oboa d'amore. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Stoltz Adrienn (1996) A hegedűiskolák. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szabó Anikó (1998) A retorika szerepe a barokk zenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szabó Gabriella (1997) A kortárs zene irányzatainak általános áttekintése, valamint a fuvola újszerű használata. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szabó Norbert (1997) Az ajaksípos hangszerek története a fejrész alakulásának tükrében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szabó Tibor (1997) A gordonka kialakulása és a játékmód fejlődése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szakács Tibor (1997) Kezdő növendékek képzése trombita szakon. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szalma Nikolett (2020) Zenei műfajok médiareprezentációja. A K-pop megjelenítése az online magyar médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szarka István (1999) A trombita fúvóka általános jellemzői és elhelyezése az ajkakon. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szente Hajnalka (1996) A hegedűjáték élettani alapjai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Sziklási Szilvia (1997) Az intonáció. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szilvási Katalin (1997) Schubert posthumus zongoraszonátái a szerző életének tükrében : A-dúr zongoraszonáta. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szilágyi Mária (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtes Edina (1997) A Hubay-sajátosság : "Szép, tömör, zengő tónus: a hegedülés alfája és omegája". BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szitár Ferenc (1940) Liszt Ferenc Magyarországon. Other, Állami Polgári Iskolai Tanárképző Főiskola.

Szives Márton Gábor (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szél Bernadett (1997) Az énekesek torz magánhangzó-formálásáról : Fizikai korlátok - technikai hiányosságok. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Széplaki Zoltán (1999) Aranyló alkonyat : egy zenemű és alkotója a kor tükrében (Dario Castello: Sonata seconda). BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szücs Adrienn (1999) Az etűdök szerepe az alapfokú hegedűoktatásban : Jakob Dont: op. 37. 24 előkészítő gyakorlata alapján. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Szőke Csaba (2013) Halhatatlan blues? A blues kultúrtörténete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke Sándor (2020) A fémzenén innen és túl - Magor zenekar. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfrán Bálint (1997) A légvezetés általános problémái és az ansatz-funkciók. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

T

Takács Zoltán (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takáts Tibor (1998) Áttekintő összefoglalás - a zeneiskolai trombitaoktatás számára kiadott kottákról. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tasi Szabina (2019) Kodály Zoltán és tanítványai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tokodi Gábor (1997) A gitárátiratok problematikája. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tolnai Rebeka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Torkosné Fekete Ágnes (2006) A gregorián írásos és íratlan jelrendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turbucz Benjámin (2020) A kóruséneklés művészete - Hangképző gyakorlatok összeállítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Dominika Lujza (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Erika (1997) Az etűd művészi értékű műfajjá emelkedése a XIX. század közepén : Liszt: Transzcendens etűdök, Chopin: Etűdök. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tóth László (1999) A helyes légzéstechnika elsajátításának fontossága (rézfúfósoknak). BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tóth Mónika (1997) Hangnemek és karakterek kapcsolata Mozart hegedűversenyeiben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tóth Tibor (1997) A népdalszerű, szabad előadásmód tanítása az alapfokú klarinétoktatásban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Tóth Ágnes Mária (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Cseh Erika (1997) A Dávidszövetség értelmezése Schumann életművében : Zongoraművek elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Török Bettina (2020) A nagybőgő fejlődéstörténete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Utasi Krisztina (2007) A püthagoreusok kora és zeneelmélete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vaitzner Adrienn (1998) Az Années de Pélerinage I kialakulásának története, és az Album d’un Voyageur-ral való összehasonlítása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Varga Gábor (1996) Az egynádlapos nyelvsípok akusztikai és hangszertechnikai tulajdonságai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Velez Alexandra (1996) A szonáta kialakulása : a csellószonáta fejlődésének zenetörténeti áttekintése Vivalditól - Kodályig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Veréb Tamás (2015) A kommunikáció és a zene kapcsolata. A makói játszóházban szervezett zenebölcsi projektterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Edit (1997) A vonóshangszerek kialakulása. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Visnyovszky Lilla (1998) A magányérzés hatása a zeneszerzőkre és műveikre : Phoniatria. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vizin Viktória (1996) Az énektanár, mint pszichológus. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vucskicsné Sziki Ágnes (1998) A kasztráltak szerepe a zenében. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vági Anikó (1999) Hangszerek a képzőművészetben. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vízi Melinda Éva (1997) Stílusismeret az alapfokú zenetanításban. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Z

Zalai Gabriella (1996) A naturkürt. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Zoltán Péter (1996) Brahms és a klarinét. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Zsila Andrea (1996) A tudatos légzéstechnika kialakításának módszertana. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Zádory Claudia (1998) Gondolatok a kezdő zongoratanításról, ötletek a "Komjáthyné-féle" zongoraiskola egy esetleges új kiadásához. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Á

Ábrahám Éva (1997) A húros hangszerek eredete, a vonós hangszerek megjelenése, fejlődése és változása napjainkig. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Ádám Krisztina (2002) Empátia a zenepedagógiában. MA/MSc, Zeneművészeti Főiskola.

Árok Sándor (1998) Magyarországon leggyakrabban használt gitáriskolák összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

This list was generated on 2021. április 14. 13:36:58 CEST.