![]() | Up a level |
Ambrus Lili Katalin (2019) Rasgos fonéticos del espanol de Cataluna a través del análisis de una serie televisiva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi Valéria (1996) Kommunikációra nevelés mondattannal? A nyelvtantanítás célja, hasznossága és felhasználhatósága. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Csikós Szilvia (2002) „Hiszek hitetlenül Istenben” : Ady Endre vívódása hit és hitetlenség között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huber Viktória (2019) Erdély szláv eredetű magyar hidronimái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kasuba Margit (1990) Mikes Kelemen Törökországi leveleinek mondattani elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Kis Erzsébet Mária (2006) Keresztnevek névtani vizsgálata a ceglédi Református Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lopocsi Sára (2006) Keresztnevek névtani vizsgálata egy szolnoki iskolában (1987. és 2005. évi adatok alapján). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mag Judit (1977) Egy tanulócsoport helyesírási készségszintjének vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Petróczi Erzsébet (1980) Érték - kritika napjaink irodalmi és művészeti életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakács Rita (2019) Alcuni resoconti sull'apprendimento plurilingue (dialetto-lingua) in Italia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szikora Ibolya (1990) Szent Pál apostol Filippiekhez szóló levelének összehasonlító szövegvizsgálata három bibliafordítás alapján. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.