Items where Subject is "05.08.04.08. Collective awareness platforms"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: F | J | K | M | S
Number of items at this level: 5.

F

Fellner, László (2007) Ferenc József étkezési szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Lili Éva (2020) A márkaválasztás pszichológiai háttere a sportruhák vásárlása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kanyó, Kinga (2016) A közösségi oldalak és a személyiségkomponensek kapcsolata az Y és Z generációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnar, Ilona (2007) A szegedi iparoktatás története a Tápai Antal Szakközép- és Szakiskola tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schőn, Eszter (2012) Az új infokommunikációs technikák hatása a 10-14 éves korosztályra. A Facebook: hétköznapjaink veszélyforrása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. december 3. 21:03:29 CET.