Items where Subject is "05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | E | F | G | H | K | M | N | P | S | T | V | Z | Á
Number of items at this level: 29.

B

Balla, Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Ildikó (1999) A reklámról ókortól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bálint, Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszki, Melinda (1999) Szemelvények a reklám történetéből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

C

Csanádi, Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdei, László (2006) A politikai kommunikáció hatásmechanizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor, Edit Andrea (2019) Green Zone kávézó belső kialakítása és arculatterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdácsi, Magdolna (1999) A reklám lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

H

Hankó, Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katz, Edina (2000) Hogyan lehet az MTV Rt. szegedi stúdiójából piacvezető médium. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Ervin (2007) Kommunikációs stratégiák az ügyintézésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Krisztina (1997) "Minden szinten, szinte minden" : A Kádár-korszak második felének reklámtevékenysége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kulcsár, András (1980) A tömegkommunikációs eszközök szerepe az elítéltek tudatformálásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Madácsy, Tamás (1997) "Reklámok nélkül csak a hirdetések hiányoznának életünkből?"- avagy reklámok a magyar elektronikus médiában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marosvölgyi, Klára (1997) Reklámpszichológiai tanulmányok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár, Balázs (2019) Huszonévesen az éjszakában: JoerJunior. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh, Mária Edina (1997) "Hol tart ma a reklám(ozás) Magyarországon? ". BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Papp, Éva (1998) A PHILIP MORRIS helye és reklámtevékenysége a Világ dohányiparában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sass, Diána (1998) Óriásplakátok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sebők, Balázs László (2007) A Szegedi Börtön és Fegyház története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sifter, Adél (2020) A koronavírus-járvány hazai válságkommunikációja. A hitelesség és a média szerepe a válságkezelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Attila (1993) "Reklám-szósz". Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

T

Tusori, Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Tünde Diána (2014) A zenei fesztiválok megjelenési formája a különböző médiafelületeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Viola (1998) Eladó az egész világ avagy a reklám kórképe. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zsigó, Éva (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árgyelán, Andrea (1997) „A rejtett rábeszélők” Reklámeszközök, reklámhordozók. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2022. december 8. 17:45:49 CET.