![]() | Up a level |
Balla Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bene Ildikó (1999) A reklámról ókortól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Bálint Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánszki Melinda (1999) Szemelvények a reklám történetéből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Csanádi Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei László (2006) A politikai kommunikáció hatásmechanizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdei Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor Edit Andrea (2019) Green Zone kávézó belső kialakítása és arculatterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdácsi Magdolna (1999) A reklám lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Hankó Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katz Edina (2000) Hogyan lehet az MTV Rt. szegedi stúdiójából piacvezető médium. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Krisztina (1997) "Minden szinten, szinte minden" : A Kádár-korszak második felének reklámtevékenysége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Kulcsár András (1980) A tömegkommunikációs eszközök szerepe az elítéltek tudatformálásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Madácsy Tamás (1997) "Reklámok nélkül csak a hirdetések hiányoznának életünkből?"- avagy reklámok a magyar elektronikus médiában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Marosvölgyi Klára (1997) Reklámpszichológiai tanulmányok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Molnár Balázs (2019) Huszonévesen az éjszakában: JoerJunior. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Mária Edina (1997) "Hol tart ma a reklám(ozás) Magyarországon? ". BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Papp Éva (1998) A PHILIP MORRIS helye és reklámtevékenysége a Világ dohányiparában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Pszota Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Sass Diána (1998) Óriásplakátok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Sebők Balázs László (2007) A Szegedi Börtön és Fegyház története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Sifter Adél (2020) A koronavírus-járvány hazai válságkommunikációja. A hitelesség és a média szerepe a válságkezelésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tusori Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Tünde Diána (2014) A zenei fesztiválok megjelenési formája a különböző médiafelületeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vas Viola (1998) Eladó az egész világ avagy a reklám kórképe. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Zsigó Éva (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Árgyelán Andrea (1997) „A rejtett rábeszélők” Reklámeszközök, reklámhordozók. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.