Items where Subject is "05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | F | T | Z
Number of items at this level: 5.

B

Balla Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor Edit Andrea (2019) Green Zone kávézó belső kialakítása és arculatterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tusori Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsigó Éva (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. november 28. 15:06:32 CET.