Items where Subject is "05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.05. Media and communication strategies, campaigns, outreach activities"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | E | F | G | H | K | M | N | P | S | T | V | Z | Á
Number of items at this level: 27.

B

Balla Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene Ildikó (1999) A reklámról ókortól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bálint Edit Eszter (2019) A Walmart válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszki Melinda (1999) Szemelvények a reklám történetéből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

C

Csanádi Bence (2020) A YouTube, mint a 21. század online reklámfelülete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdei László (2006) A politikai kommunikáció hatásmechanizmusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei Viktória (2020) Youtube - a paraszociális kapcsolatok hatása a vásárlási hajlandóságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fodor Edit Andrea (2019) Green Zone kávézó belső kialakítása és arculatterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdácsi Magdolna (1999) A reklám lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

H

Hankó Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katz Edina (2000) Hogyan lehet az MTV Rt. szegedi stúdiójából piacvezető médium. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Krisztina (1997) "Minden szinten, szinte minden" : A Kádár-korszak második felének reklámtevékenysége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kulcsár András (1980) A tömegkommunikációs eszközök szerepe az elítéltek tudatformálásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Madácsy Tamás (1997) "Reklámok nélkül csak a hirdetések hiányoznának életünkből?"- avagy reklámok a magyar elektronikus médiában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marosvölgyi Klára (1997) Reklámpszichológiai tanulmányok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár Balázs (2019) Huszonévesen az éjszakában: JoerJunior. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh Mária Edina (1997) "Hol tart ma a reklám(ozás) Magyarországon? ". BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Papp Éva (1998) A PHILIP MORRIS helye és reklámtevékenysége a Világ dohányiparában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pszota Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sass Diána (1998) Óriásplakátok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sebők Balázs László (2007) A Szegedi Börtön és Fegyház története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sifter Adél (2020) A koronavírus-járvány hazai válságkommunikációja. A hitelesség és a média szerepe a válságkezelésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tusori Éva (2019) A reklámok szerepe a szájhigiénés eszközök kiválasztásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Tünde Diána (2014) A zenei fesztiválok megjelenési formája a különböző médiafelületeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas Viola (1998) Eladó az egész világ avagy a reklám kórképe. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zsigó Éva (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árgyelán Andrea (1997) „A rejtett rábeszélők” Reklámeszközök, reklámhordozók. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2021. április 13. 06:36:32 CEST.