Items where Subject is "05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.03. Communication networks, media, information society"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | G | H | N | P | W | Z
Number of items at this level: 7.

B

Bugya László (2002) Az internet felhasználása a kommunikációban : esettanulmány a Faragó Béla Gyermekotthon példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galzó Orsolya (2020) Orvos-beteg kommunikáció a XXI. században. A digitalizáció szerepe az egészségügyben. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth Adrienn (2017) A Facebook használata során felmerülő munkajogi problémák Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Neizer Lili (2017) A közösségi oldalak befolyása új munkaerő felvétele során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp Nelli (2020) Youtube mint televíziós csatorna, avagy a magyar televíziós tartalom előállítók a videómegosztó oldalon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wisch Edit (2003) A színek és a zene hatása a reklámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsigó Éva (2019) Az elektromos bébicsősz hatásai a 10-15 éves gyermekekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 15. 07:17:23 CEST.