Bakos, Izabella (2018) Adatkezelés szabályai a munka világában és a biometrikus rendszerek. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Berczi, Dávid (2019) Egyedi megoldás egy problémára, a Messenger chatbot és a Mobil alkalmazás összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bereczki, Károly (2015) A fiatalok médiafogyasztási szokásai a sarkadi járásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogdán, Edit (2018) A humánerőforrást befolyásoló trendek:a technológiai fejlődés közvetlen és közvetett hatásai a humánerőforrás területén. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bolyós, Ildikó (2023) Kincs a föld mélyén - A termálvíz hasznosítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Burai, László (2000) Az internet hatásai a társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csorba, Ildikó A fejfák mint információt hordozó jelek. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Csóka, Edina (2000) Digitális kultúra Magyarországon: Internet, Online publikációk 1996-99. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, András (2000) Az Internet, és annak üzleti alkalmazásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fári, György (2008) Az Internet káros hatása a serdülőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fényi, Viktória (2014) Az internet és a magánszféra, különös tekintettel az IT környezetre és a Google privacy irányelveire. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gusztony, András (2021) A Cambridge Analytica ügy és egyéb Facebook botrányok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi, Gabriella (2022) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi, Gabriella (2022) A közösségi média morális problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gólya, Balázs (2000) A valóság válsága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajnal, Zsófia (2021) A cyberbullying médiareprezentációja az Instagramon tevékenykedő influencerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hubai, Dávid (2023) A digitális egyenlőtlenségek dimenzióinak vizsgálata a magyar internetezők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Bence (2021) Az online és offline identitás összehasonlítása a Black Mirror sorozaton keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jurcsek, Viktor (2023) Az emberek hírfogyasztási szokásai: mennyire válogatjuk meg azt, amit a média elénk tár? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Eszter (2021) A közösségi média hatása a párkapcsolatokra : az X-generáció és a Facebook. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kobán, Katalin (2008) Gyermekek a virtuális valóságban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koltai, Enikő (2013) A médiakommunikációs eszközök fejlődésének hatása a 8-11 éves korosztály olvasási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kuhn, Erik (2023) A 10.évfolyamosok olvasási szokásai és szövegértési képességeinek felmérése különböző középiskolai típusokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Vanessza (2021) Kortárs média és a nyilvánosság újabb szerkezetváltozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Laki, Tibor (2014) Az információs javak védelmi keretrendszerének vállalati gyakorlata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Mitykó, Zsolt (1999) Bábeltől Bábelig avagy az információs kultúra fejlődése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Molnár, Alexandra (2014) A rémhírek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Eszter Cecília (2013) 13 ország parlamenti képviselőinek vizsgálata : egy email-kutatás eredménye. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nánási, Imre (2009) Az egyén és az internet viszonya, avagy mit tett az internet az élettel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ollé, Réka (2021) Vizuális önreprezentáció az Instagramon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Patakiné Baracskai, Eszter (1983) A Magyar Rádió szerepe az irodalmi tömegkultúra terjesztésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Petróczi, Boglárka (2022) Az online társkeresés tudományos reprezentációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rauscher, Roland (1997) Információ a társadalomban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Rózsa, Zsolt (2008) Az online szerepjátékok hatásai a tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sajti, Valéria (2008) A televízió és számítógép szerepe a kisiskolások olvasási kedvének és szabadidős tevékenységének alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Simonné Molnár, Ildikó (2007) A befolyásolás művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Soczó, Hedvig (2014) A kommunikáció jelentősége válsághelyzetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szirbik, Tibor (2000) Az Internet, mint a XXI. század reklámhordozója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szutor, Nikoletta (2019) Információs társadalom Kínában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sárkány, Zsuzsanna (2013) HR szoftverek alkalmazása kis- és középvállalkozásokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tószegi, Csilla Magdolna (2012) Teleházak Magyarországon és más országokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Mónika (2006) Társadalmunk az ezredfordulón : Informatika oktatása, története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urbanovich, Zoltán Dániel (2019) A digitális egyenlőtlenség hátrányos helyzetűek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsigó, Éva (2019) Az elektromos bébicsősz hatásai a 10-15 éves gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Újházi, László (1980) Életmódváltozás Bácsborsód községben, a klubkönyvtár mint intézmény szerepe a változásban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.