Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z
Number of items at this level: 179.

A

Almási Liza Lucia (2020) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja a magyarországi szakképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baranyi Anikó (2007) A sajátos nevelést igénylő tanulók problémája a matematikával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barzóné Stefán Eszter (2020) IKT eszközök alkalmazása a tanulásban akadályozott tanulók oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bazsó Tamara (2020) A gyógypedagógusok pályaelhagyásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki Dorina Blanka (2019) Pénzügyi kultúra fejlesztése 7-8. osztályos tanulásban akadályozott gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár-Tengeri Éva (2020) A vezető személyes hatása és tevékenységei a tehetséggondozásban egy hátrányos helyzetű kistelepülés általános iskolájában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bondár Edit (2006) Tanár-diák kommunikációk elemzése a gyengénlátók iskolájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bors Mária (1966) Az aktivitást elősegítő tényezők lélektani jellemzése az óvodás- és az általános iskolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Botos Dóra (2020) Különleges ellátást igénylő gyermekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bábinszki Anita (2019) A Mill Hill Szókincs Teszt alkalmazása középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőti-Szőke Eszter (2020) A dysarthria diagnosztikájának lehetőségei, és tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cserni Mónika (2009) A siketek oktatásmódszere és nyelve, a jelnyelv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernus Fruzsina (2019) Családi élet pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csuzdi Lilla (2020) Az artikulációs zavar terápiájának egyes szakaszaiban megjelenő lehetséges korlátok a logopédiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóvics Brigitta (2019) Tapasztalatok felnőtt dadogók kezelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancs Luca (2020) Az ajak- és szájpadhadékok ellátásának hazai protokollja a Miskolci Hasadékos Team működésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó Zsófia (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának megvalósulása Tiszakécskén: Szocimetriai felmérés egy integrált osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Daróczi Dóra (2020) Autizmus spektrum zavarban érintett gyermekek óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deutschné Karagity Helga (2020) Kutyaterápia a Bajai EGYMI-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Csenge (2020) Tanulási stratégiák vizsgálata, fejlesztése autista tanulóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó Eperjesi Tímea (2019) A drámapedagógia hatása a sajátos nevelési igényű gyermekekre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Dobó Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás Dominika (2019) A csőfonáció alkalmazása a logopédiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dulai Dóra (2020) Logopédiai terápiás eljárások specifikumai elsődleges és másodlagos beszédkórképek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékányné Tóth Tünde (2019) A mentor feladatai az autizmus spektrum zavarral élő bölcsődés gyermekek nevelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eiler Brigitta (2019) Tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszik Gabriella (2019) A mentorálást segítő pedagógiai segédanyagok mentálhigiénés vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó Krisztina (2019) A horgosi Kárász Karolina Általános Iskola 7. osztályos kisegítő tagozatos diákjainak zenei fejlődése a 2018/19-es tanévben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkasné Kovács Éva (2019) Egy gyógypedagógiai intézmény szervezeti kultúrájának, klímájának vizsgálati módszerei, diagnózisa-megváltoztatásának lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Eszter (2020) "A befogadó gyermekközösségekért" érzékenyítő program egy budapesti álatlános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehérvári István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Erzsébet (2019) A debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI tehetséggondozó tevékenységének bemutatása egy esettanulmányon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Ilona (2019) A lovasterápia használata a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Vivien (2020) Kéttanáros modell az általános iskolában itthon és Írországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fiedler Gréta (2019) Nem verbális kommunikáció vizsgálata afáziák esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flachné Földinszki Rózsa (2019) A hátrányos helyzet és a drámapedagógia kapcsolódási pontjai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Pesti Beatrix (2020) Értelmileg akadályozottsággal élő fiatalok munkára való felkészítésének lehetőségei a nyílt munkaerő piacon az -Ízlelő családbarát -étteremben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián Diana (2020) A gyógypedagógiai intézményekkel kapcsolatos pedagógusi ismeretek és vélemények Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gacsó Noémi (2019) A myofunkcionális diszfunkció megjelenésének aránya szigmatizmus esetén normatív fejlődésmenetű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galacné Kaló Tímea (2020) A siketek intézményes oktatása a 20. század kezdetén Magyarországon, a Siketnémák Államilag Segélyezett Szegedi Intézete tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galai Bianka (2020) Az ÉFOÉSZ törekvései a könnyen érthető kommunikáció területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag Emese (2019) Élménypedagógiai foglalkozások alkalmazása a horgosi Kárász Karolina Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gera Krisztina Piroska (2020) A sportban kiemelkedő teljesítményt mutató sajátos nevelési igényű személyek tehetséggondozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gere Marianna (2020) A dadogó gyermekekkel kapcsolatos attitűd vizsgálata óvodapedagógus hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba Zsófia (2020) Sajátos nevelési igényű gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gudmon Emese (2020) A mese lehetőségei a gyermekek társadalmi érzékenyítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás Renáta (2019) A végrehajtó funkciók zavara afáziában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulácsi Renáta (2020) A gesztusnyelv alapjainak alkalmazása középsúlyosan értelmileg akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár Beáta (2020) Diszlexiával élő felső tagozatos tanulók szövegértési képességének vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáborné Puskás Julianna (2019) A mese és a drámapedagógia kapcsolata, helye és szerepe a kisiskolások fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gálity-Szabadai Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Göblyösné László Éva (2020) Autizmussal élők lehetőségei az iskola után Bács-Kiskun megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gömöri Krisztina (2019) A tanulásban akadályozott tanulók tanulási orientációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajbel Edit (2019) Sajátélményű művészeti fejlesztés bábokkal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú Emilia (2019) A kutyával asszisztált beavatkozás hatásai egy mutista gyermek esettanulmányán keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú Géza (1983) A dorozsmai cigányok közművelődésének javításáért. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hamvas Beáta (2020) Állatasszisztált terápiák az Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hende Dóra (2019) Kognitív és szociális képességek fejlesztése mesékkel. (Tanulásban akadályozott gyermekeket tanító gyógypedagógusok körében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Zsófia (2020) A kortárs gyermekirodalmi alkotások felhasználási lehetőségei a logopédiai terápiás munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horák Andrásné (2008) Matematika gyakorló program sajátos nevelési igényű gyerekek részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hosszú Kitti (2020) Pályakezdő gyógypedagógusok pályakövetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Irsai Flóra (2020) Tanulásban akadályozott tanulók vizuális kreativitásának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Mária (1966) Az emlékezést elősegítő és gátló tényezők az oktatás folyamatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár Andrea (2019) A Lépésről Lépésre Program bemutatása és adaptálásának lehetőségei sérült tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kancsár Andrea (2020) A Lépésről Lépésre program bemutatása és adaptálásának lehetőségei sérült tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona Enikő (2019) Diszlexia, avagy miért előny az olvasászavar. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes Csilla (2020) Képzőművészeti tehetséggondozás Szeghalmon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Barbara (2019) A könnyen érthető kommunikáció és a bazális stimuláció egyidejű alkalmazása intézeti keretek között élő súlyosan és halmozottan fogyatékos felnőttek közreműködésével : színház négydimenzióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klenóczki Petra (2019) Sajátos nevelési igényű gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koppi Júlia (2020) Tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom Katalin (2020) Értelmi akadályozottság és játék - egy saját készítésű társasjáték bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz Edina (2020) A Down-szindróma invazív és non-invazív eljárásai és a praenatalis diagnosztika hatása a későbbi fejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Bettina (2019) A kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata - az anya korai tapasztalatainak jelentősége az anya-gyermek kapcsolat alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Fanni (2020) Szociális intézményben élő értelmileg akadályozott felnőttek életminőségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gabriella (2019) Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Bárány Rita (2020) Kutyaterápia alkalmazása értelmileg akadályozott gyermekek fejlesztésében a debreceni Bárczi Gusztáv EGYMI-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza Krisztina (2019) A tehetséges gyermek felismerése és fejlesztésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma Denise (2020) Dadogó gyermek az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kreiniker Bernadett (2019) Értelmi fogyatékos általános iskolai tanulók lehetőségei a szabadidő eltöltésére : gyógypedagógiai intézményben dolgozó testnevelők véleménye a tanulásban akadályozott és az értelmileg akadályozott általános iskolás tanulók szabadidős sportolási lehetőségeiről és sportversenyeken való részvételi lehetőségeikről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun Zsófia (2019) ZENÉRE FEL! - Hátrányos helyzetű roma fiatalok zenei fejlesztésére irányuló projektterv. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kákonyiné Szabó Gabriella (2011) A tanulási nehézségek korai felismerése (diszkalkulia): Az egyéni fejlesztés lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kántor Tünde (2019) A mozgásfejlesztés, azon belül az Alapozó terápia szerepe a gyógypedagógiai gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kátó Andrea (1993) Egy autista gyermek jelenlegi és távlati fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Ladányi Anrietta (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek tanórai megsegítésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos Brigitta Mira (2020) A szociális cirkusz és a funkcionális zsonglőrködés alkalmazási lehetőségei a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Langbajn Karolina (2020) A táborozásban rejlő pedagógiai lehetőségek a fogyatékkal élő gyermekek köreiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lendér Anita (2019) Kiégés a gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőkös Leila Tímea (2020) Társadalmi attitűd az értelmi fogyatékos személyek családalapításának kérdésköréről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Madarász Judit (2019) A tanulási zavarok veszélyének azonosítása, megelőzése és fejlesztése óvodáskorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Markót Imre (2020) A nagymozgások fejlődése, a testtartás és az ADHD összefüggései a nyelvlökéses nyeléssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy Nóra (2020) Az állatterápia pozitív hatásai - A könyvtári macskaterápia lehetőségei, és pozitív hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihók Nikolett (2017) Beszédfogyatékosság a mai magyar társadalomban, a védőnő szerepe a gondozásukban és helyes megítélésükben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Málik Klára (2020) Down-szindrómával élő gyermek nyelvi zavarai általános iskolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári Anita Mária (2019) A nyelvi késés ellátásának bemutatása a Jász-Nagykun Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Tiszafüredi Tagintézményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máriás Endre (2019) A pszichoterápia módszerének alkalmazási lehetőségei a színházi nevelésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mércse Tamara (2019) A korai fejlesztés jelentősége a korai fejlesztésre jogosult családok életében az ÉFOÉSZ Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Egyesületének telephelyein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Eszter (2019) Agresszív magatartási tüneteket mutató, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Anna Nikolett (2019) A lovasterápiához kapcsolódó szülői attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Donatella (2019) A mese alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók személyiségének és szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett (2020) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Stefánia (2020) Az együttnevelés dilemmái a vajdasági Ada település általános iskolájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kracsun Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Német Beáta (2020) Valóban könnyen érthetőbb-e a könnyen érthető üzenet? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Zsófia (2019) Súlyosan és halmozottan fogyatékos személyek szabadidős tevékenységei hozzátartozók és szakemberek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Zsuzsanna (2020) A kisagy szerepe a nyelvi funkciók működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Omerovic Blanka (2019) Egy helyileg kidolgozott fizikai állóképesség felmérés eredményeinek összehasonlítása a készségfejlesztő iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ország Judit (2020) Autista gyermekek kommunikációs készségeinek fejlesztési lehetőségei egy autizmus specifikus csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti Nóra (2006) Egy sajátos nevelési igényű gyermek szókincseBá. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perlaki Annamária (2019) Gyakorló pedagógusok attitűdjei, elvárásai az ADHD-s gyermekeket illetően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrás Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petróczki Vivien (2020) Értelmileg akadályozott személyek testvéreinek jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető Szabina (2019) A Becsei „Bratstvo” Intézményben tanuló autista diákok kommunikációs fejlesztésének gyakorlata kilenc eset tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki Dóra (2020) A nyelvi késés és a nyelvfejlődési zavar hazai ellátásában megvalósuló teammunka jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pikó Petra (2020) Angol mint idegen nyelv oktatása diszlexiás és diszgráfiás tanulók számára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi Móra Klára (2019) A bábjáték felhasználása a gyógypedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintérné Bíró Beáta (1991) Adottság, képesség, tehetség elvi pszichológiai alapjai, képességfejlesztés az általános iskolában 10-14 éves korban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ponyi Réka (2020) Ark Therapeutic eszközök - Beszédterápiás segédeszközök a logopédiai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puljaji Molnár Andrea (2019) A hátrányos helyzetű, enyhén értelmi fogyatékos roma gyermekek inklúziója a horgosi általános iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai-Balogh Éva Judit (2020) Egy intézményi innováció bemutatása és tanulságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter Luca (2020) Sajátos nevelési igényű tanulók tanórán kívüli integrációs lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Raffainé Lipka Mariann (2007) A diszkalkulia felismerése, megelőzése és kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkesné Androvicz Krisztina (2019) Korai logopédiai segítségnyújtás a nyelvi késést mutató gyermekek ellátásában Kiskunfélegyházán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozmán Judit (2020) Lovasterápia, a lóval asszisztált aktivitások és foglalkozások megvalósításának lehetőségei az inkluzív szemlélet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics Diána (2019) Autizmussal élő gyermek fejlesztésének lehetőségei személyi segítő kutya által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa Zita (2019) A beilleszkedés elemzése a dráma- és játékpedagógia szempontjából. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajcz Eszter (2020) Down-szindrómás gyermeket örökbefogadó családok történetei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Skultéti Réka (2020) Az ölbeli játékok csodái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi Adrienn (2019) Az élményterápiák és a szociális kompetencia kapcsolata a gyógypedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi-Kiss Anita (2020) Az olvasás elsajátítása kisiskolás korban Meixner módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Anikó (2020) Az általános iskolai tanítók hangállapota és hanghigiéniája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Bernadett (2020) Sajátos nevelési igényű, integráltan oktatott, felső tagozatos tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Nikolett (2019) Taneszközfejlesztés az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kompetenciájának fejlesztéséhez németórákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyó István (2007) Tehetségfejlesztés matematikából az általános iskola 8. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Ágnes (2020) A pedagógusok és gyógypedagógusok által alkalmazott tanulómegismerési technikák összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi Judit (2019) Drámapedagógiai eszközök alkalmazása a dadogásterápiában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sznida-Pelyhe Nóra (2020) A tanulásban akadályozott tanulók ismeretei a szexualitásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati Anita (2019) A tápiószőlősi általános iskola második osztályos tanulóinak érzékenyítése - egy pedagógiai kezdeményezés tapasztalatai –. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Bianka Enikő (2020) A team munka szerepe az afázia terápiájában a klinikum területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, T. Nagyné Mónika (2008) Matematikai tehetség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta Luca (2020) Tanulásban akadályozott, nevelőszülőknél élő tanulók családrajzainak elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárkány Gabriella (2020) Korai zenei nevelés és ennek transzferhatásai értelmileg akadályozott gyermekek tanulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süli Szilvia (2019) Differenciáló matematikai játékok az inkluzív oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti Sára Kata (2020) A fogyatékosság megítélése születés előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács-Báthori Angéla (2020) A nyelvi késés és háttértényezőinek vizsgálata Komádiban és Zsadányban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanner Gábor (2020) Vissza a társadalomba? Lehet-e a szegregáció az integráció eszköze az értelmileg akadályozott személyek számára a 19. század végétől napainkig? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tugyi Vivien (2019) Autista gyermekek integrált nevelésének feltételrendszere : fejlesztőeszközök a hétköznapi pedagógiai gyakorlatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Turuc Roxána (2020) Hátrányos helyzetű gyermekek szókincsének vizsgálata szabad szóasszociációs módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Dorottya (2019) Engedd, hogy én is elmondjam! - Gondolatok szolgálatában az augmentatív és alternatív kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ilona (2020) Az értelmileg akadályozott személyek szüleinek mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Noémi (2020) A védőnők fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjei és ismeretei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tölgyesi Anna (2019) Gyógypedagógiai ellátást igénylő személyeknek nyújtott szolgáltatások Topolyán és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass Réka (2020) A Szól-e? szűrőeljárás alkalmazásának gyakorlati tapasztalatai a logopédusok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecseri Zita (2020) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel - A mondatok használatának vizsgálata könnyen érthető információkat tartalmazó dokumentumokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vinnai Vanda (2019) Az olvasási hibák és a vizuális észlelés kapcsolata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Turu Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wolf Júlia (2019) A vizuális kultúra tantárgy motiváló hatása a tanulásban akadályozott tanulókra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Wágner Edit (2020) Enyhén értelmi fogyatékos fiatal felnőttek társas kapcsolatainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalai Erika Bianka (2020) A pedagógusok hanghigiénés állapota. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zority Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsámboki Tímea (2020) Nyelvi folyamatok és a munkamemória működésének összefüggései diszlexiával élő kisiskolásoknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 15. 07:53:08 CEST.