![]() | Up a level |
Fazekas Tímea (2003) Gróf Klebelsberg Kuno munkásságának és oktatáspolitikájának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forrai Szilvia (2014) Az egész életen át tartó tanulás paradigma gyakorlati megvalósulása Magyarországon. Szakmapolitika kontra gyakorlat. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Henrietta (2019) A gyermekjóléti szolgáltatások átalakulása egy gyermekjog tükrében : gyermekvédelmi rendszer Magyarországon és a Szerb Köztársaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Anna (2019) Integráció a Kiskunmajsai Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Miklós (1982) Az iskolák és a közművelődési intézmények együttműködése az MSZMP KB közoktatásügyi és közművelődési határozatának szellemében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.
Kis Ramóna (2019) A numerus clausus hatása a Szegedi tudományegyetemen, 1921-1940. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kozma Katalin (2006) Klebelsberg Kuno oktatáspolitikája : Szeged és környéke népiskolafejlesztésiprogramja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kászián Bernadett (2006) A magyar népoktatás alakulása Eötvöstől Hómanig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukács Zita (2019) Az iskolai zaklatás (bullying) megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Markó Krisztina (2006) Kultúrpolitikusok és oktatási rendszerek 1945-től napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Kitti Mirjam (2014) Válaszúton Európa: A 2020-as célkitűzések és azok gyakorlati megvalósulása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rakonczai Jánosné (1966) A valóság bemutatása, mint a földrajzi szemléltetés eszköze. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Vadkerti-Tóth Rita (2019) A cigányság integrációja Kiskunmajsa város kulturális életébe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.