![]() | Up a level |
Adai-Simon Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baginé Kenéz Tímea (2019) Anya-gyermek kapcsolat hatásai a gyermek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bajkán Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakó Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benke Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borók Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Búza Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Canjavec Bogáta Piroska (2018) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazása a Szivárvány csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cséplő Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czető Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czékus Gábor (2019) A rendszeres testmozgás fontossága az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Daday Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dajka Mónika (2019) Az óvodapedagógus mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dekker Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
dr. Dobó Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Drubina Violetta (2019) Átmenet a bölcsődéből az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdész Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fejszés Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor-Maróti Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fóris Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Füzesiné Király Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gelányi Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gácsi Adrienn (2019) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál Vivien (2019) Nevelési ártalmak a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáspár Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harangozó Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedüs Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herczeg Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hodák Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Regina Melinda (2019) A játék személyiségfejlesztő hatása : az óvodai csoport típusának és a játék személyiségfejlesztő hatásának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Idó Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jancsurák Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klement Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koródi Dóra (2019) Az óvodáskori fejlődést befolyásoló környezeti hatások, a család szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Bettina (2019) A kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata - az anya korai tapasztalatainak jelentősége az anya-gyermek kapcsolat alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kárai Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajkó Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatosné Kun Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Maglódi Flóra (2019) A televízió hatása a kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Margit Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Meixner Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mikula Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mindszenti Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Viktória (2019) Veszteség- és gyászfeldolgozás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márta Krisztina (2019) A 3-7 éves gyermekek mozgásának lehetőségei az óvodában és az óvodán kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mélykúti Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-György Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Tóth Anikó (2019) Az óvodai egészséges életmódra nevelés fontossága - család étkezési szokások, rendszeres testmozgás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Gyovai Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nádas Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi Viktória (2019) A kötélugrás tanításának hatása az óvodában a szem-kéz koordináció és finommotorika fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Peszmet Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pécsi Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Radics Réka (2019) A játék pszichés hatása a gyermek fejlődésére és a játéktárgyakhoz való kötődés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Révész Petra (2019) A szociális kompetencia fejlődése : a proszociális viselkedés óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Salamon-Tóth Krisztina (2019) A szülők attitűdjei az óvodáskorú gyermekek médiahasználatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sarusi Fanni (2019) Csanád megyei Erzsébet Árvaház. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakács Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári Laura (2019) Túlsúlyos óvodáskorú gyermekek nevelése - lakhelyi viszonyok az elhízásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedy Emese (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szentesi Andrea Erzsébet (2019) A kisgyermekkor fejlődésének pszichológiai sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szádeczkyné dr. Kelemen Ágnes Gabriella (2019) Mesetípusok és a felnőtté válást segítő tündérmesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szász Mártonné (2019) A glutén érzékeny gyermekek integrálása az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széll Vivien Gizella (2019) Óvodáskorú gyermekek kognitív funkcióinak - különös tekintettel a memóriára- és primitív reflexeinek alakulása mozgásterápia mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs Barbara (2018) A konfliktusok kezelése az óvodai élet során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sági Eleonóra (2019) Az óvoda és a család kapcsolata a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tallér Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Téglás Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Nikolett (2019) A mese szerepe az alfa generáció életében és fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth-Fehér Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vecsernyés Georgina (2019) Integrált nevelés bemutatása egy választott óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vida Mariann (2019) Óvodáskori szocializáció vizsgálata a mélykúti nagycsoportos óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vámos Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Weiso Amina Jázmin (2019) Az óvodapedagógus szerepei és kompetenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.