Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.03. Pre-school education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Á
Number of items at this level: 96.

A

Adai-Simon Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baginé Kenéz Tímea (2019) Anya-gyermek kapcsolat hatásai a gyermek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajkán Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benke Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Búza Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Canjavec Bogáta Piroska (2018) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazása a Szivárvány csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cséplő Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus Gábor (2019) A rendszeres testmozgás fontossága az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daday Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dajka Mónika (2019) Az óvodapedagógus mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dekker Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Dobó Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Drubina Violetta (2019) Átmenet a bölcsődéből az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdész Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejszés Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Maróti Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesiné Király Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gelányi Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gácsi Adrienn (2019) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Vivien (2019) Nevelési ártalmak a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harangozó Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Regina Melinda (2019) A játék személyiségfejlesztő hatása : az óvodai csoport típusának és a játék személyiségfejlesztő hatásának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Idó Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsurák Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Klement Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koródi Dóra (2019) Az óvodáskori fejlődést befolyásoló környezeti hatások, a család szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Bettina (2019) A kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata - az anya korai tapasztalatainak jelentősége az anya-gyermek kapcsolat alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárai Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkó Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maglódi Flóra (2019) A televízió hatása a kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Margit Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meixner Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikula Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mindszenti Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Viktória (2019) Veszteség- és gyászfeldolgozás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta Krisztina (2019) A 3-7 éves gyermekek mozgásának lehetőségei az óvodában és az óvodán kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mélykúti Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Tóth Anikó (2019) Az óvodai egészséges életmódra nevelés fontossága - család étkezési szokások, rendszeres testmozgás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Gyovai Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi Viktória (2019) A kötélugrás tanításának hatása az óvodában a szem-kéz koordináció és finommotorika fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Peszmet Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Réka (2019) A játék pszichés hatása a gyermek fejlődésére és a játéktárgyakhoz való kötődés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész Petra (2019) A szociális kompetencia fejlődése : a proszociális viselkedés óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamon-Tóth Krisztina (2019) A szülők attitűdjei az óvodáskorú gyermekek médiahasználatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi Fanni (2019) Csanád megyei Erzsébet Árvaház. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Laura (2019) Túlsúlyos óvodáskorú gyermekek nevelése - lakhelyi viszonyok az elhízásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedy Emese (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi Andrea Erzsébet (2019) A kisgyermekkor fejlődésének pszichológiai sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szádeczkyné dr. Kelemen Ágnes Gabriella (2019) Mesetípusok és a felnőtté válást segítő tündérmesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász Mártonné (2019) A glutén érzékeny gyermekek integrálása az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széll Vivien Gizella (2019) Óvodáskorú gyermekek kognitív funkcióinak - különös tekintettel a memóriára- és primitív reflexeinek alakulása mozgásterápia mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Barbara (2018) A konfliktusok kezelése az óvodai élet során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági Eleonóra (2019) Az óvoda és a család kapcsolata a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tallér Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Téglás Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Nikolett (2019) A mese szerepe az alfa generáció életében és fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Fehér Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vecsernyés Georgina (2019) Integrált nevelés bemutatása egy választott óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Mariann (2019) Óvodáskori szocializáció vizsgálata a mélykúti nagycsoportos óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiso Amina Jázmin (2019) Az óvodapedagógus szerepei és kompetenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 15. 07:05:12 CEST.