Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z | Á
Number of items at this level: 252.

A

Adai-Simon Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Androvics Gitta (2019) Az óvodapedagógusok mesepreferenciáinak jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

András Istvánné (2009) A matematikai kompetencia fejlesztése a nem szakrendszerű oktatás keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apjok Sándorné (2014) Gépjárművezető képzés, mint a felnőttképzés egyik területe a jogszabályi változások tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajkán Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla Magdolna (1979) Martfű nagyközség felnőttoktatási és közművelődési helyzete. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balázs Krisztina (2019) Az Arlói Széchenyi István Általános Iskola képesség-kibontakoztató programjának hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) A társművészetek szerepe az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Brigitta Krisztina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik Róbert (2019) Mentor-mentorált kapcsolat a pályaszocializáció kezdeti szakaszában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bende Róbert (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek Katalin (1980) Az önálló ismeretszerzésre nevelés lehetőségei az élővilág oktatásban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benke Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beszédes Viktória (2014) A felnőttképzési rendszer Szerbiában, különös tekintettel Vajdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beszédes Viktória (2016) A felnőttképzési rendszer Szerbiában, különös tekintettel a Vajdaságra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2019) Zene és mozgás : a gyakorlatban megvalósítható lehetőségek a magyar iskolákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálintné Kois Szilvia (2014) Vállalati képzések — különös tekintettel a MÁV-ra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi Zsófia (2020) Zenék tanórai feldolgozásának hatása az olvasási motivációra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béresné Papp Tünde (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Búza Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Camdzija Edo (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cserné Beszedics Anikó (1991) Tanulmányi séták, tanulmányi kirándulások szerepe az oktató-nevelő munkában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Cséplő Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csókási Katalin Nóra (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czene Elizabet (2019) A dolgozók képzésének bemutatása a DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaságnál. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cziprok Andrea (2020) A digitális oktatás a pedagóguskompetenciákban. A „tantermen kívüli digitális tanrend” hatása a pedagógusok szakmai-módszertani értékelési kultúrájára a törökbálinti Bálint Márton Általános Iskola és Középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daday Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dajka Mónika (2019) Az óvodapedagógus mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dekker Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demjénné Kondász Katalin (1981) A márianosztrai általános iskolások művelődésének vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Deák Edina (2009) Logika az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák-Jónás Katalin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi Erzsébet (1974) Az irói életrajzok tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dukai-Nagy Ádám A felnőttképzés és a szakképzés magyarországi jelenéről, lehetőségeiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid Zsuzsanna (1972) A tök és rokonai című anyagrész frontális és csoportos oktatási formában való feldolgozása. A csoportos oktatási forma tapasztalatai. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dékány Zoltán Ferenc (2019) Felkészítés az osztályfőnöki szerepre, és az új osztályfőnökök első éves munkájának kísérése : mentortanári feladatok és tapasztalatok a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dékányné Tóth Tünde (2019) A mentor feladatai az autizmus spektrum zavarral élő bölcsődés gyermekek nevelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömöndi Dorottya (2019) A változások hatása két óbecsei iskola magyar nyelvű pedagógusaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdész Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszik Gabriella (2019) A mentorálást segítő pedagógiai segédanyagok mentálhigiénés vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fecske Andrea (2015) Támogatásban a lehetőség. A felnőttképzésben való részvétel jellemzőinek vizsgálata, különös tekintettel a támogatott képzésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejszés Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fischer Róbertné (1997) A Tudományos Ismeretterjesztő Társulat szerepe az idegen nyelvek oktatásának szervezésében 1983-tól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor-Maróti Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábiánné Laczó Mária (2016) A felnőttképzést kiegészítő tevékenységek rendszere Békés megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földesi Lajos Zoltán (2013) Tanítási-tanulási stratégiák a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesiné Király Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdács-Leszkó Georgina (2015) Minőségbiztosítás a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Garay-Ludányi Krisztina (2020) "Csináld magad” mozgalom az oktatásban a rajz- vizuális kultúra tantárgyra összpontosítva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Garay-Ludányi Krisztina (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gelányi Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gilice Hilda (2019) Munkahelyi képzések rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmat Imre Zsolt (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Csilla (2014) Az új felnőttképzési törvény hatásai a felnőttképzési intézmények működésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Ildikó (1991) A Jászladányi Hősök-téri Álatlános Iskola története és a napközi otthonos oktatás. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gálity-Szabadai Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe Roland (2016) Változásmenedzsment kihívások a felnőttképzési szervezetekben az új szabályozás hatására /2013. LXXVII. felnőttképzési törvény hatása/. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajbel Edit (2019) Sajátélményű művészeti fejlesztés bábokkal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdrik György (2012) Függőség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Marianna Mária (2019) A „harmadik generáció” jelenléte a társadalomban, művelődési, tanulási igényeik és lehetőségeik Békés megye egyik szegletében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs Fanni (2014) A Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft. felnőttképzési tevékenységének bemutatása egy konkrét képzésen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi Attila Zsolt (2019) Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth-Gazsó Adrienn (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

I

Idó Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illyés József (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanics Jánosné Kiss Romina (2018) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsurák Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jeneiné Fodor Edit (2013) Környezettudatos, egészségközpontú nevelés az élelmiszerkereskedelmi és vendéglátóipari középiskolai tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jerney Zoltán István (2020) A dolgozói elégedettség mérése a Rail Cargo Hungária Zrt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakuszi Ildikó (2009) Informatikai eszközök alkalmazása a magyarórákon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kalocsay Katalin Tünde (2013) A magyar és finn 40 év feletti felnőttek felsőfokú tanulmányainak motivációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenézné Kopornyik Judit (2019) A mentor tevékenysége a pályakezdő bölcsődei kisgyermeknevelők körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerpely Adél (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kinda Emőke (2019) Tanulási motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Ferenc (2016) Korszerű tanítási-tanulási módszerek a felnőttképzésben. A módszerek felhasználásának lehetőségei az időskorúak tanulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Ferenc (2014) A felnőttképzés funkcióváltozása a rendszerváltás után Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Judit (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mariann (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Klement Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kláben Edit (1982) Vöröskeresztes tevékénység a felsőoktatási intézményekben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koczor Sarolt Mária (2019) Gyakornoktanárok mentorálása a pedagógus portfólió mentén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Komondy Katalin (1974) A népballada tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koródi Dóra (2019) Az óvodáskori fejlődést befolyásoló környezeti hatások, a család szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kostyál Károly (2019) Játékos mentorság. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza Krisztina (2019) A tehetséges gyermek felismerése és fejlesztésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztin Zsaklin (2019) Matematikai készségek alakulása óvodától első osztályos korig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár Róbert (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Dóbé Csilla (2007) Excel a matematika oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárai Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi Anrietta (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek tanórai megsegítésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos Andrea (2014) A felnőttképzés gyakorlata és lehetőségei a Szegedi Tudományegyetem Fogorvostudományi Karán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakossy Judit (1974) A magyar irodalom és a magyar nyelvtan tantárgyi koncentrációjának lehetőségei a hetedik osztályos irodalomtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lantos István (2003) Az oktatás története Csengelén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lelkes Béla (2003) A Szőregi I. Számú Napköziotthonos Óvoda története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei Tímea Anett (2020) Szakmódszertani portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei Tímea Anett (2020) A nyelvtanulási motivációt eredményesen befolyásoló osztálytermi tényezők vizsgálata az angolórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi Zsófia (2019) A lovaglás hatásai óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Láda Anna Flóra (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt Katalin (2020) Autentikus képeskönyvek használata a korai nyelvoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai János József (2015) Ellenőrzés, értékelés, vizsgáztatás a felnőttoktatásban és -képzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makai Imre (2003) A kiskunhalasi Alsóvárosi Általános Iskola története 1970-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makányné Átrok Anikó (2008) Szintrehozási minimum program a negyed-, ötöd- és hatod évfolyam végére, különös tekintettel az alsó tagozatos követelményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Margit Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Masáné Farkas Orsolya (2014) Iskolarendszerű felnőttoktatás a Szegedi Fegyház és Börtönben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meixner Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikula Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mindszenti Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mondi Viktor (2013) Felnőttképzési feladatellátás Jász-Nagykun-Szolnok megye közművelődési intézményeiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mráz Mária Krisztina (2014) A felnőttkori tanulás akadályai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murányvári Aliz Tünde (2019) Az egyensúly és a beszéd kapcsolata 4-12 éves korú gyermekek beszédfejlődésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mádi Szilvia (2013) A felnőttkori tanítási és tanulási folyamat jellemzőinek vizsgálata a tréning módszer alkalmazásai tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mélykúti Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Müller Vanessa (2020) Láthatatlanul az alapvonal mögött: a figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral (ADHD) élő felnőttek helyzete a felsőoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Arnold (2019) A művészeti iskolák helyzete a közoktatás rendszerében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Cecília (2014) Kortárs művészet népszerűsítése hazai múzeumpedagógiai foglalkozásokon keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Enikő Katalin (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek helyzete a köznevelési rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Piroska (2013) A felnőttképzés aktuális témája: az idegennyelv- tanulás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kracsun Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Tóth Anikó (2019) Az óvodai egészséges életmódra nevelés fontossága - család étkezési szokások, rendszeres testmozgás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Gyovai Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Aranka (2019) A zene mindenkié? Inklúzió a szabadkai zeneiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes-Nagy Katalin Erika (2019) Innovációs törekvések egy második esély típusú iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi Viktória (2019) A kötélugrás tanításának hatása az óvodában a szem-kéz koordináció és finommotorika fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olach Zsuzsanna (2003) Az oszmán iskolarendszer és megjelenése a hódoltságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti Orsolya (2017) A tréning módszerének elméleti és gyakorlati bemutatása egy andragógus szemével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Palócz Dániel (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palócz-Keresztesi Anikó (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Luca Alexa (2014) „Hova tovább?”: Pályaorientációs körkép Szolnokon, kiemelt tekintettel a középiskolai és felnőttképzésben érvényesülő orientációra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Zoltán (2015) Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pelle Rita (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovszki Anett Ágnes (2013) Fókuszban a minőség – a minőség problematikája a felnőttképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrás Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi Móra Klára (2019) A bábjáték felhasználása a gyógypedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter Ágnes (2006) A Tisza Lajos Könnyűipari Szakközépiskola története : Küzdelem a létért, avagy "Kitartás a siker titka". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Réka (2019) A játék pszichés hatása a gyermek fejlődésére és a játéktárgyakhoz való kötődés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rendek Tímea (2013) "Tanultam, tanulok és tanulni fogok?" A felnőttkori tanulás lehetőségei és korlátai Bács-Kiskun megyébenA felnőttkori tanulás lehetőségei és korlátai Bács-Kiskun megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozgonyi-Borus Anna Lili (2018) Természettudományos kompetenciafejlesztés vizsgálata a szövegértési képességen keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruckné Papp Éva (2008) Tehetséggondozás az általános iskola 5. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siposné Miskolczi Gyöngyi (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Skultéti Alexandra (2013) Fogvatartottak képzési lehetőségei a börtön falai között, különös tekintettel a Kalocsai Fegyház és Börtönben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi Zsolt (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Noémi (2014) Egy konkrét szakmai képzés megvalósításának andragógiai követelményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Varga Edit (2020) Az államilag elismert szakmai végzettségek rendszerének változása, a szakképzés és a felnőttképzés átalakításával párhuzamosan 2019-2020. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zita Andrea (2019) Egy kistelepülés iskolája a nagyvárosok vonzásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalkai Sándor (2019) Mentorszerep a művészetoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalmásiné Sztanojev Beáta (2019) A mentor-mentorált közös munkájának bemutatása az összefügő szakmai gyakorlat során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Laura (2019) Túlsúlyos óvodáskorú gyermekek nevelése - lakhelyi viszonyok az elhízásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedy Emese (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeresné Bárkányi Mária (2013) A kompetenciafejlesztés lehetőségei és módszerei a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi Andrea Erzsébet (2019) A kisgyermekkor fejlődésének pszichológiai sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szádeczkyné dr. Kelemen Ágnes Gabriella (2019) Mesetípusok és a felnőtté válást segítő tündérmesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai Zsanett (2017) Felnőttképzési innováció az egészségügyi prevenció területén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántóné Balogh Róza (2019) Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szász Mártonné (2019) A glutén érzékeny gyermekek integrálása az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széll Vivien Gizella (2019) Óvodáskorú gyermekek kognitív funkcióinak - különös tekintettel a memóriára- és primitív reflexeinek alakulása mozgásterápia mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási Anita (2016) Felnőttképzési szervezetek működésének integrált, összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke Katalin (2012) Matematika szakköri feladatsorok középiskolai felvételire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Barbara (2018) A konfliktusok kezelése az óvodai élet során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Irén (1974) Az irodalomelméleti ismeretek tanítása az általános iskolai irodalomnevelésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sáfrány Viktória (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Tímea (2014) A felnőttkori tanulás jellemzői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárfi Tibor (2010) Felkészítés a középiskolai felvételire matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Emese (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Lászlóné Zsíros Judit (1974) A tanuló irodalmi érdeklődésének vizsgálata a Békéscsabai IV. sz. Általános Iskola felső tagozatában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tallér Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási Dalma Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi Szabina (2019) Kodály Zoltán és tanítványai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tiszai Anett Olívia (2020) A projektmódszer alkalmazási lehetősége magyarórán: Digitális újság projekt kilencedik osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai Katalin (1982) Cigánytanulókkal kapcsolatos oktatási-nevelési kérdések különös tekintettel a cigány iskolákban, -osztályokban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Téglás Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Magdolna (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Nikolett (2019) A mese szerepe az alfa generáció életében és fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Fehér Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Bianka (2014) Élményszerű tanulás a múzeumokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Nóra (2019) Mozgás+élmény=jövő : testnevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti-Tóth Rita (2019) A cigányság integrációja Kiskunmajsa város kulturális életébe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Dániel (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Dóra (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Bajomi Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varvasovszkyné Tóth Ibolya (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés Georgina (2019) Integrált nevelés bemutatása egy választott óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Tímea (2017) Egy konkrét felnőttképzési intézmény működésének vizsgálata a 2013. évi LXXVII. felnőttképzési törvény tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Tímea (2013) A felsőfokú szakképzés rendszerszintű vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Mariann (2019) Óvodáskori szocializáció vizsgálata a mélykúti nagycsoportos óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vujkov Alexandra (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vukov Éva (2019) Kisgyermekkori társadalmi érzékenyítés a tornyosi Tömörkény István Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Melitta (2019) Továbbtanulási hajlam szociológiai vizsgálata : empirikus kutatás Magyarkanizsa községben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vér Vivien (2020) A finn és magyar oktatási rendszer összehasonlítása a PISA felmérések tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Víglási Krisztina Klára (2013) Népfőiskola mint a felnőttkori tanulás színtere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Víglási Krisztina Klára (2015) A felnőttoktató/ tréner szakmai életútja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Turu Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiso Amina Jázmin (2019) Az óvodapedagógus szerepei és kompetenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Weiszenburger Dóra (2014) Hatékonység és innovativitás a felnőttoktatók munkájában. A felnőttoktatók módszertani kultúrájának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar Máté (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zalai Gabriella (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zavari Juliánna (2016) Az előzetesen megszerzett tudás és kompetenciák beszámításának módszerei, lehetőségei a felnőttoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zoltai Flóra (2013) Mit tehet a felnőttképzés az ökológiai válság korában? Az ökofalvak képzési programjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond-Nagy Marianna (2014) A felnőttképzés korszerű módszerei és munkaformái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos Gabriella Erzsébet (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Záborszky Magdolna (2016) Innováció a nyelvtanulásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árvai Mara (2016) Adult learning and Youthpass. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 13. 06:29:15 CEST.