Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Z | Á
Number of items at this level: 174.

A

Adai-Simon Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Androvics Gitta (2019) Az óvodapedagógusok mesepreferenciáinak jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

András Istvánné (2009) A matematikai kompetencia fejlesztése a nem szakrendszerű oktatás keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajkán Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Krisztina (2019) Az Arlói Széchenyi István Általános Iskola képesség-kibontakoztató programjának hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) A társművészetek szerepe az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Brigitta Krisztina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik Róbert (2019) Mentor-mentorált kapcsolat a pályaszocializáció kezdeti szakaszában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bende Róbert (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek Katalin (1980) Az önálló ismeretszerzésre nevelés lehetőségei az élővilág oktatásban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benke Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2019) Zene és mozgás : a gyakorlatban megvalósítható lehetőségek a magyar iskolákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béresné Papp Tünde (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Búza Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cséplő Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csókási Katalin Nóra (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daday Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dajka Mónika (2019) Az óvodapedagógus mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dekker Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Edina (2009) Logika az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák-Jónás Katalin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi Erzsébet (1974) Az irói életrajzok tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dávid Zsuzsanna (1972) A tök és rokonai című anyagrész frontális és csoportos oktatási formában való feldolgozása. A csoportos oktatási forma tapasztalatai. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dékány Zoltán Ferenc (2019) Felkészítés az osztályfőnöki szerepre, és az új osztályfőnökök első éves munkájának kísérése : mentortanári feladatok és tapasztalatok a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dékányné Tóth Tünde (2019) A mentor feladatai az autizmus spektrum zavarral élő bölcsődés gyermekek nevelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömöndi Dorottya (2019) A változások hatása két óbecsei iskola magyar nyelvű pedagógusaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdész Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszik Gabriella (2019) A mentorálást segítő pedagógiai segédanyagok mentálhigiénés vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejszés Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Maróti Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesiné Király Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gelányi Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gilice Hilda (2019) Munkahelyi képzések rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálity-Szabadai Anna (2019) A csoportos korai fejlesztés szerepe eltérő fejlődésmenetű gyermekek intézményváltására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajbel Edit (2019) Sajátélményű művészeti fejlesztés bábokkal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdrik György (2012) Függőség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Marianna Mária (2019) A „harmadik generáció” jelenléte a társadalomban, művelődési, tanulási igényeik és lehetőségeik Békés megye egyik szegletében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedüs Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi Attila Zsolt (2019) Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth-Gazsó Adrienn (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

I

Idó Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illyés József (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanics Jánosné Kiss Romina (2018) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsurák Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jeneiné Fodor Edit (2013) Környezettudatos, egészségközpontú nevelés az élelmiszerkereskedelmi és vendéglátóipari középiskolai tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kenézné Kopornyik Judit (2019) A mentor tevékenysége a pályakezdő bölcsődei kisgyermeknevelők körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kerpely Adél (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kinda Emőke (2019) Tanulási motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Judit (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mariann (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Klement Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koczor Sarolt Mária (2019) Gyakornoktanárok mentorálása a pedagógus portfólió mentén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Komondy Katalin (1974) A népballada tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koródi Dóra (2019) Az óvodáskori fejlődést befolyásoló környezeti hatások, a család szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kostyál Károly (2019) Játékos mentorság. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza Krisztina (2019) A tehetséges gyermek felismerése és fejlesztésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztin Zsaklin (2019) Matematikai készségek alakulása óvodától első osztályos korig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Dóbé Csilla (2007) Excel a matematika oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárai Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa Boglárka (2019) Viselkedéskultúra a szegedi egyetemisták körében - viselkedéstechnikák elsajátítása tréningmódszer alkalmazásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi Anrietta (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek tanórai megsegítésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakossy Judit (1974) A magyar irodalom és a magyar nyelvtan tantárgyi koncentrációjának lehetőségei a hetedik osztályos irodalomtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lantos István (2003) Az oktatás története Csengelén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi Zsófia (2019) A lovaglás hatásai óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makai Imre (2003) A kiskunhalasi Alsóvárosi Általános Iskola története 1970-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makányné Átrok Anikó (2008) Szintrehozási minimum program a negyed-, ötöd- és hatod évfolyam végére, különös tekintettel az alsó tagozatos követelményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meixner Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikula Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mindszenti Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murányvári Aliz Tünde (2019) Az egyensúly és a beszéd kapcsolata 4-12 éves korú gyermekek beszédfejlődésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mélykúti Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Arnold (2019) A művészeti iskolák helyzete a közoktatás rendszerében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Enikő Katalin (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek helyzete a köznevelési rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kracsun Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Tóth Anikó (2019) Az óvodai egészséges életmódra nevelés fontossága - család étkezési szokások, rendszeres testmozgás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Gyovai Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Aranka (2019) A zene mindenkié? Inklúzió a szabadkai zeneiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes-Nagy Katalin Erika (2019) Innovációs törekvések egy második esély típusú iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi Viktória (2019) A kötélugrás tanításának hatása az óvodában a szem-kéz koordináció és finommotorika fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palócz-Keresztesi Anikó (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pelle Rita (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrás Teodóra (2018) A drámapedagógia szerepe az inklúzív oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi Móra Klára (2019) A bábjáték felhasználása a gyógypedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Réka (2019) A játék pszichés hatása a gyermek fejlődésére és a játéktárgyakhoz való kötődés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozgonyi-Borus Anna Lili (2018) Természettudományos kompetenciafejlesztés vizsgálata a szövegértési képességen keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruckné Papp Éva (2008) Tehetséggondozás az általános iskola 5. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siposné Miskolczi Gyöngyi (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi Zsolt (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Enikő Loretta (2019) A hetedik osztályos tanulásban akadályozott tanulók elsajátítási motivációjának, az osztálytársak és a versengés hatásának a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zita Andrea (2019) Egy kistelepülés iskolája a nagyvárosok vonzásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalkai Sándor (2019) Mentorszerep a művészetoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalmásiné Sztanojev Beáta (2019) A mentor-mentorált közös munkájának bemutatása az összefügő szakmai gyakorlat során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Laura (2019) Túlsúlyos óvodáskorú gyermekek nevelése - lakhelyi viszonyok az elhízásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedy Emese (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi Andrea Erzsébet (2019) A kisgyermekkor fejlődésének pszichológiai sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szádeczkyné dr. Kelemen Ágnes Gabriella (2019) Mesetípusok és a felnőtté válást segítő tündérmesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántóné Balogh Róza (2019) Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szász Mártonné (2019) A glutén érzékeny gyermekek integrálása az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széll Vivien Gizella (2019) Óvodáskorú gyermekek kognitív funkcióinak - különös tekintettel a memóriára- és primitív reflexeinek alakulása mozgásterápia mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke Katalin (2012) Matematika szakköri feladatsorok középiskolai felvételire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Barbara (2018) A konfliktusok kezelése az óvodai élet során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Irén (1974) Az irodalomelméleti ismeretek tanítása az általános iskolai irodalomnevelésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sáfrány Viktória (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárfi Tibor (2010) Felkészítés a középiskolai felvételire matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Emese (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Lászlóné Zsíros Judit (1974) A tanuló irodalmi érdeklődésének vizsgálata a Békéscsabai IV. sz. Általános Iskola felső tagozatában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tallér Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási Dalma Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tasi Szabina (2019) Kodály Zoltán és tanítványai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Téglás Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Magdolna (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Nikolett (2019) A mese szerepe az alfa generáció életében és fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Fehér Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Nóra (2019) Mozgás+élmény=jövő : testnevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti-Tóth Rita (2019) A cigányság integrációja Kiskunmajsa város kulturális életébe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Dániel (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Dóra (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Bajomi Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varvasovszkyné Tóth Ibolya (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés Georgina (2019) Integrált nevelés bemutatása egy választott óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Mariann (2019) Óvodáskori szocializáció vizsgálata a mélykúti nagycsoportos óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vujkov Alexandra (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vukov Éva (2019) Kisgyermekkori társadalmi érzékenyítés a tornyosi Tömörkény István Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Melitta (2019) Továbbtanulási hajlam szociológiai vizsgálata : empirikus kutatás Magyarkanizsa községben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Turu Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiso Amina Jázmin (2019) Az óvodapedagógus szerepei és kompetenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar Máté (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zalai Gabriella (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos Gabriella Erzsébet (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. december 3. 21:32:13 CET.