Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ö
Number of items at this level: 499.

A

Adai-Simon Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Adamik Katalin (2010) Szakköri feladatok az általános iskola 5-6. osztálya számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Adorján Gáborné (1975) A Fővárosi Tanács 15. sz."Vámos Ilona" Ipari Szakmunkásképző Iskola története 1952-1975. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Almási Liza Lucia (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Almásy Edit (1974) Topográfiai készségfejlesztés az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ambrus Mariann (2003) Tanfolyamszervezés a SIKER Oktatásszervező Bt-nél, avagy andragógia a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Androvics Gitta (2019) Az óvodapedagógusok mesepreferenciáinak jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apjok Sándorné (2014) Gépjárművezető képzés, mint a felnőttképzés egyik területe a jogszabályi változások tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Aranyos Ágoston Klára (2019) A család, mint primér szocializáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos Katalin (1974) Az általános iskolai ének és történelem tanításának koncentrációja. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

B

Babella Nárcisz (2019) J. S. Bach: 15 kétszólamú invenció elemzése, színekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi Dezsőné (1972) A szaktárgyi előkészítő munka az általános iskola alsó tagozatában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bajkán Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baka Márta (2010) Felvételire előkészítő feladatsorok 8. osztályosok számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakay Júlia (2019) Vizuális önreprezentáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos Andrea (2009) Szakköri feladatok az általános iskola 7-8. osztálya számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balaskó Zsuzsanna (1982) A tér és időérzékelés fejlesztése az új 5. osztályos történelem tankönyv és munkafüzet feladataiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balla Magdolna (1979) Martfű nagyközség felnőttoktatási és közművelődési helyzete. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh Bálint Valentin (2020) Anyagi kultúrát érintő foglalkozások a történelemoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Bálint Valentin (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Diána (2008) Középiskolára felkészítő szakköri feladatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Irén (1975) Csoportmunka az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Balogh László (1964) A Szeged környéki általános iskolai tanulók fáradékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Állami Pedagógiai Főiskola.

Balázs Brigitta (2018) Interaktív problémaközpontú tanítás megvalósítása a haza földrajzának példáján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Brigitta (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Krisztina (2019) Az Arlói Széchenyi István Általános Iskola képesség-kibontakoztató programjának hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai Gabriella (2006) Az egész életen át tartó tanulás és a képzési struktúra változásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai György (1998) Két éves gyakorlati tanításom tapasztalatai. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Baranyai Katalin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi Anikó (2007) A sajátos nevelést igénylő tanulók problémája a matematikával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Réka (2019) A társművészetek szerepe az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Brigitta Krisztina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Behán Brigitta Krisztina (2019) A kórusnevelés hatása a szociális készségek fejlődésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik Róbert (2019) Mentor-mentorált kapcsolat a pályaszocializáció kezdeti szakaszában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik Zsuzsanna (1979) Az új tantervek és az új tankönyvek kapcsolatai, különös tekintettel az ötödik osztályos kísérleti történelem tankönyvekre. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benke Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bernátné Kovács Zsófia (2020) Az integráció megvalósulási lehetőségeinek vizsgálata egy általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi Andrea (1993) Kapcsolatom a drámapedagógiával. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Besze Anikó (2020) Társas hatások a teljesítménymotivációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beszédes Viktória (2014) A felnőttképzési rendszer Szerbiában, különös tekintettel Vajdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beszédes Viktória (2016) A felnőttképzési rendszer Szerbiában, különös tekintettel a Vajdaságra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobó B. Anna (1972) A vöröshagyma és a fokhagyma tanítása az általános iskola 5. osztályában csoportmunkában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bodzsár Minka (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó Sarolta (2018) Példa a tantárgyak közötti kapcsolatteremtésre : a földrajz, környezetvédelem és matematika összekapcsolása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Gábor (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert Gábor (1994) Audiovizuális eszközök az oktatásban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Boros Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bors Mária (1966) Az aktivitást elősegítő tényezők lélektani jellemzése az óvodás- és az általános iskolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozóki Magdolna (1964) Az esztétikai nevelés problémáinak jelentkezése a Magyar Pedagógia című folyóiratban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki Dína (2019) Zene és mozgás : a gyakorlatban megvalósítható lehetőségek a magyar iskolákban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Budainé Horváth Éva (1990) Számítógép alkalmazása a földrajz tanításban 8. osztály számára saját elgondolású programtervvel. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Buksa Mária (1975) A budapesti Szilágyi Erzsébet Gimnázium története (1892-1945). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Buza Györgyné (1972) A tanulók aktivizálásának lehetőségei, módszerei, eszközei az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bálintné Kois Szilvia (2014) Vállalati képzések — különös tekintettel a MÁV-ra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi Zsófia (2020) Zenék tanórai feldolgozásának hatása az olvasási motivációra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béresné Papp Tünde (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Mónika (2003) A tázlári belterületi iskolák története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bólya Ágnes (1967) A pályaválasztás lélektani indítékai Budapest II. kerületi iskolákban. A pályaválasztás tanácsadó munkája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bónácz Hajnalka (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bónácz Hajnalka (2020) A pozitív hatások szerepe a sikeres idegennyelv-tanulásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bótyik Ilona (1965) Az oktatási folyamat fő mozzanatai a földrajz tanításában. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bökényi Hajnalka (2019) Oktatás és nevelés a drámapedagógia eszközeivel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Búza Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Costin Boglárka Vanda (2020) Mire jó az empátia? A sztereotípia, előítélet és a diszkrimináció kezelésének lehetőségei a magyar nyelv és irodalom oktatásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Costin Boglárka Vanda (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cserné Beszedics Anikó (1991) Tanulmányi séták, tanulmányi kirándulások szerepe az oktató-nevelő munkában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csizmadia Márta (2009) Tevékenységek, játékok, érdekességek a matematikai kompetencia emelésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonkáné Batiz Bernadett (2007) Munkaformák a matematika órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csurgó Márta (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csák Marianna (2007) A függvényfogalom kialakítása az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányiné Juhász Fruzsina Klára (2018) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányiné Juhász Fruzsina Klára (2018) Szülők véleménye az IKT-eszközhasználat hatásáról óvodás korban: nyitott kérdések kódolása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Cséplő Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík Gergely (2006) Népfőiskolai rendszerek - a múlt jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík Klára (1975) Az Iskolatelevízió adásainak felhasználása a történelemórán (5. osztály). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Csíkos Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó Krisztina (2007) Szakköri feladatok általános iskolásoknak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czene Elizabet (2019) A dolgozók képzésének bemutatása a DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaságnál. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Czető Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czimber József Pál (1979) A történelemtanítás kiterjesztése a szabadidős tevékenységekre egy egésznapos iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Cziprok Andrea (2020) A digitális oktatás a pedagóguskompetenciákban. A „tantermen kívüli digitális tanrend” hatása a pedagógusok szakmai-módszertani értékelési kultúrájára a törökbálinti Bálint Márton Általános Iskola és Középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daday Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Darabos Viktória (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Daraghy Ágnes (1975) Szépirodalmi szemelvénygyűjtemény az általános iskola 8. osztályos egyetemes történelem anyagához. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dedinszky Éva (1974) Petőfi Sándor : János vitéz tanítása az általános iskola 5. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dekker Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demjénné Kondász Katalin (1981) A márianosztrai általános iskolások művelődésének vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dienes Rózsa (1963) Tanulói aktivitás a földrajz tanításában. BA/Bsc, Állami Pedagógiai Főiskola.

Dobi Erzsébet (1974) Az irói életrajzok tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobos Adrienn (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos Klára (1973) Szemléltetés a történelemórán a történelmi tárgyú ifjúsági irodalom felhasználásával (Szemelvénygyűjtemény az általános iskola 6. osztályának egyetemes történelem anyagához). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dobó Alexandra (2003) Tanyai iskolák kialakulása és működése a komlósi úti külső- és belső iskola példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Dobó Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos Krisztina (2012) A felnőttek egész életen át tartó tanulásra való motiválásának eszközei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos Natalia (2020) Az értelmileg akadályozott és a tanulásban akadályozott fiatalok kommunikációs és szociális képességeiknek megfigyelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudaszegné Dobi Szilvia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dukai-Nagy Ádám A felnőttképzés és a szakképzés magyarországi jelenéről, lehetőségeiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dulovics Zoltánné (1982) Fekete István állatregényeinek felhasználása a környezetismeret órákon. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dékány Zoltán Ferenc (2019) Felkészítés az osztályfőnöki szerepre, és az új osztályfőnökök első éves munkájának kísérése : mentortanári feladatok és tapasztalatok a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dékányné Tóth Tünde (2019) A mentor feladatai az autizmus spektrum zavarral élő bölcsődés gyermekek nevelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömöndi Dorottya (2019) A változások hatása két óbecsei iskola magyar nyelvű pedagógusaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör Katalin (1978) Önálló tanulói ismeretszerzés, feldolgozás és alkalmazás a 7. osztályos történelmi munkafüzet feladatai alapján. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

E

Elek Zsuzsanna (1982) A tanulók ismeretszerzésének és kifejezőkészségének fejlesztése az 5. osztályos történelem és munkafüzet segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Engi Balázs (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Erdeiné Gergely Emőke (2020) Mesevarázs. A mesehallgatás jelentősége óvodáskorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdész Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erhardt Györgyi (2008) Természetes anyagok felhasználása az általános iskolai technika oktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Erős Barbara (2008) A matematika oktatása Magyarországon és Németországban egy-egy tankönyv tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszik Gabriella (2019) A mentorálást segítő pedagógiai segédanyagok mentálhigiénés vonatkozásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó László (1992) A nevelés gondolatának megvalósulása Tessedik Sámuel pedagógiájában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Faddi Anita (2011) Szerkesztés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó Krisztina (2019) A horgosi Kárász Karolina Általános Iskola 7. osztályos kisegítő tagozatos diákjainak zenei fejlődése a 2018/19-es tanévben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Mária (1971) A szemelvények alkalmazása a történelemórán. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fecske Andrea (2015) Támogatásban a lehetőség. A felnőttképzésben való részvétel jellemzőinek vizsgálata, különös tekintettel a támogatott képzésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Bernadett (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Csaba (1991) A testnevelés hosszútávú hatékonyságának előrejelzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fehér Imre (1974) A Monori Magyar Királyi Állami Polgári Fiú- és Leányiskola története 1903-1945. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fehérvári István (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált és inkluzív nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejszés Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fischer Róbertné (1997) A Tudományos Ismeretterjesztő Társulat szerepe az idegen nyelvek oktatásának szervezésében 1983-tól napjainkig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Flach Fanni Paula (2018) Induktív és deduktív gondolkodási képességekfejlesztése fizika tantárgyi tartalmakkal a 9. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Emese (1992) A szemléltetés szerepe az általános iskolai földrajz tantárgy tanításában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor-Maróti Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Brlázs Mónika (2007) Felvételi feladatsorok középiskolában tanulók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó Ilona (2019) Óvodapedagógusok, tanítók és logopédusok tájékozottsága a fonológiai tudatosság fejlesztéséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrai Szilvia (2014) Az egész életen át tartó tanulás paradigma gyakorlati megvalósulása Magyarországon. Szakmapolitika kontra gyakorlat. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Frombach Dezsőné (1971) Alsó tagozatos előkészítő tevékenység a történelem szaktárgy tanítására. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Frányó Károlyné (1975) Az összevont osztályokban folyó történelemtanítás kérdései és lehetőségei. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fábián Andrea (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián Andrea (2020) Szólások és közmondások a magyar nyelv és irodalom órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián György (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fábiánné Laczó Mária (2016) A felnőttképzést kiegészítő tevékenységek rendszere Békés megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földesi Lajos Zoltán (2013) Tanítási-tanulási stratégiák a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földházi Zsuzsanna (1975) Műelemzés az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Füzesiné Király Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdács Jánosné Medovarszki Jusztina (1982) Az állammal kapcsolatos fogalmak és törvényszerűségek tanítása 5. osztályban, a tankönyv és munkafüzet segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gajdács-Leszkó Georgina (2015) Minőségbiztosítás a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Garay-Ludányi Krisztina (2020) "Csináld magad” mozgalom az oktatásban a rajz- vizuális kultúra tantárgyra összpontosítva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Garay-Ludányi Krisztina (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag Emese (2019) Élménypedagógiai foglalkozások alkalmazása a horgosi Kárász Karolina Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gelányi Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gere Deák Edina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gilice Hilda (2019) Munkahelyi képzések rendszere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich Katalin (1980) A tanulók történelmi gondolkodásának fejlesztése az általános iskola 5-6. osztályaiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gulyás Mihályné (2008) Különböző módszerek az általános iskola matematika tanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gungl Edit (2007) A kijelentéslogikai és a halmazelméleti műveletek kapcsolata és alkalmazásuk általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guti Ferenc (1998) Az alapfokú zeneoktatás múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Gyebnár Beáta (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes Márta (1965) A gondolkodás fejlesztésének lehetősége és feladata a 2-4 osztályos nyelvtan tanításában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Győrfi Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Csilla (2014) Az új felnőttképzési törvény hatásai a felnőttképzési intézmények működésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Klára (1971) Szemléltetés a történelemórán a történelmi tárgyú ifjúsági irodalom felhasználásával (Szemelvénygyűjtemény az általános iskola 8. osztályának magyar történelmi anyagához). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Győri Mátyásné (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Erika (2007) Szakköri feladatok matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Éva (2009) Hogyan készüljünk a Zrínyi Ilona matematika versenyre? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Ildikó (1991) A Jászladányi Hősök-téri Álatlános Iskola története és a napközi otthonos oktatás. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gál Vivien (2019) Nevelési ártalmak a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár Ferencné Hegyi Zsuzsanna (1976) Szeged helytörténete az általános iskolai oktatásban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Géczy Tamás (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe Roland (2016) Változásmenedzsment kihívások a felnőttképzési szervezetekben az új szabályozás hatására /2013. LXXVII. felnőttképzési törvény hatása/. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gősi Csaba (2008) Matematika szakköri feladatok 7-8. osztály részére : feladatsorok és megoldásaik egy tanéven keresztüli versenyfelkészítésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hadadi Mária (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hajbel Edit (2019) Sajátélményű művészeti fejlesztés bábokkal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu Sándor (2006) Élet az ásotthalmi tanyasi iskolákon megalakulásuktól megszűnésükig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Emma (1970) Modern technikai eszközök a szemléletesség elvének szolgálatában az 5. osztályos tananyagban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Halász Rita (2020) Az angol mint idegen nyelv korai tanítása, tanulása és nézetei a pedagógusok és diákok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Rita (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hangai Ferenc (2007) Egyváltozós valós függvények az általános- és középiskolai tanításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó Marianna Mária (2019) A „harmadik generáció” jelenléte a társadalomban, művelődési, tanulási igényeik és lehetőségeik Békés megye egyik szegletében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Harazin Dorina (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hargitai Zsolt (1991) 12-14 éves tanulók testnevelés tantárgyhoz kötődésének vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Harmath István (1974) Fogalomalkotás az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Hegedüs Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs Fanni (2014) A Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft. felnőttképzési tevékenységének bemutatása egy konkrét képzésen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann Sándorné (2020) A hatékony szülői kommunikáció szerepe az iskolai nevelő-oktató munka eredményességének érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi Attila Zsolt (2019) Szerzetesi iskolák – szerzetesek nélkül - az alapítói szellemiség és lelkiség továbbadásának lehetőségei a mai magyarországi szerzetesi fenntartású iskolákban speciális pedagógus-továbbképzési programok segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Edina (1992) Az Egri csillagok című házi olvasmány feldolgozásának módszerei az általános iskola VI. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth Ilona (1978) Hogyan segítik a történelemtanár módszertani kulturáltságát a történelmi munkafüzetek? Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Horváth József Gábor (2003) "Lámpások" : népoktatás és néptanítók Monostor és Bugac pusztán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Katalin (1968) A fotoszintézis tanításának módszertana az általános iskolában az élővilág órákon. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Horváth Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Idó Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Bence (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanics Jánosné Kiss Romina (2018) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi Zsófia (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi Zsófia (2020) A családi állapotváltozás mennyiben befolyásolja a felső tagozatosok morális attitűdjeit? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsurák Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janotka Zoltán (2018) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei földrajzórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jerney Zoltán István (2020) A dolgozói elégedettség mérése a Rail Cargo Hungária Zrt-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhari László (1971) Gondolkodásra nevelés az applikáció felhasználásával a 6. osztályos történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Juhász Miklós (1982) Az iskolák és a közművelődési intézmények együttműködése az MSZMP KB közoktatásügyi és közművelődési határozatának szellemében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jámbor Judit (2007) Kínai tangram a matematika tanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jónás Diána (2020) A tanári sztereotípiák vizsgálata karakterekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaczor Tünde (1979) Az új kísérleti hatodik osztályos általános iskolai történelem tankönyv értékelése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kadácsi Tamara (1996) A zenei tehetség felismerése a zeneiskolában : felkészítés a zeneművészeti szakközépiskola felvételi vizsgájára. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Kalocsay Katalin Tünde (2013) A magyar és finn 40 év feletti felnőttek felsőfokú tanulmányainak motivációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai Anikó (1991) Az osztályfőnöki munka szükségessége és fontossága a pályaválasztás folyamatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Karácson István (2019) Drámapedagógia az irodalomórán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszper Flóra Júlia (2019) A zene személyiségfejlesztő hatása és annak tudatos alkalmazása a családi környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Gizella (1991) A fáradtság tényezőinek vizsgálata az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kelemen Zalán (2000) Jézus pedagógiája a példabeszéd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kilincsányi Tamás (1971) A történelemtanítás alsó tagozatos szaktárgyi előkészítő munkájának néhány kérdése az olvasás és környezetismereti tantárgyakban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Király Ferenc (2016) Korszerű tanítási-tanulási módszerek a felnőttképzésben. A módszerek felhasználásának lehetőségei az időskorúak tanulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Ferenc (2014) A felnőttképzés funkcióváltozása a rendszerváltás után Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Gyöngyvér (1990) A pedagógusok személyisége a gyermekek tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kis Cintia (2018) Haza földrajzának diák domináns oktatása spanyol nyelvű tankönyvek alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Luca (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Ferenc (1994) Verbális közlés vizuális megformálása (általános iskolás tanulóknál). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Gizella (1975) A Kalocsai Érseki Gimnázium története 1765-1944. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kiss Ilona (1970) A gimnáziumi történelemtanítás története (1883-1938). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kiss Judit (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mariann (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mariann (2019) Weöres Sándor verseire írt kórusművek jelenléte az Argenteus Vegyeskar repertoárján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Tamás (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Vitéz Georgina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Szabó Zsuzsanna (1976) Az iskolatelevízió 7-8. osztályos adásainak alkalmazása a történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kisvárdai Míra Zsuzsanna (2020) A probléma alapú tanulást a vizuális nevelésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Klement Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kliment Tiborné (1971) A történelem szaktárgyi előkészítése és megalapozása az alsó tagozat tantárgyaiban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kláben Edit (1982) Vöröskeresztes tevékénység a felsőoktatási intézményekben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Knódelné Kurdi Júlianna (1985) Iskolatörténeti kutatások 1797-től 1867-ig. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Koczor Sarolt Mária (2019) Gyakornoktanárok mentorálása a pedagógus portfólió mentén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár Hajnalka (2005) A képességfejlesztés lehetőségei a biológia órákon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolthay Ildikó (1979) A 7. osztályos kísérleti történelmi munkafüzetek szerepe a nevelési feladatok megvalósításában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Komondy Katalin (1974) A népballada tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Korom Edit (1989) A történelemtanítással kapcsolatos órán és iskolán kívüli munkaformák. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kostyál Károly (2019) Játékos mentorság. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Dénes (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Klaudia (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zoltán (2018) Mikrobiológia és mikrobiális szervezetek a természettudományos tanórákon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zoltán (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Gál Mariann (2019) Matematikai készségek fejlesztése játékokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koza Krisztina (2019) A tehetséges gyermek felismerése és fejlesztésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuhár Józsefné (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kulman Mária (1982) A helytörténet jelentősége a történelem tanításásban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kun Lívia (2012) Összefoglaló feladatgyűjtemény matematika központi írásbeli felvételihez 8. osztályosok részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Dóbé Csilla (2007) Excel a matematika oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárai Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Ákos (2000) Thomas Gordon módszer és megvalósítása egy kecskeméti általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Könyvesné Kószó Beáta (2018) A gyermekvédelem jelenlegi hazai helyzete a köznevelésben - különös tekintettel a szentesi járás területére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi Anrietta (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek tanórai megsegítésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi Gabriella (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos Tünde Magdolna (2019) Egy filmklub, mint közösség, egészségfejlesztő hatásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos Andrea (2014) A felnőttképzés gyakorlata és lehetőségei a Szegedi Tudományegyetem Fogorvostudományi Karán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakossy Judit (1974) A magyar irodalom és a magyar nyelvtan tantárgyi koncentrációjának lehetőségei a hetedik osztályos irodalomtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Laurinyeczné Szente Éva (2008) A matematikatanítás fejlődése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lendvai Zsuzsanna (2019) A válás hatása a 6-12 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei Tímea Anett (2020) Szakmódszertani portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei Tímea Anett (2020) A nyelvtanulási motivációt eredményesen befolyásoló osztálytermi tényezők vizsgálata az angolórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

László Erzsébet (1992) Az "Új" pedagógusképzés. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lázár Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt Katalin (2020) Autentikus képeskönyvek használata a korai nyelvoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai János József (2015) Ellenőrzés, értékelés, vizsgáztatás a felnőttoktatásban és -képzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Iskolán kívüli foglalkozások fejlesztő hatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincsik Anett (2018) Az interaktív tábla kínálta lehetőségek és használatuk felmérése a földrajzoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincsik Anett (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Major Jenőné (1958) Földrajzi összefüggések szemléltetése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Makai Imre (2003) A kiskunhalasi Alsóvárosi Általános Iskola története 1970-ig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makányné Átrok Anikó (2008) Szintrehozási minimum program a negyed-, ötöd- és hatod évfolyam végére, különös tekintettel az alsó tagozatos követelményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Margit Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martus Dorina (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Masáné Farkas Orsolya (2014) Iskolarendszerű felnőttoktatás a Szegedi Fegyház és Börtönben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meixner Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meszlényi Mónika (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Meszlényi Zsuzsa (1984) A 6. osztályos történelem tankönyv módszertani elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Migaskó Éva (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály Zsuzsanna (1978) A történelemtanuláshoz szükséges készségek, képességek fejlesztése a 7. osztályos munkafüzetek segítségével. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Mike Péter (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi Márta (2007) Tehetséggondozás 5.-6. osztályban matematikából (szakköri feladatsorok). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Balázs (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Bálint (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Edit (2018) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazási lehetőségei az oktatásban és a webprogramozás tanításábsan. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Edit (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Istvánné (1978) A Móra Ferenc Általános Iskola története (1941/41-1951/52. tanév). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Molnár Viktória (2019) Veszteség- és gyászfeldolgozás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Lizicska Mária (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mondi Viktor (2013) Felnőttképzési feladatellátás Jász-Nagykun-Szolnok megye közművelődési intézményeiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Moravszki Gábor (2009) Tehetségfejlesztés, tehetséggondozás matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Morvai Erzsébet (2009) Valószínűségi kísérletek 8-14 éves gyerekeknek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mráz Mária Krisztina (2014) A felnőttkori tanulás akadályai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsiné Zomborka Szilvia (2019) Drámapedagógia és mozgásterápia. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Murányvári Aliz Tünde (2019) Az egyensúly és a beszéd kapcsolata 4-12 éves korú gyermekek beszédfejlődésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mustó Fanni (2018) Erdei iskola mint környezeti nevelési színtér. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mustó Fanni (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsai Alexandra (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsik Sándor (1972) A történelemtanítás feladatainak, eszközeinek és módszereinek fejlődése a szakmunkástanuló intézetben Békéscsabán. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Mádi Szilvia (2013) A felnőttkori tanítási és tanulási folyamat jellemzőinek vizsgálata a tréning módszer alkalmazásai tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Málik Klára (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus Petra (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus Petra (2020) A tanulói szorongás megjelenése az angol mint idegen nyelv tanulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus Anna (2019) A szerb speciális oktatási és rehabilitációs rendszer működésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mélykúti Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Adél (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mülbacher Tünde (2010) A differenciált oktatás lehetőségei, különös tekintettel az elmaradók felzárkóztatására a Tanoda Program segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Müller Vanessa (2020) Láthatatlanul az alapvonal mögött: a figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral (ADHD) élő felnőttek helyzete a felsőoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nacsa Józsefné (1983) Az 5. osztályos munkafüzet szerepe a történelemtanításban szükséges képességek kifejlesztésében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Cecília (2014) Kortárs művészet népszerűsítése hazai múzeumpedagógiai foglalkozásokon keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Dóra Sarolta (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Enikő Katalin (2019) A sajátos nevelési igényű gyermekek helyzete a köznevelési rendszerben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Lídia (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Magdolna (1973) A történelemtanítás segédeszközei a Szovjetunió orosz nyelvű alapozó iskoláiban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Nagy Mária (1993) A dramatikus nevelés. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Piroska (2013) A felnőttképzés aktuális témája: az idegennyelv- tanulás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Éva (1974) A történelemtanítás kabinetrendszere : szertárfejlesztés. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Nagy Kracsun Szimonetta (2018) A szociálisan hátrányos helyzetű tanulók fejlesztési lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyistók Mária (1976) Az iskolatelevízió 6. osztályos adásainak felhasználása az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Nagyné Gyovai Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Lippai Éva (1981) Az új 5. osztályos történelem tankönyv a követelményrendszer valóra váltásának legfőbb eszköze. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nemes Aranka (2019) A zene mindenkié? Inklúzió a szabadkai zeneiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes-Nagy Katalin Erika (2019) Innovációs törekvések egy második esély típusú iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nyilas Edina (2003) A politika jelentkezése a középiskolás tankönyvekben 1900-1950 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyiratyné Füle Angéla (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas Andrásné Fehér Mária Klára (1973) Az auditív szemléltetést biztosító eszközök és felhasználásának módszerei az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Németh Kitti Mirjam (2014) Válaszúton Európa: A 2020-as célkitűzések és azok gyakorlati megvalósulása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Istvánné Holló Sára (1978) Munkafüzetek szerepe a tanulók történelmi gondolkodásának kialakításásban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

O

Owaimer Oliver (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pacz Béláné (1981) A történelemtanítás világnézeti- erkölcsi-politikai követelményei az általános iskola 5-8. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Palusek Edit (2020) Az óvodai és iskolai szociális segítő munka múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Palásti Orsolya (2017) A tréning módszerének elméleti és gyakorlati bemutatása egy andragógus szemével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Palócz-Keresztesi Anikó (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Luca Alexa (2014) „Hova tovább?”: Pályaorientációs körkép Szolnokon, kiemelt tekintettel a középiskolai és felnőttképzésben érvényesülő orientációra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Gábor (2019) A gyászfeldolgozás folyamatát befolyásoló belső -és külső tényezők vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Zoltán (2015) Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pató János (1982) Az önnevelés, önművelés feltételeinek vizsgálata a Dolgozok Általános Iskoláját végzettek körében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Paulik Katalin (1991) A kreativitás megismerése és a kreativitásra nevelés. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Petrovszki Anett Ágnes (2013) Fókuszban a minőség – a minőség problematikája a felnőttképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pikó Petra (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi Móra Klára (2019) A bábjáték felhasználása a gyógypedagógiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pilán Viktor (2009) A matematikai szövegesfeladat-megoldó képesség fejlődése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Barnabás Máté (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Judit (2006) A dráma tanítása az általános iskola nyolcadik osztályában : Shakespeare Romeo és Júlia című tragédiája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Máté (2018) Kétfázisú heurisztikus módszer az egyetemi órarendkiosztás problémára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pogány Miklós (2018) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pogány Miklós (2018) Tantárgyközi ismeretek beépülése a magyar és brit középiskolai biológiaoktatásba. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Porkolábné Papp Zsuzsa (1989) Technikatörténeti, művelődés- és életmódtörténeti ismeretek tanításának szerepe és lehetőségei az általános iskolai történelemtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Prohászka Antalné Árpási Mária (1971) Az általános iskolai nyelvtanítással kapcsolatos írások a magyartanítás tíz évfolyamában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Puljaji Molnár Andrea (2019) A hátrányos helyzetű, enyhén értelmi fogyatékos roma gyermekek inklúziója a horgosi általános iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pup Anita Ildikó (2020) A jégkorcsolyázás és az óvodáskorú gyermekek egyensúlyozó képességének kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pénzes Róbert (1991) Középiskolás fiatalok a sportszerűségről. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pósfai Lőrinc (2018) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radnai László (1972) A Gyulai Polgári Fiúiskola története 1920-tól 1944-ig. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Radnai Pálma (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Radnai Pálma (2020) A tanulói munkák értékelésének problémái rajz - vizuális kultúra tantárgy esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai Jánosné (1966) A valóság bemutatása, mint a földrajzi szemléltetés eszköze. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rausz Szilveszter (1969) A számonkérés módszereinek korszerűsítése és folyamatosságának biztosítása földrajz órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rekedt-Nagy Nóra (2020) A tantárgyi integráció néhány lehetőségének vizsgálata a rajz-vizuális kultúra tantárgyban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rendek Tímea (2013) "Tanultam, tanulok és tanulni fogok?" A felnőttkori tanulás lehetőségei és korlátai Bács-Kiskun megyébenA felnőttkori tanulás lehetőségei és korlátai Bács-Kiskun megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rihász Judit Erika (2018) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Dániel (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Dániel (2018) Szöveges feladatok kategorizálása, feladatírói és megoldói stratégiák. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Gábor (1967) A vers és előadása : versmondás az általános iskolában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Rétfalvi Ágnes (1975) A hazaszeretetre nevelés az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

S

Schütz Martin (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sebes Erika (1972) A népiskolai történelemtanítás története 1900-1945-ig. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Seres Lajos (1972) Térképmunka az általános iskolai történelemtanításban az 5-6-7-8. osztályban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Simonné Bencsik Zsuzsanna (1982) Milyen segítséget adhat a múzeum az általános iskolai történelemtanításhoz? Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siposné Miskolczi Gyöngyi (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Skultéti Alexandra (2013) Fogvatartottak képzési lehetőségei a börtön falai között, különös tekintettel a Kalocsai Fegyház és Börtönben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi Zoltán (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi Zoltán (2018) A kutatásalapú tanulás megvalósításának lehetőségei a hazai kémiaoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Stér Evelin (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi Zsolt (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados Ivett (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados Vanda (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Julianna (1972) A polgári iskolai történelemtanítás története (1928-1945). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szabó Lászlóné (1971) A tantárgyi koncentráció elvének alkalmazási módja a történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szabó Noémi (2014) Egy konkrét szakmai képzés megvalósításának andragógiai követelményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsanna (2018) Kémiai szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsanna (2018) A játék szerepe a tanítási-tanulási folyamatokban középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Varga Edit (2020) Az államilag elismert szakmai végzettségek rendszerének változása, a szakképzés és a felnőttképzés átalakításával párhuzamosan 2019-2020. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai István (1972) Az 5-8. összevont osztályában folyó történelemtanítás módszertani problémái. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szalai Zita Andrea (2019) Egy kistelepülés iskolája a nagyvárosok vonzásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay Lászlóné (1963) Az irodalmi nyelv tanításának problémái a Bácsalmási Általános Iskolában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szalkai Sándor (2019) Mentorszerep a művészetoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalmásiné Sztanojev Beáta (2019) A mentor-mentorált közös munkájának bemutatása az összefügő szakmai gyakorlat során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szarapka Dóra (2019) Könnyen érthető hírek, és azok készítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas Irén (1981) A Vésztői Szabó Pál Általános Iskola Napközi Otthonának 5. és 8. osztály csoportjában végzett felmérés alapján. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szekeres István (1976) A műveltető órák szerepe az általános iskolai öszevont tanulócsoportok történelemtanításában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szekeresné Bárkányi Mária (2013) A kompetenciafejlesztés lehetőségei és módszerei a felnőttképzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekretár Enikő (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szekretár Enikő (2019) A tárgy- és környezetkultúra oktatásának feltételei projektmódszerrel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitásné Nagy Mária Zita (2004) Az olvasóvá nevelésről az általános iskola felső tagozatán : helyzetkép egy felmérés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szivós Ádám (2018) A fogászati egészségműveltség fejlesztése a biológia tanítása során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sztana Károly (1978) A tantárgyi koncentráció megvalósulása az általános iskolai történelemtanításban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szuprics Mária (1987) A helytörténet tanítása Faddon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai Zsanett (2017) Felnőttképzési innováció az egészségügyi prevenció területén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántóné Balogh Róza (2019) Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási Anita (2016) Felnőttképzési szervezetek működésének integrált, összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szövő Nikolett (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs Endréné (1963) Idegen földrajzi nevek és tanitásuk az általános iskola V-VIII, osztályában. BA/Bsc, Állami Pedagógiai Főiskola.

Szücs Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Irén (1974) Az irodalomelméleti ismeretek tanítása az általános iskolai irodalomnevelésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szűcs Mária (1994) Az empátia szerepe a nevelésben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sáfár Renáta (2003) Az egyházi nevelés elleni ideológiai harc 1947-1953 : a vallásoktatás visszaszorítása a középiskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Tímea (2014) A felnőttkori tanulás jellemzői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárfi Tibor (2010) Felkészítés a középiskolai felvételire matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süle Gabriella (1994) A földrajztanár személyes utazási élményeinek jelentősége és felhasználása az oktató-nevelő munkában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Süli Szilvia (2019) Differenciáló matematikai játékok az inkluzív oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Emese (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Ágnes (2008) Térszemlélet fejlesztés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Lászlóné Zsíros Judit (1974) A tanuló irodalmi érdeklődésének vizsgálata a Békéscsabai IV. sz. Általános Iskola felső tagozatában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tallér Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tandi Lajosné Honti Katalin (1973) Képzőművészeti szemléltetés a magyar irodalom tanításban az általános iskola 5-8 osztályaiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tasi Szabina (2019) Kodály Zoltán és tanítványai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári Attila (2019) Az informatikai eszközök lehetséges szerepe az integrált oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tiegelmann Sándor Zoltánné (2008) Differenciált oktatás az általános iskola 5-6. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tiszai Anett Olívia (2020) A projektmódszer alkalmazási lehetősége magyarórán: Digitális újság projekt kilencedik osztályban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai Katalin (1982) Cigánytanulókkal kapcsolatos oktatási-nevelési kérdések különös tekintettel a cigány iskolákban, -osztályokban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Torma Gábor (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tornyi-Molnár Adrienn (2020) Portfólió. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turú Erzsébet (1979) A 7. osztályos kísérleti történelmi munkafüzet szerepe a történelemtanuláshoz szükséges készségek, képességek kialakításában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Táborosi Andor Zsolt (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Téglás Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Fruzsina (1991) Esztétikai-művészi nevelés a reformpedagógiában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth Henrietta Erika (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Katalin (1970) Az egyensúlyérzék szerepe a testnevelés szakos hallgatóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth László (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Magdolna (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török Bianka (2014) Élményszerű tanulás a múzeumokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Eszter (1994) A vizuális nevelés szerepe a személyiségfejlődésben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Török Zsolt (2009) Szabályos testek az általános iskolai oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökgyörgy József (1972) A tröténelemtanítás módszertanával kapcsolatos írások a "Pedagógiai Szemle" eddig megjelent évfolyamaiban (1951-1970). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Túri Andrea (2008) A tanulók kreativitása 5-8. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujszászi Dániel (2008) Matematikatanítási problémák : átmenet a 8. és 9. osztály között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti-Tóth Rita (2019) A cigányság integrációja Kiskunmajsa város kulturális életébe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Valaczkai Erzsébet (2009) Sokszögek az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Valkai Olga (1983) Az iskola és a közművelődési intézmények kapcsolata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varagya Mária (1975) Szemelvénygyűjtemény az általános iskola VII. osztályos egyetemes történelem anyaga tanításához. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Varga Dóra (2018) Digitális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a biológia tantárgy tanítása során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Lórántné A Kincskereső felhasználása a magyar nyelv és irodalom tanításához. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Mária (1972) A hazaszeretetre és proletárinternacionalizmusra nevelés az általános iskolai történelem- és énekoktatásban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Varga Tibor (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Tímea Judit (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Zsolt (1993) A tanulók viszonyulása a földrajz tantárgyhoz. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga-Bajomi Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Veres Csaba (1983) A vizualitás szerepe a történelemtanításban (Gondolatok a Siketek Általános Iskolájában folyó történelemtanításról). Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vetró Tímea (2017) Egy konkrét felnőttképzési intézmény működésének vizsgálata a 2013. évi LXXVII. felnőttképzési törvény tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Tímea (2013) A felsőfokú szakképzés rendszerszintű vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh László (1972) Az iskolatelevízió történelmi adásainak tervszerű felhasználása és az ezzel kapcsolatos módszerek alkalmazása az általános iskola 8. osztályában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Vincze István (1972) Többnapos tanulmányi kirándulások oktatási és nevelési lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Virág Erika (1991) A szemléltetés szerepe az általános iskolai földrajz oktatásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Virágh Etelka (1979) Az alsó fokú oktatás kialakulása Szeged-Felsőtanyán. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Volford Irén (1980) A tanulók térben és időben való tájékozódó képességének fejlesztése történelmi munkafüzetek segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vukov Éva (2019) Kisgyermekkori társadalmi érzékenyítés a tornyosi Tömörkény István Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Melitta (2019) Továbbtanulási hajlam szociológiai vizsgálata : empirikus kutatás Magyarkanizsa községben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vér Vivien (2020) A finn és magyar oktatási rendszer összehasonlítása a PISA felmérések tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vészi Gézáné Tarjáni Mária (1985) A történelmi gondolkodás fejlesztése hetedik osztályban az új tanterv és az új taneszközök segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vígh Endre (2020) Neveléstudományi portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Víglási Krisztina Klára (2013) Népfőiskola mint a felnőttkori tanulás színtere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Víglási Krisztina Klára (2015) A felnőttoktató/ tréner szakmai életútja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyi Hilda (1990) A tér és időérzékelés fejlesztése az új 6. osztályos történelem és állampolgári ismeretek tankönyv feladataiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vörös Turu Anita (2019) Romák helyzete Vajdaságban- Mentorprogram Horgoson. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörösné Fülöp Barbara (2009) Szakköri feladatgyűjtemény összeállítása kombinatorika feladatokból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiszenburger Dóra (2014) Hatékonység és innovativitás a felnőttoktatók munkájában. A felnőttoktatók módszertani kultúrájának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalai Gabriella (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zavari Juliánna (2016) Az előzetesen megszerzett tudás és kompetenciák beszámításának módszerei, lehetőségei a felnőttoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zoltai Flóra (2013) Mit tehet a felnőttképzés az ökológiai válság korában? Az ökofalvak képzési programjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond-Nagy Marianna (2014) A felnőttképzés korszerű módszerei és munkaformái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigri István (1993) Miként befolyásolja a tanár személyisége a tanulók tantárgy iránti érdeklődését? (Ki a jó tanár?). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zsoldos Gabriella Erzsébet (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsomolya Szabolcs (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsámboki Tímea (2020) Szakmódszertani portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Záborszky Magdolna (2016) Innováció a nyelvtanulásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádók Mihályné (1974) A kötött témájú osztályfőnöki órák szerepe a VII. osztályos tanulóközösség fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Árgyelán János (2018) Kémiai jelenségek festményeken, és azok tanórai alkalmazásának a lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Árvai Mara (2016) Adult learning and Youthpass. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ökrösné Barna Erika (2006) A szatymazi iskolák története a kiegyezéstől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 16. 10:16:59 CEST.