Items where Subject is "05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | U | V | Z | Ó
Number of items at this level: 37.

B

Balogh Zsuzsa (2001) Kosztolányi Dezső regényeinek pszichoanalitikai szempontú megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Blaskovicsné Gál Zita (2019) Az észlelt tanulmányi sikeresség és az erőforrások összefüggései középiskolás diákok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bősze Karola (2019) Az iskolai jóllét és az iskolai kiégés vizsgálata egy szegedi szakközépiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudásné Pilinyi Ildikó (1992) A személyiségfejlesztés elméleti és gyakorlati kérdései. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dániel Mónika (2020) A fehérnemű hatása a nők mindennapjaira és viselkedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi-Konstanczer Réka (2020) Különleges műveleti katonák partnereinek párkapcsolati tapasztalatai: stressz és páros megküzdés a misszió során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Földes Zsolt (1993) A gyermekek érzelmeinek kifejeződése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

G

Gál Kitti (2014) A közösség és a fejlesztő szakemberek hatása a 3-6 éves óvodás gyermekek beszédfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajba Mária (2020) Verbális és vizuális ingerek hatására kiváltott metafora produkció gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hüber Judit (2019) Való(s) világ? A legkisebbek médiahasználata és az azzal kapcsolatos szülői attitűd vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jászfalusi Péter (2020) Az Érdekfeszítés Mestersége: Kalandmesterek, mint ideális tanárjelöltek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapusné Dunás-Varga Ibolya (2003) Szem a lélek tükre avagy gyermekeink szótlan nyelve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi Gergely Sándor (2020) A Bayesi agy elmélet és a Szabadenergia elv neurokognitív vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Anikó (1992) A tömeg, mint pszichológiai probléma. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Klára (1966) A gyermek érzelmi megnyilvánulásai és ezek kiváltó okai egyes tanítási órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutassy-Nagy Noémi Krisztina (2020) Az észlelt szülői bánásmód összefüggései az egyes megküzdési stratégiák preferenciájával, illetve a pedagógusok kiégésével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lendvai Zsuzsanna (2019) A válás hatása a 6-12 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lethenyei Tiborné (1966) Az egyes színek iránti fogékonyság és preferencia a gyermekkorban. A színek lélektani hatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai Anikó (1992) Nemi érés - lelki fejlődés a serdülőkorban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Mágori Tünde Mária (2019) "Ne kezdd el feladni, ne add fel mielőtt elkezdenéd." : egy segítő beszélgetés folyamata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Zsófia (2017) „Miért nem értjük egymást?”- generációk közötti konfliktusok. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Henriett (2002) Egészséges és értelmi fogyatékos gyermek beszédének különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Örsi Anna (2020) A beszédészlelés és a beszédmegértés szerepe és alakulása a 3-6 éves korú gyermekek megismerő folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orczi Zsuzsanna (1992) A gyermeki személyiség fejlődése a kisiskolás korban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Patkós Sándorné Máthé Magdolna А kézügyesség pszichikai vizsgálata az egyes tantárgyak tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Piskoltiné Tápai Dorina (2019) Megküzdési stratégiák és a tanulmányi eredményesség összefüggései serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prikidánovics Petra (2019) A tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata az iskolai motivációval, az aktív-passzív halogatással és a szándékos önszabályozással. Other, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rosinsky Tünde (1991) A szerelemről és az egyén pszichoszexuális fejlődésről. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Roszkos Mónika (2014) Segítség serdülök! : szülő-gyermek kapcsolat egyes jellegzetességei serdülő korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Tünde (2019) A képzőművészet - terápia alkalmazási lehetőségei és gyakorlata az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Skribek Anikó (2017) A gyógytornász - fizioterapeuta szerepe a gyermekek logopédiai ellátásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zita (2014) Állami gondoskodásban élő gyermekek, fiatalok segítése, menhelyen élő állatok terápiás hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Diána (2020) A serdülőkori személyiségfejlődés vizsgálata családban nevelkedett és állami gondozott gyerekek körében különböző mutatók mentén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbán Csilla (2020) Az iskolai reziliencia, a szociálisprobléma-megoldás és az iskolai klíma összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vetró Adrienn (2020) Tükröm, tükröm...avagy az Instagram használat és az étkezési zavarok kapcsolata magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zority Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi Sarolta (1966) A képzelet fejlesztésének pszichológiai problémái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 14. 12:27:04 CEST.