Items where Subject is "05. Social sciences > 05.01. Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Á | É | Ó | Ö
Number of items at this level: 519.

A

Abay Gizella (2020) "Jutalmazott függőségek" A testedzésfüggőség és az orthorexia nervosa hobbi sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alter Emese (2020) A leendő első generációs értelmiségi hallgatók egyetemi helyzetének vizsgálata kvalitatív és kvantitatív módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andódi Anna (2020) Testtömegindex, kognitív funkciók és alvás összefüggése serdülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Annus-Tóth Beáta (2019) Tudatelmélet, kognitív fejlődés és szociálisprobléma-megoldás kapcsolata : gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek fejlődése óvodás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Antal Orsolya Mónika (2019) A tanulási motiváció önértékeléssel és kiégéssel kapcsolatos összefüggéseinek vizsgálata kamaszok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi Edit (2019) Van más út! mentáltálhigiénés projekt családok számára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi Otília (2020) A kétnyelvűség hatása a tudatelméletre és a kétértelmű ábrák értelmezésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi Pál Csaba (1999) A személyiség és a személyiség zavarok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bajtai Réka (2019) A kiégés és munkaértékek kapcsolata pedagógusoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla Györgyi (2020) Ötven év a Magyar Pszichológiai Szemle történetéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Krisztina (2019) Szekvenciális hatások és azok időbeli lefutása négy-választásos reakcióidő feladatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Péterné Adamovits Judit (2020) A kronotípus összefüggése a depresszióval, a jólléttel, a kontrollhely attitűddel, a rezilienciával, szenzoros élménykereséssel és a szorongással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Zsuzsa (2001) Kosztolányi Dezső regényeinek pszichoanalitikai szempontú megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Orsolya Ildikó (2019) A kiégés vizsgálata a reziliencia, megküzdési stratégia, PTSD és személyiségvonások tükrében a magyar mentődolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Csrepka Ágnes (2019) A derékpanasszal élők pszichés állapota. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bana Zsófia (2020) „Hogyan tovább?” Kvalitatív kutatás a serdülőkori kapcsolati veszteséget követő személyes növekedésélmény megéléséről és forrásairól. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Banka Csilla (2011) Felnőttünk-e önmagunkhoz? Az érzelmi intelligencia vizsgálata férfiak és nők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsi Viktória (2019) Mentés másként - mentális modellek és affordanciák az online mentés módszereiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barsi Anita (2019) Út a boldogsághoz. Boldogságóra továbbképzés hatása egy általános iskola pedagógusaira. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha László (1977) Freud és az álomfejtés. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Batiz András (2019) A karizma fejlesztésének lehetőségei kommunikációs tréninggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik János (1973) A formális gondolkodás "műveleti struktúrái" Piaget elméletében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Benedek Edit (1999) A pszichoanalitika jelentősége és hatása Stefan Zweig késői novelláiban, különös tekintettel a Sakknovellára, valamint az Érzések zűrzavarára. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bense Orsolya (2019) A digitális egészségértés és az egészségügyi ellátás használatának összefüggése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz Helga (2019) A szülők szerepe a tanulási motiváció alakuásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes Klára (1977) Vezetői stílusok a szociálpszichológiában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bernáth Levente László (2019) A párkapcsolattal való elégedettség és a pénzügyi helyzetből adódó stresszhez való hozzáállás összefüggésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Blaskovicsné Gál Zita (2019) Az észlelt tanulmányi sikeresség és az erőforrások összefüggései középiskolás diákok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bobor Péter (2019) Általános és középiskolai pedagógusok kiégésének vizsgálata a kollektív hatékonyság, valamint a tanári kiégés percepciójának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár Gizella (1969) Egyensúlyvizsgáló műszer standardjának elkészítése főiskolai hallgatókon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Lili (2019) A nők társadalmi nemi szerepeinek megítélése alap-és mesterképzésen résztvevő pszichológushallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Otília (2001) Az öngyilkosság megítélésének története. Az öngyilkosság társadalmi és lélektani szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Éva (2019) Együtt a családdal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus Anna Rebeka (2019) Serdülők szerhasználati szokásainak vizsgálata a társas támogatás valamint a konfliktusmegoldási stratégiák függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Born Boglárka Anna (2020) Egy integrációs gyermektábor hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borsai Péter (1999) A pszichoszexualitás vizsgálata a nevelés tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bozó Bence (2019) Elsőéves hallgatók tanulási erőforrásai közötti kapcsolatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brachna Csenge (2020) Iskolai klíma és kortársbántalmazás összefüggéseinek vizsgálata hagyományos és Békés Iskola programban résztvevő intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai Ágota (2020) Once Upon an Archetype: Reading of “Snow White” by the Brothers Grimm and “Snow, Glass, Apples” by Neil Gaiman through a Jungian perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bába Julianna (2020) Szervezeti átalakulás és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltérképezése a Munkahely Élménytérképe Interjú módszer alkalmazásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Ildikó (2013) Kinek fáj jobban? A halál, az öngyilkosság és a gyász folyamatainak pszichológiai elemzése andragógus szemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint Mária (2003) Meggyőzés a mindennapokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálintné Ács Adrienn Réka (2020) Depresszió és szorongás táncművészek körében a szublimáció tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bátor Bettina Anikó (2019) A pedagógus kiégés vizsgálata a munkahelyi stresszorok, az észlelt kontroll és a munkával való elégedettség tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódisné Király Éva (2019) A tanulmányi eredményesség és a társas problémák megoldásának vizsgálata a serdülők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bóné Roxána (2019) A szülők iskolázottságának és anyagi helyzetének hatása a 14-17 éves serdülők orális egészségmagatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőhm Balázs Antal (2019) A harmadik fordulat után - avagy a Z generáció társadalom-lélektani helyzete és irodalomoktatási stratégiái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bősze Karola (2019) Az iskolai jóllét és az iskolai kiégés vizsgálata egy szegedi szakközépiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csaba Enikő (2020) A páros megküzdés, a felnőttkori kötődés és az intimitás összefüggéseinek vizsgálata a párkapcsolati elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh Magdolna (2020) A szülők páros megküzdése, párkapcsolati elégedettsége és a szülői stressz összefüggései a gyermek fejlődésének tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csempesz Iván (2001) Az empátia szerepe a japán üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernus Fruzsina (2019) Családi élet pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák Edina (2019) A tanulmányi teljesítmény, az iskolai elköteleződés, az élettel való elégedettség, valamint a baráti kapcsolatok összefüggésének vizsgálata középiskolások körében – Együttjár-e mindez az iskola fizikai környezetével való elégedettséggel? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cserta Zsófia (2020) "Tudjuk, de nem beszélünk róla" (Mentálhigiénés projekt - Hogyan ég ki egy nagyvállalat és mit tehetünk ellene?). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csicsel Mónika (2002) Motiváció és jutalom : jutalom-e a jutalom? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Péter (2019) Machiavellizmus, alexitímia és a párkapcsolat jellegének összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Csiszár Andrea (2019) Szociálisprobléma-megoldás, negatív orientáció és elkerülés vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Anna Borbála (2019) A pénzügyi stressz és a páros megküzdés összefüggései a párkapcsolattal és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császárné Ludvig Csilla (2019) A családi működés egyes faktorai : a párkapcsolati elégedettség, a felnőtt kötődés, az önértékelés és a (retrospektív) szülői bánásmód tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka Titánia Veronika (2020) Hazatérés a misszióból: tanulmány a harctérről, illetve a misszióból hazatérő magyar katonák visszailleszkedéséről a civil életbe, iraki és afganisztáni küldetésük után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinkota Ildikó (2019) Motiváció, flow-élmény, temperamentum- és karakterjellemzők összefüggései a problémás onlinejáték-használattal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czégényi András (1996) Vizsgázgatunk? Vizsgázgatunk! Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

D

Dalos Vera Daniella (2019) A zenés foglalkozások szerepe a pszichiátriai rehabilitációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dancs Gabriella (2020) A kiégésszindróma vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem Traumatológiai Klinika dolgozóinak körében és összehasonlítása a Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály eredményeivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Darabos Diána (2019) Az érzelmi veszteségek hatása a kardiológiai jellegű testi tünetekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Darvay-Osváth Kinga (2020) Az orvosilag nem magyarázott tünetekkel szembeni attitűd és az interkulturális érzékenység összefüggései -pszichológus és orvostanhallgatók körében-. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Daróczi Szilvia (2001) Személyiség problémák a századforduló magyar irodalmában : problémafelvetések Annus Zoltán Midás király és Babits Mihály A gólyakalifa című művei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Debera Szilvia (2000) Házas-pár-baj azaz a konfliktusok szerepe az intim kapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter Tünde Beáta (2020) Édesanyák Hibáinkkal együtt is szerethetők vagyunk. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Gábor (1972) A cigánykérdés pszichológiai pedagógiai problémái. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dicső Szilvia (1999) Miért játszik az ember? BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dióssy Emese (2019) Megfigyelési hatás vizsgálata családi kutyáknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobóvári Ilona (2001) A különböző motivációelméletek összehasonlítása esetpéldákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dongóné Ács Katalin (1973) Miért hazudnak a gyermekek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorn Balázs (2020) Parkinson-kóros beteg rehabilitációjának vizsgálata kognitív képességek szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Doro Oxána (2020) Tanulmányi reziliencia összefüggései az átlagtól eltérő serdülők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Drevena Dorottya (2017) Stressz és annak hatásai a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudásné Pilinyi Ildikó (1992) A személyiségfejlesztés elméleti és gyakorlati kérdései. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dugár Éva (1992) Freudizmus és keresztyénség. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dulka Martina (2020) Együtt a fájdalommal- Krónikus betegek és családtagok mások fájdalmára adott empátiás válasza. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai Judit (2020) Szülői minták, pénzügyi identitás és élettel való elégedettség fiatal felnőtteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Durkó Péter László (2019) Az alvásminőség és a figyelmi teljesítmény kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel Mónika (2020) A fehérnemű hatása a nők mindennapjaira és viselkedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel Éva (1997) Egy hatásos módszerrel a kábítószer ellen : a rendőrség bűnmegelőző és életmódprogramja a D.A.D.A. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dávid Ildikó (2019) Poszttraumás növekedés és értelemkeresés a gyászoló felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes Anita (2020) A serdülőkori jövő-orientáció és háttértényezőinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér Andrea (2020) A serdülők jövőképei a családi háttér függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér Lilla (2020) Depresszió, szorongás és inszomnia összefüggése személyiségvonásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi-Konstanczer Réka (2020) Különleges műveleti katonák partnereinek párkapcsolati tapasztalatai: stressz és páros megküzdés a misszió során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dósa Mária (1971) A munka teljesítményét befolyásoló tényezők vizsgálata : a munka teljesítményének alakulása a két műszakban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

E

Endrédi Anita (2020) Az örökbefogadó család percepciója a magyar társadalomban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi Katalin (1973) Az első éves főiskolai hallgatók képzőművészeti érdeklődésének pszichológiai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erhardt Mónika (1997) Öngyilkosságok. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erki-Kiss Szilvia (2019) A filmbefogadás folyamata közben tapasztalt testi érzetek, érzések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erős Márton Attila (2020) A kiégés-szindróma és a munkahelyi érték-kongruencia összefüggéseinek vizsgálata a versenyszférában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fajszi Fatime (2020) Erőszakra utaló szavak hatása lexikális döntési helyzetben észlelési küszöb alatt és felett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Falusi Anett (2019) A hallgatói kiégés tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó Vivien (2020) A közösségi média hatásai a szakítás utáni továbblépésre - avagy a Facebook stalking jelenség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Andrea (2020) Ki vagyok én, avagy egy mentálhigiénés projekt. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Anita (2019) Kisgyermekes anyák munkahelyi pszichoszociális jellemzőit befolyásoló tényezők, élettel való elégedettség és önértékelés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Fanni Fruzsina (2020) Munkamemória változása kognitív rehabilitáció és transzkraniális egyenáram stimuláció hatására stroke betegeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Péter (2020) Az egyetemi unalom és kiégés kapcsolata a kontrollhely-elvárásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farle Lilla (2019) Sclerosis multiplexes betegek hozzátartozóinak betegséggel való megküzdési módjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes Dóra (1994) A stressz magatartásbeli tükröződése az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fejes Fanni (2019) Önreprezentáció a kamaszkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Anett (2020) A hátrányos helyzetű diákok tanulmányi sikerességét befolyásoló tényezők: a reziliencia jelensége az Arany János Tehetséggondozó Programban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Katalin (1972) Nevelőotthoni gyerekek személyiségjegyeinek visszatükröződése rajzaikban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fekete Zoltánné Csanki Tímea (2000) A bizalom. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Felletár Fanni Krisztina (2019) A szorongás mint intencionális állapot. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz József (1997) Az általános iskolai tanulók érdeklődésének struktúrája. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Festő Blanka (2019) A téves emlékezet összefüggései az alvással, vonásszorongással, depresszióval, megküzdési módokkal, munkamemóriával és a Big Five személyiségvonásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fidrich Éva (1996) A deviáns személyiségfejlődés a pszichoszociális tényezők tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Figus-Illinyi Rita (2020) A szociális média használatának hatása a személyiségre: Nárcisztikus jegyek alakulása az online térben és kihatásuk az offline életre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flieber Ádám (2020) Lány és fiú többségű középiskolai osztályok szociometriai vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Anita (2019) Az adherencia és a személyiségjegyek kapcsolata inzulinos cukorbetegeknél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas Benjámin (2020) Hogyan lehetnek hosszútávon is negatív hatással az ártalmas gyerekkori élmények az amputáción átesett betegeknél? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fromann Richárd (1998) A manipulatív reklám kialakulása és pszichológiája. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Frányó Tímea Anna (2020) Ranschburg Pál tudományos munkásságának jelentősége a hazai olvasástanításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fumacs Izabella Eszter (2020) Fiatalkorú elítéltek jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Futó Péter (2020) Pszichológiai tényezők vizsgálata a krónikus szubjektív fülzúgásban szenvedők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fényszárosi Éva (2019) A boldogságorientációk vizsgálata és kapcsolatuk a jólléttel, életcélokkal és szenzoros élménykereséssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földes Zsolt (1993) A gyermekek érzelmeinek kifejeződése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Földi Edit (1976) Az általános iskolás tanulók biológiai érdeklődésének pszichológiai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fülöp Hella (2017) Generációk közötti konfliktusok a munkahelyeken. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fürdök Fruzsina (2019) Az iskolai zaklatás és az iskolai klíma összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füredi Ibolya Virág (2019) A kronotípus, az alvásminőség, a halogatás és a szubjektív jóllét összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürtös Ágnes (2019) A kapunyitási pánik, hallgatói kiégés és az észlelt stressz vizsgálata kezdődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdics Janka (2019) Mobilkötődés vizsgálata középiskolások körében egy mobilmentes nap keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galaczi Tibor (2020) "Milyen félelmetes ez a hely..." Helykötődés és transzcendencia: a szakrális helyek szerepe a belső növekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos Viktória (2020) Blurryface és egyéb démonaink - Hogyan segít a depresszión a közösségi média? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gali Eszter (2019) A munkaértékek és a kiégés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gebei Sándor (2019) A túrázás élményének szerepe rendszeres természetjárók életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhes Borbála (2020) Női dominancia a közös Rorschach vizsgálat során A Közös Rorschach Vizsgálat során tapasztalt női dominancia összefüggése a párkapcsolati elégedettséggel, a páros megküzdéssel és az agresszióval. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Golopencza Pálné (1976) A problémamegoldó gondolkodásról. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Greman József (1965) A fiatalkorúak bűnözésének pszichológiai és pszichopatológiai okai; különös tekintettel a családi környezetre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubics Flórián Csaba (2019) Implicit tanulás transzferhatásának vizsgálata eszközfejlesztési kísérlettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubucz Ágnes (1994) Felnőttek "játékai". Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyarmati Ildikó Tímea (2019) TDCS hatása a téri-vizuális készségekre post-stroke rehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmatné Tóth Anita (2019) A tanári kiégés összefüggései a munkaértékekkel, a társas támogatással és a rezilienciával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyombolai Márton (1969) Általános iskolai tanulók iskolán kívüli túlterhelése és ennek hatása a tanulmányi eredmény alakulására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurisics Mária (2006) A televízióban megjelenő erőszak pszichológiai hatása gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurki Anita (2009) A szavak gyógyító ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyárfás Sándor Mihály (2019) "Élet-erő" önismereti férfikör mentálhigiénés projekt. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi Orsolya (2020) A személyes niche optimalizálásának folyamatai a munkahelyen-orvosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györe Judit (2019) A szociális probléma-megoldás és iskolai zaklatás kapcsolatának vizsgálata 12 és 14 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrffy Villő Tímea (2019) A társas támogatás szerepe a szív- és érrendszeri betegségekkel kapcsolatos rizikóészlelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Tamás (2019) A kogníció vizsgálata motorsport versenyzők és gépjármű vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Tamás (2020) A fiatal felnőtt egyetemisták pénzügyi szocializációja és szüleiktől való pénzügyi függetlenedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Eszter (2020) A stressz és befolyásoló tényezőinek vizsgálata Asperger-szindrómával élő gyermekek szüleinél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Hajnalka (2020) A CBT alapú fejlesztés hatása nevelőotthonban élő serdülők önértékelésére és kognitív érzelemszabályozási képességeire. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálosi Gabriella (2020) Óvodáskorúak médiahasználatának vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Géczy Zita (2020) A hallgatói kiégés kapcsolata a leterheltséggel és tanulmányi motivációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gömöri Esther (2020) A női és férfi kifejezésmód vizsgálata a magyar slam poetry közösségben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Göncz Magdolna (2000) „Minden éremnek két oldala van" avagy a meggyőzés művészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczi Nóra (2020) Van elég hely a szívemben? – A kamaszkori kötődés összefüggései a kortárskapcsolatokkal, az önértékeléssel és az iskolai teljesítménnyel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajba Mária (2020) Verbális és vizuális ingerek hatására kiváltott metafora produkció gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú Tünde (2020) A problémás internethasználat összefüggése az érzelemszabályozási nehézségekkel, a kognitív érzelem- regulációs stratégiákkal és az élettel való elégedettséggel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Roland (2003) A reklám hatása a gyerekek fogyasztási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hankóczky Nikolett (2001) Testbeszéd az üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harmath-Tánczos Tímea (2017) Jog és pszichológia kapcsolata a büntetőjog területén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hebők Zoltán (1998) A küzdőművészetek fejlődésének pszichológiai szakaszai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedűsné Gyuris Katalin (1992) Freud művészetértelmezése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegyi Ágnes (2020) Az okostelefon- és Youtube-használat, valamint a serdülők attitűd- és normarendszerének összefüggései az önértékeléssel és a diákkiégéssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hepke Bori (2020) Futás: prevenció és megküzdés A fizikai aktivitás és a mentális egészség összefüggéseinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczegh Péterné (1976) A gyermek társas-közösségi kapcsolatainak alakulása serdülőkor küszöbén. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Herpai Ágnes (2020) Madarat tolláról, embert barátjáról? A társállati preferencia és a felnőtt kötődés, társas támogatás, élettel való elégedettség és személyiségtípus összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hidasi Zoltán (1999) A kétnyelvűség pszichológiája. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hirmann Anita (1994) Másság: Dyslexiás gyermekek a pedagógiai pszichológia szemszögéből. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hites-Lukács Vanda (2020) Orvosilag nem magyarázott tünetek értelmezése a szegedi orvostanhallgatók és pszichológus hallgatók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hogál Eszter (2019) Megküzdési stratégiák párkapcsolati nehézségek idején a 17-20 éves korcsoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollósi Zsolt (1992) Gondolatok Babits Mihály Tímár Virgil fia című kisregényében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hornyák Simonyik Noémi (2019) A Narratív Bevonódás Skála magyar validálása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horti Katalin (2019) Tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre különböző személyiségjegyek függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát Barbara (2019) Az orthorexia nervosa jellegzetességeinek vizsgálata, különös tekintettel az étkezési és testi attitűdökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth András Áron (2019) A rekeszizomlégzés relaxációs hatékonyságának idegtudományi vizsgálata, összevetve vallásos-meditációs gyakorlatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Bíborka (2020) Rémálmok kapcsolata a szorongással, szociális készségekkel, a személyiség különböző aspektusaival, valamint az explicit emlékezeti teljesítménnyel fiatal felnőtteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth István (1972) A neurózis. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Horváth Zoltán (1999) A bűnözéshez vezető pszihológiai tényezők a nevelőintézetben, fiú vizsgálati populáción. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth-Révész Andrea (2020) Mentálhigiénés segítés lehetőségei pánikbetegség esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hrisztoforidisz Zsuzsanna Tímea (2020) Szexualitás vizsgálata Közös Rorschach Vizsgálattal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori György Péter (2020) A serdülőkori jutalomreszponzivitás mérése eseményhez kötött potenciállal: módszertani fejlesztés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hüber Judit (2019) Való(s) világ? A legkisebbek médiahasználata és az azzal kapcsolatos szülői attitűd vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőgyes Dzsenifer (2013) A lelki egészség és afizikai aktivitás hatása a munkahelyi teljesítményre - szegedi körkép. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés Anita (2019) Van élet a trauma után - A mentálhigiéné lehetőségei a traumafeldolgozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Dóra (2020) (Családból kikerülő) eltérő fejlődésű fiatalok szüleinek párkapcsolati megküzdése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ilon Judit (2020) Az igény szerinti és a rendszer szerinti szoptatás pszichológiai aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Imre Bernadett (2013) Érdeklődés és érdektelenség a rendezvények iránt. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi Zsófia (2020) A családi állapotváltozás mennyiben befolyásolja a felső tagozatosok morális attitűdjeit? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jaksa Éva (2020) A hallgatói kiégés vizsgálata a követelmények és erőforrások, az észlelt stressz és az egészségmagatartás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsó Szilvia (1999) Családi szocializáció. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jantyik István (1973) A gyermekek beszédkészségének alakulása az ecsegfalvi napközi otthon első - második osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jaramazovic Martin (2019) Jógatevékenység hatása pozitív pszichológiai konstruktumokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jova Anna (2006) Gyermekek és fiatalkorúak a reklámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joóné Ladányi Ildikó (2020) A tanári kiégés vizsgálata a leterheltség és az énhatékonyság függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurászik Valéria (1969) Egy 13 éves kislány álmainak lélektani elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Járomi Rita (1991) Személyiségfejlesztés az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jászfalusi Péter (2020) Az Érdekfeszítés Mestersége: Kalandmesterek, mint ideális tanárjelöltek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jójárt Barbara (2019) Fogászati félelem mértékének vizsgálata felső tagozatos gyermekek körében a szülő fogászati félelmének mértékével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabai Dániel (2020) A mérkőzésen nyújtott teljesítmény megítélése és a hiperversengés vizsgálata sportolók és játékvezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kacsur Eszter (2019) Az érzelmi intelligencia és a pszichológiai immunrendszer kapcsolata a munkahelyi vezetők stressz-kezelésének vonatkozásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapitány Eszter (2019) Krónikus bőrbetegségek pszichoszociális terhe. Pszoriázisos betegek pszichológiai jellemzői: stigmatizáció és öngyilkossági szándék. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaptás Anna (2020) A tanulmányi reziliencia, a megküzdési módok és a jóllét vizsgálata 7. és 11. osztályos diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapásné Jakab Ágnes (2005) Az örökbefogadás és lélektani problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Fanni (2019) Kapunyitási pánik és az észlelt szülői nevelés kapcsolata, valamint depresszió és önbecsülés a kezdődő felnőttkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés Edit (1999) Kábítószer és társadalom. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kecskés Tibor (1989) Sport és Agresszió. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kelemen Fanni Zsófia (2020) Betegségpercepció, depresszió és életminőség vizsgálata stroke-kal kezelt és Parkinson-kórral diagnosztizált személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi Brigitta (2019) A videojáték-használat pszichológiai összefüggései : a személyiség, motiváció és szenvedély vizsgálata videojátékosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi Zsófia (2019) A kutya-ember kapcsolatot befolyásoló tényezők, valamint a kapcsolat összefüggéseinek vizsgálata a kutya szeparációs szorongásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi Mariann (2019) A diák kiégés vizsgálata az iskolai és személyes tényezők függvényében: Az iskolai követelmények és erőforrások és a reziliencia kapcsolata a kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztfalvi László (2019) A siker-kudarc fogalmak egyéni értelmezésének asszociatív vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kereső Erika (2006) Művészeti és kulturális képességek és fejlesztések óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kincse Norbert (1999) Ha a szülők válnak... Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kis Ferenc Balázs (2019) Digitális eszközök és szülő-gyermek kapcsolatok. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Szabó Fanni (2019) A vizuális kreativitás és az affektív zavarok kapcsolata, különös tekintettel a bipoláris hangulatzavarra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Anikó (1996) Napjaink problémája: A kábítószer. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss Henriett Ildikó (2017) A válás hatása a gyerekekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss József (2020) Freud kényszerbetegséggel kapcsolatos elmélete a mai kutatások és elméletek függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Noémi (2019) Az alfa-generáció IKT-eszközhasználati szokásai és összefüggései az iskolai-klímával, önértékeléssel, valamint a tanulási stílussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Veronika (2019) A gyermekszületés hatása a párkapcsolati elégedettség dimenzióira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Györki Orsolya (1999) Korunk betegsége a depresszió. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kissné Latyák Brigitta Ágnes (2019) Szocioszexuális orientáció, párkapcsolattal való elégedettség, pornográfia – mitől függ a szexuális kommunikáció nyitottsága? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Schmidt Tünde (2006) A reklámok hatása a női önazonosságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Anna Dorka (2020) A betegségpercepció, a szorongás és a depresszió, valamint a poszttraumás növekedés összefüggései a magyarországi HIV pozitív populációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Veronika (2000) Hallható színek -Látható zene. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlovszki Eszter (2019) Egészséghatékonyság különböző krónikus betegcsoportok köreiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi Gergely Sándor (2020) A Bayesi agy elmélet és a Szabadenergia elv neurokognitív vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz Eleonóra (1999) A kábítószer. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kondacs Renáta (2020) A kiégés, az észlelt stressz, a társas támogatás, az élettel való elégedettség és a munka-tanulmányok egyensúlyának vizsgálata felsőoktatásban tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korláth Petra Nóra (2019) A pedagógus pálya nehézségei, a tanári kiégés, és a Mindset kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kostyál Kata (2020) A „Sharenting” jelenség kapcsolata a nyílt és rejtett nárcisztikus jegyekkel, valamint az önértékeléssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koszovácz Vanda (2020) A tabuszavak hatása lexikális döntési helyzetben észlelési küszöb alatti és feletti bemutatásnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz Edina (2019) Önértékelés és Testkép a Facebook tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Andrea (2020) Online társkeresés összefüggései az önértékeléssel a szorongással és a párválasztás preferenciáival összevetve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Anikó (1992) A tömeg, mint pszichológiai probléma. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Boglárka (2019) A szülők között észlelt konfliktusok, a kötődés és a párkapcsolati féltékenység kapcsolata fiatal felnőttkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Diána Éva (2016) Önszabályozó tanulás és memóriafejlesztés felnőtt korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Judit (2008) Deviáns magatartásformák Magyarországon a rendszerváltás után. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Klára (1966) A gyermek érzelmi megnyilvánulásai és ezek kiváltó okai egyes tanítási órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Levente (2020) Különböző generációk hatékony motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács László Ágoston (2019) Lucid álomtechnikák hatása a tudatos álmok és az álomfelidézés gyakoriságára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Lőrinc (2019) A differenciális tanulás módszerének alkalmazása utánpótláskorú labdarúgók tizenegyesrúgó készségének fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Mónika (2020) A napi ritmus hatása a hallási idői sorrendi döntési küszöbre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Szilárd (2003) A reklám, a reklámjogi szabályozása, a reklám és a gyermek (a reklám hatása). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Viktória (2019) Predialízises vesebetegek egészségértése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Éva (2020) Szívinfarktuson átesett személyek stressz- és reménytelenség-szintjének, kognitív érzela(e)mszabályozásának és egyéb pszichológiai jellemzőinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács-Berta Renáta Andrea (2019) Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló tényezők vizsgálata. Különös tekintettel a szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezőkre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Sváby Kornélia (2020) Ne hidd, hogy téged nem érint! Mentálhigiénés projekt lehetőségei az iskolai zaklatás/internetes zaklatás kezeléséhez. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma Éva (1992) Nyelv és gondolkodás. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kozák József (2003) Devianciák : az öngyilkossággal kapcsolatos elméletek, öngyilkosság, önkárosítás a börtönben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozákné Kószó Gabriella (1999) A sikeres matematikatanítás felé vezető út. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Krajinovic Erna (2020) Interkulturális érzékenység és lezárás iránti igény vizsgálata orvostanhallgatók és pszichológus hallgatók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krassói Éva (1996) Dundik, teltkarcsúak, gömböcök, és a többiek... "Minél több súlyt kell cipelned, annál rövidebb ideig fogod." /Dr. Henry Bieler/. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kriván Flóra (2017) Az egészség és a divat kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Králik Adrienn (2009) Párkapcsolatok alakulása fiatal felnőttkorban: Az érzelmi intelligencia kiemelt aspektusainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kudlik Mónika (1996) A munkanélküliség hatása az iskolára. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kulik Barbara (2020) Szexuális magatartás és személyiségjellemzők 20-30 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun-Szabó Márta (2019) A kiégés vizsgálata egyetemi hallgatók körében az elköteleződéssel és a tanárok kiégésének észlelésével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurityák Csenge (2019) A Georgia School Climate Inventory pszichometriai jellemzői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutassy-Nagy Noémi Krisztina (2020) Az észlelt szülői bánásmód összefüggései az egyes megküzdési stratégiák preferenciájával, illetve a pedagógusok kiégésével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Tibor (1999) Az iskola és a beilleszkedési problémák. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kátai László (2019) A hipoglikémiától való félelem rizikófaktorai, hatása a kezelés adherenciájára, valamint terápiás lehetőségei, különös tekintettel az 1-es típusú cukorbetegek és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri Mónika (1999) A szociális státusz és az önértékelés összehasonlító vizsgálata egy harmadikos gimnazista osztály tanulóinál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kóczán Balázs (2019) A kiégés kapcsolatának vizsgálata a munkafüggőséggel és a munkahelyi stresszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár Éva (1992) Piaget-életmű értelmezése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kölcseyné Balázs Mária (1999) Veszélyeztetett vezetők, avagy gyakoribb-e körükben az A típusú viselkedés? BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kőházi Kiss Margit (1976) Prevenció és utógondozás összehasonlításának vizsgálata esettanulmányok tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kőrös Eszter (1994) Az állatok kommunikációja. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kővári Péter (1970) Korosztályom a 20-24 évesek, általános lélektani jellemzése /egy hallgató szemével/. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkó Gábor (1998) Gyermekmotívumok Csáth Géza lélektani elbeszéléseiben (A kis Emma, Fekete csönd, Anyagyilkosság című novellák pszichológiai megközelítésben). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó Nóra (2019) A 2-es típusú cukorbetegség pszichés tényezőinek vizsgálata az öngondoskodás, a depressziós és szorongásos tünetek, az élettel való elégedettség, az egészségkontrollhit és a társas támogatás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Alexandra (2019) Tehetséges diákok lelki egészségének vizsgálata különös tekintettel az érzelmi intelligenciára, önértékelésre és rezilienciára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lethenyei Tiborné (1966) Az egyes színek iránti fogékonyság és preferencia a gyermekkorban. A színek lélektani hatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lichtmesz Magdolna (2020) Zenészek flow élménye, élettel való elégedettsége, teljesítményszorongása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lucza Lilla (2019) Interkulturális érzékenység és empátia vizsgálata orvostanhallgatók és pszichológus hallgatók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludman Anikó (2000) Kísért a múlt. Esettanulmány egy szervezet vezetőjéről. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lukács Krisztina (2019) Mentális egészségfejlesztés programban részt vevő személyek egészséggel kapcsolatos reprezentációi és egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lábdiné Korom Szilvia (2019) A mentálhigiénés szemlélet lehetőségei egy általános iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Láda Anna Flóra (2020) A stressz megjelenése a mindennapi tanári életvitel kapcsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Szilvia (1999) Gondolkodási hibák az általános iskolai matematikaórákon. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lévai Anikó (1992) Nemi érés - lelki fejlődés a serdülőkorban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lévai Janka Katalin (2020) A lélek lenyomata: a projektív rajztesztek története és klinikai alkalmazásukban rejlő lehetőségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai Tünde (2019) Szisztémás autoimmun betegségekkel kapcsolatos pszichológiai tényezők vizsgálata (protektív és rizikótényezők meghatározása). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lóránt Melinda (1997) Félelmi motívumok vizsgálata a 10-14 éves korosztály körében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lőrincz Ilona (1996) A hosszú szabadságvesztésre ítéltek szabadulásra történő felkészítése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lővei Györgyi (1980) Egy általános iskola tanulóinak attitűdjei az orosz nyelvvel kapcsolatban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Madár Anita (1997) Személyiségfejlődés és megismerése egy esetleírás alapján. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Magyar Ilka Krisztina (2020) A szégyen fenomenológiai leírása és az ebben rejlő terápiás lehetőségek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar Kornélia Katalin (2020) A kutya, mint társállat szerepe az egyén érzelmi önszabályozásában, az egyén interperszonális felnőtt kötődési stílusának és kutyájához való kötődési mintázatának kontextusában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Majoros-Boros Bea (2020) A közösségi média mentális hatásai a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makai Sándorné (2020) Gyászfeldolgozó segítő beszélgetés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Margitay Orsolya (2020) A serdülőkori egészségmagatartás és tanulmányi teljesítmény pszichológiai összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Matyi-Bokolosz Kynthia Zoé (2020) A rendszeres hála hatása a szubjektív jóllétre és a szorongásra vallásos és nem vallásos felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyeri-Bem Judit (2019) Szülési attitűdök az öndeterminációs elmélet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Beáta (1997) A "nehezen nevelhető" gyermekek. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Melnikava Viktoria (2019) Effects of Irish Dance Classes on Executive Function in Children. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miglécz Anita Zsófia (2020) A testkép, a felnőttkori kötődés és a szülői bánásmód összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőtt nők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály Norbert (1999) A sportágválasztás indítékai a női küzdősportokban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mike Imola (1997) Depresszió : az öröklött hajlam és a környezet szerepe a betegség kialakulásában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mikházi Mónika (2020) A szelf-ágencia élmény vizsgálata szkizotíp és bipoláris jegyeket mutató egészséges egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mintál Diána (2019) Szubjektív jóllét, optimizmus, az élet értelmesség megélése és a megküzdési módok kapcsolatának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi László (1997) A stressz és a tűzoltási tevékenység. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Miszlai Dorina (2020) Kereskedelemben dolgozók élettel való elégedettségének, személyiségjellemzőinek és önértékelésének feltárása és összevetése egyetemista populációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Tünde (1997) Az érzelmek és a szeretet. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mádai Nándor (2020) Szépség-Verseny A testkép és versengés összefüggésének vizsgálata, különös tekintettel a felfelé és lefelé történő társas összehasonlításra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mágori Tünde Mária (2019) "Ne kezdd el feladni, ne add fel mielőtt elkezdenéd." : egy segítő beszélgetés folyamata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus Petra (2020) A tanulói szorongás megjelenése az angol mint idegen nyelv tanulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta Boglárka (2019) Szociálisprobléma-megoldás, empátia és a tudatelmélet vizsgálata serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta-Szász Angelika Emma (2019) Mentálhigiénés pedagógiai gyakorlat az ifjúsági drogrehabilitációban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Emese (2020) Középiskolai osztályokban előforduló normarendszer teljesítménymotivációval való együttjárásának vizsgálata a társas támogatottság tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté Alexandra (2020) A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre : A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté Zoltán Géza (2020) Nagycsoportos óvodások érintőképernyős eszközhasználata és grafomotoros fejlettsége, valamint rajzolási motivációja közötti összefüggések vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Bettina (2019) Motiváció és pályaorientáció bizonytalanság az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Réka (2020) Az idő-élmény vizsgálata magas és normál szkizotíp és bipoláris személyiségjegyekkel rendelkező egészséges egyetemisták között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz Diána Alexa (2020) Kapcsolati veszteséget követő személyes növekedésélmény megélése és forrásainak kvalitatív vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mózes Csaba (1998) A stressz és a stressz hatására kialakuló pszichoszomatikus megbetegedések. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

N

Nagy Diána (2019) A párkapcsolati elégedettség és a szexuális élettel való elégedettség összefüggéseinek, illetve előrejelző tényezőinek vizsgálata tartós párkapcsolatban élő magyar párok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Dóra Sarolta (2020) Erőszak és nem: női elkövetők viselkedésének vizsgálata a DEGOB-jegyzőkönyvek alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Emese (2020) A hatékony kommunikáció, mint protektív faktor – hogyan függ össze a stresszel való megküzdés a párok interakciójában megjelenő konstruktivitással és érzelmi közelséggel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Erzsébet (2019) Az iskolai zaklatás jellemzőI a Boldogságóra programban résztvevő osztályokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ildikó (2019) Az észlelt stressz, az önértékelés és a kiégés összefüggéseinek vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ilona (1975) Osztályom hátrányos helyzetű tanulóinak pszichológiai vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Judit (2020) Jobb későn, mint előbb? Életcélok, értelmes élet, jóllét, énhatékonyság és kiégés vizsgálata pszichológushallgatók és végzett pszichológusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Júlia (2020) A szűrővizsgálatokon való részvételt befolyásoló tényezők az egészségértés és az egészségkommunikáció tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Katalin (2019) Kiégve vagy elköteleződve? A diákok erőforrásainak és követelményeinek vizsgálata középiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Marianna (2019) Lovak szerepe a mentálhigiénében : a mentálhigiéné lehetőségei a lovas létben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Mária (1997) Az értelmi fogyatékosság a pedagógus szemszögéből. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nasz Eszter (2020) Munkahelyi jóllét vizsgálata alsó és felső évfolyamokon tanító pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Naszradi Miklós (1999) Az előítélet, mint negatív attitűd hasonlósága serdülők baráti kapcsolataiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nedreu Angelika (2019) Demográfiai tényezők, valamint a társas támogatás, a reziliencia, a stressz és a a perinatális depresszió közötti összefüggések vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Annamária (2019) Videojátékozási és olvasási szokások és ezek motivációinak összefüggései a tudatelméleti képességekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Orsolya (2019) A pedagógusok szerepe a fiatalok öngyilkosságának megelőzésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Njers Sanela (2019) A tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre az impulzivitás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok Éva (2001) A televíziózás megöli a gyerekek lelkét? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Anikó (1998) A náci antiszemitizmus : egy közösségi hisztéria okai és története 1945-ig. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Németh Henriett (2002) Egészséges és értelmi fogyatékos gyermek beszédének különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Ágnes (2019) Az észlelt szülői nevelés és a felnőttkori párkapcsolat minősége közötti összefüggések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Odri Gizella (2019) Pornófüggőség és média. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Odry Krisztina (2019) Az élettel való elégedettség, életcélok valamint a személyiségfaktorok és a Facebook használatának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olajos Ágnes (2013) Kötődési mintázatok kontinuitása és hatásuk a szubjektív életminőségre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Oleár István (1999) A tanár személyisége. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oláh Örsi Anna (2020) A beszédészlelés és a beszédmegértés szerepe és alakulása a 3-6 éves korú gyermekek megismerő folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán Kata (2020) Jobb-e a sminkelt női vezető a kettes villamoson? - avagy maszkulinitás és femininitás a munkában és a megjelenésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Orczi Zsuzsanna (1992) A gyermeki személyiség fejlődése a kisiskolás korban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Orosz Ildikó (1990) Az iskolai ártalmak. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Paksiné Fekete Klára (2019) Otthonápolásban ápolóként és lelki segítőként. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palotásné Szakács Melinda Erzsébet (2019) Kör-szak-alkotó Mentálhigiénés projekt az addiktológiai rehabilitáción. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palásti Károly (1982) Egy KISZ alapszervezet csoportdinamikai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Palásti Sára Anna (2019) A páros megküzdés összefüggése a kapcsolati elégedettséggel, és az intimitással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Brigitta A devianciák, mint a nehezen nvelhetőség részei. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pap Nikolett (2007) A zeneoktatás lélektani vonatkozásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Györgyi (1976) Szülő nélkül nevelődő gyermekek szociálpszichológiai problémáiról. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Ildikó (1999) Doppingszerek a sportban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Lili (2020) A nemi szerepek mintái és megnyilvánulása párkapcsolatokban, fiatal felnőtt nők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki Katalin (2020) A megküzdési stratégiák és mesealakok preferálása az észlelt szülői bánásmód függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki Rózsa (1970) Gyermekmegfigyelés 10 hónapos korig : feljegyzések egy anya naplójából. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Patkós Sándorné Máthé Magdolna А kézügyesség pszichikai vizsgálata az egyes tantárgyak tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Paulik Borbála (2019) Önigazoló meséink: morális döntések videojátékok kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peic Rita (2020) Az orvos-beteg együttműködés meghatározó tényezői és fejlesztési területei a bőrgyógyászatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perczel Judit (1998) Hátrányos helyzetű és veszélyeztetett gyerekek. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Perényi Dóra Roberta (2019) Párkapcsolati kutatás : a felnőttkori kötődés és diádikus megküzdés kapcsolatának vizsgálata, az észlelt stressz szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovszki Tibor (1999) A balkezesség pszichológiai és pedagógiai vonásai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Petsuk Gabriella (2020) A testkép és szorongás kapcsolatának vizsgálata esztétikai sportolók és nem sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pinczés Zsuzsa Fruzsina (2019) Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Ilona (1958) Nyelvtani példatár a mai magyar nyelvből. Other, Állami Pedagógiai Főiskola.

Piskoltiné Tápai Dorina (2019) Megküzdési stratégiák és a tanulmányi eredményesség összefüggései serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Plander Nóra (2020) Bölcsész szakos hallgatók kiégése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pluhár Dóra Franciska (2019) A Sötét Triád személyiségvonások párkapcsolati elégedettséggel és a szerelmi háromszög komponenseivel való összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár Judit Klára (2019) A kiégés és a kardiovaszkuláris betegségek rizikójának észlelése közötti összefüggés vizsgálata a pedagógusok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák Eszter Rita (2019) A párkapcsolati identitás, az intimitás és a mindennapi stressz összefüggései párkapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pongó Zsófia (2020) Szívinfarktuson átesett személyek protektív pszichológiai jellemzőinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Prilenszky Géza (1998) A gyermekkor veszélyei : a gyermekkorúak sérelmére elkövetett bűncselekmények pszichológiai háttere. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Princz Andrea (2020) A diádikus megküzdés és a kapcsolati elégedettség összefüggéseinek vizsgálata, az intimitás és a nemi különbségek szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prokecz Lídia (2019) Halogató baglyok és szorgalmas pacsirták : a kronotípus összefüggése a halogatással, alvásminőséggel, személyiséggel és a szorongásos tünetekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi Antónia (2020) A cselekvés öröméért fájdalommentesen: az áramlatélmény és a fájdalomérzékelés közötti kapcsolatok felmérése egyes személyiségvonások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Zsuzsa (1991) Személyiségfejlődési zavarok. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Radicsné Nagy Andrea (1999) A válás lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Radulov Tamás (2017) Halálfélelem az ápolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rajsli Dália (2020) Amikor hatékonnyá válik a lámpaláz- A flow-élmény és a teljesítményszorongás kapcsolata színészeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Redenczki István (2019) Határ Győző A Bumbi című álomírásának interpretációs lehetőségei Freud tanainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rendl Rita (2007) A népmesék hatásai a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkes Alexandra (2015) Én mindig valakinek a szeretetéért harcoltam... Kodependencia és alkoholizmus a párkapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rojikné Kérdő Csilla (1991) Ifjúságunk lelki arculata /Egy felmérés tükrében/. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rokszin Attila (1999) Diák-diák és tanár-diák közti interperszonális kapcsolatok fejlődése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rosinsky Tünde (1991) A szerelemről és az egyén pszichoszexuális fejlődésről. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rostás Vanda (2019) Iskolai sikeresség vizsgálata a tanulmányok iránti elköteleződés, az önértékelés és a reziliencia függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics Emese (2020) Ágencia-élmény tulajdonítás vizsgálata egészséges, magas bipolaritás és magas szkizotípia kockázatú egyetemisták körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudnyánszky Erika (1976) A tartalmi munka kérése a pszichológiai tudományos alkotó diákkörben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rusvai Pál (1975) Motiváció és akaraterő egy páratlan sportteljesítmény tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rácz Anikó Judit (2019) Kapcsolati veszteséget követő személyes növekedésélmény megélése és forrásainak kvalitatív vizsgálata 65 év feletti időskorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Mária (1992) A mese hatása a gyermek fejlődésére. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rédei Brigitta (2020) A kiégés vizsgálata a rezilienca és a kötődési stílusok összefüggéseiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rókus Tibor (2003) Bántalmazott gyerekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rónai Levente (2019) Változnak az idők, vele változom én is : az érzelemregulációs stratégiák és az affektív állapotok időbeli változásainak vizsgálata hálózatelemzéssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sain-Halmen Ágota Eszter (2019) Az osztályfőnök hatása az osztályba járó tanulók lelki jóllétére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salgó Ella Flóra (2019) Érzelemszabályozás és sémamódok kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Saródi Szilvia (2020) Az emlékezeti dudor jelensége időskorú személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schaffer Júlia (2018) A kiégés vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schilsong Anikó (2013) A burnout azaz a kiégés megelőzése, és a felnőttképzési összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Schneider Szilvia (2020) A hierarchia és az aszimmetrikus viszonyok nyelvi megjelenítése Egészségügyi dolgozók konfliktustörténeteinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Schranz Andrásné (1976) A siker és sikertelenség, mint motiváló tényező a sportolóknál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sebesi Rita (2001) A depresszió vizsgálata a személyiség, érzelmek tükrében. Az öngyilkosság mint a depresszió következménye. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seller Péter András (2019) Kognitív kísérlet elvitelre - reakcióidő-mérési lehetőségek mobil eszközökön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Selmeci Fruzsina Alexandra (2020) A játék szerepe az erkölcsi fejlődés alakulásában kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon Szonja (2015) Transz személyekkel kapcsolatos ápolói attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon Tamás (2020) Teljesítménnyel kapcsolatos pszichológiai faktorok összefüggéseinek vizsgálata online pókerjátékosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó Rebeka Piroska (2019) A kapunyitási pánik a családi szocializációs hatások, élettel való elégedettség, vallásosság, illetve az énhatékonyság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Smányiné Ludman Anikó Erzsébet (2019) Szépülünk és épülünk : műkörmös szolgáltatás közben alkalmazott mentálhigiénés többlettudás a gyakorlatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Stadler Dalma (2020) A szociometriai pozíció összefüggései általános iskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Steffler Ildikó (1970) A gyermekábrázolás néhány pszichológiai kérdése a festészetben. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szabadi Ferenc (2019) Tanulási stratégiák a személyes célok tükrében középiskolásoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Anna (1976) A család szerepe a pályairányultság alakulásában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Edit (2019) Gyermekes és gyermektelen nők testképe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Erzsébet (2020) A proszociális és az agresszív normák megjelenése és kapcsolatai középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Magdolna (1976) Aktuális érzelmi beállítódás vizsgálata állami gondozott lányok körében Rudolph képek segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Mária Natália (2006) Kreativitás a pszichológia és grafológia tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Petra (2019) A védőnő szerepe a gyermekbántalmazás következményeinek megelőzésében a gyermekkorban elszenvedett érzelmi bántalmazás hatása a párkapcsolat kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Tímea (1999) Problémás gyerekek az iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Pethő Eszter Az élmény, az érdeklődés, az orosz nyelv összehasonlitó vizsgálata egy ötödik és nyolcadik osztályos csoportban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabóné Gubisi Erzsébet (2020) A mélynek tűnő hülyeségek észlelése a spiritualitás, vallásosság és az egyéni kognitív stílusok, képességek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakali Gábor (2009) Nyelvi agresszió avagy hogyan beszélnek a serdülők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Mária (2019) "Ahány ember, annyiféle csodálatos világ" : segítő kapcsolat bemutatása egy autizmus által érintett édesanyával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szamek Zsófia Mária (2019) Természet közeli kedvenc helyek, mint az önszabályozás hatékony eszközei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos Csilla (2019) Az észlelt kontroll szerepe a tanári kiégésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Zsolt (2019) Kapcsolati veszteség után átélt személyes növekedési élmény kvalitatív elemzése fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeberényi Adrián (2020) Kapcsolati veszteség után átélt személyes növekedési élmény kvalitatív elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Diána (2020) A serdülőkori személyiségfejlődés vizsgálata családban nevelkedett és állami gondozott gyerekek körében különböző mutatók mentén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Diána (2020) A serdülőkori személyiségfejlődés vizsgálata családban nevelkedett és állami gondozott gyerekek körében különböző mutatók mentén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Zsolt (1998) Humán imprinting jelentésvilága. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szemerédi András A magány problémája a modem nyugati drámában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szemán Flóra (2020) Öngondoskodás, életminőség és egészségkontrollhely kapcsolata 2-es típusú cukorbetegségben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei Éva (1999) A konfliktus, mint állandó probléma egy szervezeten belül. Együttműködés a konfliktusmegoldásban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szente-Hajnal Anita (2019) A kapunyitási pánik vizsgálata felsőoktatásban tanuló és dolgozó fiatalok körében, a társas támogatottság, az élettel való elégedettség, a reziliencia és a szándékos önszabályozás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai Katalin (2019) Egyetemisták marihuána használatát befolyásoló tényezők és a marihuána fogyasztás kapcsolata a jóllét egyes összetevőivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás Benjámin (2019) Műalkotások és műészlelés – Képzőművészeti alkotások által kiváltott mentális történések mérhető testi vonatkozásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziveri Zsófia (2019) A személyiség és a munkahelyi környezet interakciója a munkafüggőség kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szkárosi Júlia Niké (2020) Testedzésfüggőség az étkezési zavarok, a stressz és a hangulatzavarok összefüggésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztrapak Ferenczné (1968) Az egyensúlymérő műszer standardjének elkészítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szuper Ildikó (2019) Felvételi előtt álló középiskolások döntéshozási módszerei, lehetőségei személyiségük és jövőképük tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai Levente József (2020) A labdarúgó specifikus felelősségérzet és gondolkodásmód jellemzői serdülőkorú sportolóknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Zsófia (2020) Az impulzivitás hatása a kattintási sebességre és a kattintásvadász címekre való hajlandóságra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász József András (2020) Környezeti tényezők hatása monoton feladatokon nyújtott teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási Szilvia Krisztina (2019) Nevelőszülői hivatás az énhatékonyság, az életelégedettség, megküzdés és stressz kontextusában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Széplaki Szilvia (2019) Játék és önismeret. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szórádi-Illés Lilla (2020) A versengés és a munka-család konfliktus kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs-Bencze Laura (2020) Az alvás előtti elektronikus médiahasználat összefüggése az alvásminőséggel, az inszomnia tüneteivel, a nappali álmossággal és a kronotípussal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Gábor Zsolt (2020) Vesetranszplantáltak pszichés állapotváltozásának longitudinális vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrszabó Gréta (2017) Stressz a sürgősségi ellátásban dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági Bernadett Éva (2019) Babára vágyódva : mentálhigiénés projekt nehezített teherbeeséssel küzdő nők részére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Zoltán (1999) Szociálpszichológiai és kommunikációs konfliktusok a tárgyalásban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Südi László (2000) A bizalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süliné Bán Erzsébet (2005) A reklámok hatása a gyermek- és serdülőkorúakra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti Franciska (2019) A kiégés aspektusainak vizsgálata rezidensek körében a munkahelyi jólléttel összefüggésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Györgyi (2000) A motiváció emberi vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Orsolya (2020) Az óvodások kommunikációs képessége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takácsy Márta (1999) Irányítók és irányítottak : négy huszadik századi mű vizsgálata a tömegpszichológia tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Talpai Dorottya (2019) A tabu és erőszakos szavak hatása a kognícióra az agresszió függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás Dominika Renáta (2013) Tizenévesek szexuális nevelése. Felmérés a Deák Ferenc Gimnáziumban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási Eszter (2020) Stresszkezelő applikáció alkalmazásának lehetőségei fiatal felnőttek körében: kvalitatív kutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar János (1974) Az érzékszervi fogyatékosság és a pszichózis kapcsolatának kérdései. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tassonyi Helga (1976) Adalékok a szexualitással, szerelemmel, családdal kapcsolatos igényszint elemzésére 20-27 év közötti fiatal pároknál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tatár Blanka (2020) A szülői nevelés hatása az élettel való elégedettségre, a rezilienciára és a szociális problémamegoldásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tiszai Annamária (2003) ENCORE Magyarországon, avagy egy konfliktuspedagógiai alapítvány tevékenysége és hatása saját megközelítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai Balázs (2019) Az impulzivitás szerepe az alkoholdependencia kialakulásától a relapszusig : egy elméleti modell bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Triz Ildikó (2017) Nőgyógyászati daganatos betegek pszichés felkészítése műtét előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turai Luca (2017) Védőnő feladatai a gyermekágyban, a szülés utáni depresszió tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tápai Ramóna (2020) Az alvásminőség, különösen a rémálmok kapcsolata a szubjektív jólléttel, személyiségjellemzőkkel és a stresszel fiatal felnőtteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóta Ninetta (2020) Hogyan jelenik meg a kiégés az egyetemi tanulmányok során? - Orvostan- és tanár szakos hallgatók kiégésének vizsgálata az elmélyülés, az elkerülő célok, valamint a követelmények és erőforrások modell tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Anikó Zsófia (2019) Az apává válás pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Fanny Zsuzsanna (2020) A várandósság alatti és szülés utáni depresszió kialakulásához köthető rizikófaktorok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Gabriella (2020) "Menni vagy nem menni" A munkaerő megtartásának egyéni és szervezetpszichológiai faktorai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Istvánné (1964) Jeanette pszichológiai jellemzése /Thuri Zsuzsa: "Francia kislány" c. regénye alapján./. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Lilla (2015) Család befolyása a párválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Sándor (1980) A kommunikáció helye, szerepe az elitéltek életében, nevelésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Lőz Mária (1998) A korai és magzati hatások szerepe a személyiség-fejlődésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Szalai Viktória (2019) Veszteségből nyereség. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török Szabolcs (1999) A halál manifesztációja a XVII. századi magyar irodalomban : az Esterházy fiúk 1652. évi nagyszombati temetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

U

Urbán Csilla (2020) Az iskolai reziliencia és a szociálisprobléma-megoldás összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán Csilla (2020) Az iskolai reziliencia, a szociálisprobléma-megoldás és az iskolai klíma összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadas Tamás (2019) Az egészségkontrollhit, egészségszorongás, reziliencia és szubjektív jóllét összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Alexandra (2020) "Úgy kötődöm, ahogy neveltek?" Fiatal felnőttek párkapcsolati identitás vizsgálata a felnőttkori kötődés, az észlelt szülői nevelés és az énhatékonyság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Csaba (1999) A befolyásolás, a bizalom és a szimpátia alakulása a csoportfejlődésén keresztül. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga Noémi (2019) Az implicit és explicit teljesítménymotiváció vizsgálata egyetemisták körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Ramóna Enikő (2019) A tanulói teljesítménymotiváció és a diákok leterheltsége közötti összefüggés a követelmény-erőforrás modell tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Vivien (2019) Az el(nem)engedés pszichológiája az időperspektíva és az önértékelés tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Ádám (2019) Videójátékok és agresszió. Miért megosztott a szakirodalom? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Urbán Erika (2019) A készülődő felnőttkor vizsgálata a reziliencia, a szándékos önszabályozás, az élettel való elégedettség és a szülői bánásmód tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargyai Orsolya (2015) A stressz és a stresszel való megküzdés hatása a bácsalmási középiskolások egészségmagatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varnyú Lilla (2020) Tanulási motiváció, tanulási énhatékonyság, megküzdési stratégiák és társas támogatás vizsgálata tanulási zavarral küzdő és többségi tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vatai Katalin (2019) Különböző intelligencia struktúrák tehetségtípusokban való megnyilvánulása és kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vendloczky Anna (2019) Mondj "nem"-et a cigire! Érzékenyítés dohányzás leszokás irányába középiskolás diákok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vereczkey Katalin (2020) A normák és az iskolai kötődés szerepe az agresszív viselkedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veress Katalin (1975) Az irányított képzelet módszere a tanárjelöltek felbecslése céljából. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Veress-Pajti Dóra Zsuzsanna (2019) "Legyen meg a te akaratod" : segítő beszélgetés egy daganatos beteg kisfiú édesanyjával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Adrienn (2020) Tükröm, tükröm...avagy az Instagram használat és az étkezési zavarok kapcsolata magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró Adrienn (2020) A sportolás hatása a kiégésre orvosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidáné Moroz Szimona (1992) Az ifjúkori bűnözés pszichológiai problémái. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vig Annabella (2019) Az agresszióval és viktimizációval kapcsolatban álló szociálisprobléma-megoldó készségek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizin Viktória (1996) Az énektanár, mint pszichológus. BA/Bsc, Zeneművészeti Főiskola.

Vojnits Blanka (2020) Enyhe alvási apnoé hatása a kisgyermekek kognitív funkciójának fejlődésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Judit Csilla (2019) A tánc, a testséma, az önértékelés, valamint a pszichológiai jóllét összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várhelyi György A periférikus látás. Other, Állami Pedagógiai Főiskola.

Dr. Várkonyi Andrea (2019) Az MBTI személyiségtípusok és az iskolai környezethez való alkalmazkodás összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh Mariann (2019) Párkapcsolatai elégedettség és interdependencia: összefüggések a felnőttkori kötődés és az intimitás, mint közvetítő változók függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Tibor (1999) A bűnözéshez vezető pszichológiai tényezők a nevelőintézetben élő fiú vizsgálati populáción keresztül. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zahorán Ibolya (2001) A nonverbális kommunikáció jelentősége a mindennapokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zipperer Bernadett (2019) Adalékok a személyiségzavarok empirikus vizsgálatához - kísérlet a SASPD kérdőív validálására és korrelátumai vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori Adrienn (2019) Az egészségügyi dolgozók kiégését befolyásoló tényezők vizsgálata a személyiségjegyek, a végzett szabadidős tevékenység és az egészségügyi terület tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsarkó Beáta (2019) A tudatelmélet és empátia szerepe az előítéletek kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsebi Soma (2020) Nikotin és memória: egy kapcsolat felderítése? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsivkov Alen (2019) Dohányzásellenes médiakampányok eredményessége szorongással küzdő és egészséges populációkra nézve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbori Petra (2019) A páros megküzdés, a stressz és a jóllét mutatóinak vizsgálata eltérő fejlődésű gyermeket nevelő anyák körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zöld Marianna (1999) Napjaink gyermeke avagy az alkohol és a játék szenvedélyének betege. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Á

Ács Anna Mária (2019) The Representation of Ghouls as a Race in Fallout 4. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám Mária (1971) Lélektani kísérletek a TR-3 N°-69o2. számú tremométerrel főiskolai hallgatókon. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

É

Éles Mátyás Péter (2019) Biológiai mozgások észlelése és mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi Sarolta (1966) A képzelet fejlesztésének pszichológiai problémái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ötvös Martina (2019) A hallgatói kiégés, motiváció és a kapunyitási pánik vizsgálata egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 15. 19:52:32 CEST.