Items where Subject is "05. Social sciences > 05.01. Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á | É | Ö
Number of items at this level: 271.

A

Annus-Tóth Beáta (2019) Tudatelmélet, kognitív fejlődés és szociálisprobléma-megoldás kapcsolata : gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek fejlődése óvodás korban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Antal Orsolya Mónika (2019) A tanulási motiváció önértékeléssel és kiégéssel kapcsolatos összefüggéseinek vizsgálata kamaszok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi Edit (2019) Van más út! mentáltálhigiénés projekt családok számára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bajtai Réka (2019) A kiégés és munkaértékek kapcsolata pedagógusoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Krisztina (2019) Szekvenciális hatások és azok időbeli lefutása négy-választásos reakcióidő feladatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Orsolya Ildikó (2019) A kiégés vizsgálata a reziliencia, megküzdési stratégia, PTSD és személyiségvonások tükrében a magyar mentődolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Csrepka Ágnes (2019) A derékpanasszal élők pszichés állapota. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsi Viktória (2019) Mentés másként - mentális modellek és affordanciák az online mentés módszereiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barsi Anita (2019) Út a boldogsághoz. Boldogságóra továbbképzés hatása egy általános iskola pedagógusaira. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha László (1977) Freud és az álomfejtés. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Batiz András (2019) A karizma fejlesztésének lehetőségei kommunikációs tréninggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsik János (1973) A formális gondolkodás "műveleti struktúrái" Piaget elméletében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bense Orsolya (2019) A digitális egészségértés és az egészségügyi ellátás használatának összefüggése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz Helga (2019) A szülők szerepe a tanulási motiváció alakuásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes Klára (1977) Vezetői stílusok a szociálpszichológiában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bernáth Levente László (2019) A párkapcsolattal való elégedettség és a pénzügyi helyzetből adódó stresszhez való hozzáállás összefüggésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Blaskovicsné Gál Zita (2019) Az észlelt tanulmányi sikeresség és az erőforrások összefüggései középiskolás diákok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bobor Péter (2019) Általános és középiskolai pedagógusok kiégésének vizsgálata a kollektív hatékonyság, valamint a tanári kiégés percepciójának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Lili (2019) A nők társadalmi nemi szerepeinek megítélése alap-és mesterképzésen résztvevő pszichológushallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Éva (2019) Együtt a családdal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus Anna Rebeka (2019) Serdülők szerhasználati szokásainak vizsgálata a társas támogatás valamint a konfliktusmegoldási stratégiák függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó Bence (2019) Elsőéves hallgatók tanulási erőforrásai közötti kapcsolatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bátor Bettina Anikó (2019) A pedagógus kiégés vizsgálata a munkahelyi stresszorok, az észlelt kontroll és a munkával való elégedettség tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódisné Király Éva (2019) A tanulmányi eredményesség és a társas problémák megoldásának vizsgálata a serdülők körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bóné Roxána (2019) A szülők iskolázottságának és anyagi helyzetének hatása a 14-17 éves serdülők orális egészségmagatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőhm Balázs Antal (2019) A harmadik fordulat után - avagy a Z generáció társadalom-lélektani helyzete és irodalomoktatási stratégiái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bősze Karola (2019) Az iskolai jóllét és az iskolai kiégés vizsgálata egy szegedi szakközépiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csernus Fruzsina (2019) Családi élet pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák Edina (2019) A tanulmányi teljesítmény, az iskolai elköteleződés, az élettel való elégedettség, valamint a baráti kapcsolatok összefüggésének vizsgálata középiskolások körében – Együttjár-e mindez az iskola fizikai környezetével való elégedettséggel? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Péter (2019) Machiavellizmus, alexitímia és a párkapcsolat jellegének összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Csiszár Andrea (2019) Szociálisprobléma-megoldás, negatív orientáció és elkerülés vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Anna Borbála (2019) A pénzügyi stressz és a páros megküzdés összefüggései a párkapcsolattal és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császárné Ludvig Csilla (2019) A családi működés egyes faktorai : a párkapcsolati elégedettség, a felnőtt kötődés, az önértékelés és a (retrospektív) szülői bánásmód tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinkota Ildikó (2019) Motiváció, flow-élmény, temperamentum- és karakterjellemzők összefüggései a problémás onlinejáték-használattal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Czégényi András (1996) Vizsgázgatunk? Vizsgázgatunk! Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

D

Dalos Vera Daniella (2019) A zenés foglalkozások szerepe a pszichiátriai rehabilitációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Darabos Diána (2019) Az érzelmi veszteségek hatása a kardiológiai jellegű testi tünetekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Gábor (1972) A cigánykérdés pszichológiai pedagógiai problémái. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dióssy Emese (2019) Megfigyelési hatás vizsgálata családi kutyáknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Drevena Dorottya (2017) Stressz és annak hatásai a munka világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dugár Éva (1992) Freudizmus és keresztyénség. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Durkó Péter László (2019) Az alvásminőség és a figyelmi teljesítmény kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dániel Éva (1997) Egy hatásos módszerrel a kábítószer ellen : a rendőrség bűnmegelőző és életmódprogramja a D.A.D.A. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dávid Ildikó (2019) Poszttraumás növekedés és értelemkeresés a gyászoló felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dósa Mária (1971) A munka teljesítményét befolyásoló tényezők vizsgálata : a munka teljesítményének alakulása a két műszakban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

E

Erdélyi Katalin (1973) Az első éves főiskolai hallgatók képzőművészeti érdeklődésének pszichológiai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erhardt Mónika (1997) Öngyilkosságok. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erki-Kiss Szilvia (2019) A filmbefogadás folyamata közben tapasztalt testi érzetek, érzések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Falusi Anett (2019) A hallgatói kiégés tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Anita (2019) Kisgyermekes anyák munkahelyi pszichoszociális jellemzőit befolyásoló tényezők, élettel való elégedettség és önértékelés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farle Lilla (2019) Sclerosis multiplexes betegek hozzátartozóinak betegséggel való megküzdési módjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes Fanni (2019) Önreprezentáció a kamaszkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete Katalin (1972) Nevelőotthoni gyerekek személyiségjegyeinek visszatükröződése rajzaikban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Felletár Fanni Krisztina (2019) A szorongás mint intencionális állapot. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz József (1997) Az általános iskolai tanulók érdeklődésének struktúrája. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Festő Blanka (2019) A téves emlékezet összefüggései az alvással, vonásszorongással, depresszióval, megküzdési módokkal, munkamemóriával és a Big Five személyiségvonásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fidrich Éva (1996) A deviáns személyiségfejlődés a pszichoszociális tényezők tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor Anita (2019) Az adherencia és a személyiségjegyek kapcsolata inzulinos cukorbetegeknél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fényszárosi Éva (2019) A boldogságorientációk vizsgálata és kapcsolatuk a jólléttel, életcélokkal és szenzoros élménykereséssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Edit (1976) Az általános iskolás tanulók biológiai érdeklődésének pszichológiai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fülöp Hella (2017) Generációk közötti konfliktusok a munkahelyeken. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fürdök Fruzsina (2019) Az iskolai zaklatás és az iskolai klíma összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füredi Ibolya Virág (2019) A kronotípus, az alvásminőség, a halogatás és a szubjektív jóllét összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürtös Ágnes (2019) A kapunyitási pánik, hallgatói kiégés és az észlelt stressz vizsgálata kezdődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdics Janka (2019) Mobilkötődés vizsgálata középiskolások körében egy mobilmentes nap keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gali Eszter (2019) A munkaértékek és a kiégés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gebei Sándor (2019) A túrázás élményének szerepe rendszeres természetjárók életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Golopencza Pálné (1976) A problémamegoldó gondolkodásról. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gubics Flórián Csaba (2019) Implicit tanulás transzferhatásának vizsgálata eszközfejlesztési kísérlettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubucz Ágnes (1994) Felnőttek "játékai". Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyarmati Ildikó Tímea (2019) TDCS hatása a téri-vizuális készségekre post-stroke rehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmatné Tóth Anita (2019) A tanári kiégés összefüggései a munkaértékekkel, a társas támogatással és a rezilienciával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyárfás Sándor Mihály (2019) "Élet-erő" önismereti férfikör mentálhigiénés projekt. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Györe Judit (2019) A szociális probléma-megoldás és iskolai zaklatás kapcsolatának vizsgálata 12 és 14 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrffy Villő Tímea (2019) A társas támogatás szerepe a szív- és érrendszeri betegségekkel kapcsolatos rizikóészlelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Tamás (2019) A kogníció vizsgálata motorsport versenyzők és gépjármű vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harmath-Tánczos Tímea (2017) Jog és pszichológia kapcsolata a büntetőjog területén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűsné Gyuris Katalin (1992) Freud művészetértelmezése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Herczegh Péterné (1976) A gyermek társas-közösségi kapcsolatainak alakulása serdülőkor küszöbén. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hidasi Zoltán (1999) A kétnyelvűség pszichológiája. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hogál Eszter (2019) Megküzdési stratégiák párkapcsolati nehézségek idején a 17-20 éves korcsoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hollósi Zsolt (1992) Gondolatok Babits Mihály Tímár Virgil fia című kisregényében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hornyák Simonyik Noémi (2019) A Narratív Bevonódás Skála magyar validálása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horti Katalin (2019) Tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre különböző személyiségjegyek függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát Barbara (2019) Az orthorexia nervosa jellegzetességeinek vizsgálata, különös tekintettel az étkezési és testi attitűdökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth András Áron (2019) A rekeszizomlégzés relaxációs hatékonyságának idegtudományi vizsgálata, összevetve vallásos-meditációs gyakorlatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth István (1972) A neurózis. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Hüber Judit (2019) Való(s) világ? A legkisebbek médiahasználata és az azzal kapcsolatos szülői attitűd vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés Anita (2019) Van élet a trauma után - A mentálhigiéné lehetőségei a traumafeldolgozásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsó Szilvia (1999) Családi szocializáció. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jantyik István (1973) A gyermekek beszédkészségének alakulása az ecsegfalvi napközi otthon első - második osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jaramazovic Martin (2019) Jógatevékenység hatása pozitív pszichológiai konstruktumokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Járomi Rita (1991) Személyiségfejlesztés az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jójárt Barbara (2019) Fogászati félelem mértékének vizsgálata felső tagozatos gyermekek körében a szülő fogászati félelmének mértékével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kacsur Eszter (2019) Az érzelmi intelligencia és a pszichológiai immunrendszer kapcsolata a munkahelyi vezetők stressz-kezelésének vonatkozásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapitány Eszter (2019) Krónikus bőrbetegségek pszichoszociális terhe. Pszoriázisos betegek pszichológiai jellemzői: stigmatizáció és öngyilkossági szándék. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapásné Jakab Ágnes (2005) Az örökbefogadás és lélektani problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Fanni (2019) Kapunyitási pánik és az észlelt szülői nevelés kapcsolata, valamint depresszió és önbecsülés a kezdődő felnőttkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés Edit (1999) Kábítószer és társadalom. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kecskés Tibor (1989) Sport és Agresszió. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kendecsi Brigitta (2019) A videojáték-használat pszichológiai összefüggései : a személyiség, motiváció és szenvedély vizsgálata videojátékosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi Zsófia (2019) A kutya-ember kapcsolatot befolyásoló tényezők, valamint a kapcsolat összefüggéseinek vizsgálata a kutya szeparációs szorongásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi Mariann (2019) A diák kiégés vizsgálata az iskolai és személyes tényezők függvényében: Az iskolai követelmények és erőforrások és a reziliencia kapcsolata a kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztfalvi László (2019) A siker-kudarc fogalmak egyéni értelmezésének asszociatív vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kincse Norbert (1999) Ha a szülők válnak... Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kis Ferenc Balázs (2019) Digitális eszközök és szülő-gyermek kapcsolatok. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Szabó Fanni (2019) A vizuális kreativitás és az affektív zavarok kapcsolata, különös tekintettel a bipoláris hangulatzavarra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Henriett Ildikó (2017) A válás hatása a gyerekekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Noémi (2019) Az alfa-generáció IKT-eszközhasználati szokásai és összefüggései az iskolai-klímával, önértékeléssel, valamint a tanulási stílussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Veronika (2019) A gyermekszületés hatása a párkapcsolati elégedettség dimenzióira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Györki Orsolya (1999) Korunk betegsége a depresszió. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kissné Latyák Brigitta Ágnes (2019) Szocioszexuális orientáció, párkapcsolattal való elégedettség, pornográfia – mitől függ a szexuális kommunikáció nyitottsága? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlovszki Eszter (2019) Egészséghatékonyság különböző krónikus betegcsoportok köreiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Koncz Eleonóra (1999) A kábítószer. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Korláth Petra Nóra (2019) A pedagógus pálya nehézségei, a tanári kiégés, és a Mindset kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz Edina (2019) Önértékelés és Testkép a Facebook tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Boglárka (2019) A szülők között észlelt konfliktusok, a kötődés és a párkapcsolati féltékenység kapcsolata fiatal felnőttkorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács László Ágoston (2019) Lucid álomtechnikák hatása a tudatos álmok és az álomfelidézés gyakoriságára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Lőrinc (2019) A differenciális tanulás módszerének alkalmazása utánpótláskorú labdarúgók tizenegyesrúgó készségének fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Viktória (2019) Predialízises vesebetegek egészségértése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács-Berta Renáta Andrea (2019) Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló tényezők vizsgálata. Különös tekintettel a szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezőkre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma Éva (1992) Nyelv és gondolkodás. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kozákné Kószó Gabriella (1999) A sikeres matematikatanítás felé vezető út. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kriván Flóra (2017) Az egészség és a divat kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kudlik Mónika (1996) A munkanélküliség hatása az iskolára. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kun-Szabó Márta (2019) A kiégés vizsgálata egyetemi hallgatók körében az elköteleződéssel és a tanárok kiégésének észlelésével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurityák Csenge (2019) A Georgia School Climate Inventory pszichometriai jellemzői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Tibor (1999) Az iskola és a beilleszkedési problémák. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kátai László (2019) A hipoglikémiától való félelem rizikófaktorai, hatása a kezelés adherenciájára, valamint terápiás lehetőségei, különös tekintettel az 1-es típusú cukorbetegek és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri Mónika (1999) A szociális státusz és az önértékelés összehasonlító vizsgálata egy harmadikos gimnazista osztály tanulóinál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kóczán Balázs (2019) A kiégés kapcsolatának vizsgálata a munkafüggőséggel és a munkahelyi stresszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár Éva (1992) Piaget-életmű értelmezése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kőházi Kiss Margit (1976) Prevenció és utógondozás összehasonlításának vizsgálata esettanulmányok tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kőrös Eszter (1994) Az állatok kommunikációja. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Lajkó Gábor (1998) Gyermekmotívumok Csáth Géza lélektani elbeszéléseiben (A kis Emma, Fekete csönd, Anyagyilkosság című novellák pszichológiai megközelítésben). Posztgraduális képzés, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó Nóra (2019) A 2-es típusú cukorbetegség pszichés tényezőinek vizsgálata az öngondoskodás, a depressziós és szorongásos tünetek, az élettel való elégedettség, az egészségkontrollhit és a társas támogatás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Alexandra (2019) Tehetséges diákok lelki egészségének vizsgálata különös tekintettel az érzelmi intelligenciára, önértékelésre és rezilienciára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lucza Lilla (2019) Interkulturális érzékenység és empátia vizsgálata orvostanhallgatók és pszichológus hallgatók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács Krisztina (2019) Mentális egészségfejlesztés programban részt vevő személyek egészséggel kapcsolatos reprezentációi és egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lábdiné Korom Szilvia (2019) A mentálhigiénés szemlélet lehetőségei egy általános iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Szilvia (1999) Gondolkodási hibák az általános iskolai matematikaórákon. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lévai Tünde (2019) Szisztémás autoimmun betegségekkel kapcsolatos pszichológiai tényezők vizsgálata (protektív és rizikótényezők meghatározása). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lóránt Melinda (1997) Félelmi motívumok vizsgálata a 10-14 éves korosztály körében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lőrincz Ilona (1996) A hosszú szabadságvesztésre ítéltek szabadulásra történő felkészítése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lővei Györgyi (1980) Egy általános iskola tanulóinak attitűdjei az orosz nyelvvel kapcsolatban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Madár Anita (1997) Személyiségfejlődés és megismerése egy esetleírás alapján. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Megyeri-Bem Judit (2019) Szülési attitűdök az öndeterminációs elmélet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Beáta (1997) A "nehezen nevelhető" gyermekek. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Melnikava Viktoria (2019) Effects of Irish Dance Classes on Executive Function in Children. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály Norbert (1999) A sportágválasztás indítékai a női küzdősportokban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mike Imola (1997) Depresszió : az öröklött hajlam és a környezet szerepe a betegség kialakulásában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mintál Diána (2019) Szubjektív jóllét, optimizmus, az élet értelmesség megélése és a megküzdési módok kapcsolatának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi László (1997) A stressz és a tűzoltási tevékenység. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mágori Tünde Mária (2019) "Ne kezdd el feladni, ne add fel mielőtt elkezdenéd." : egy segítő beszélgetés folyamata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márta Boglárka (2019) Szociálisprobléma-megoldás, empátia és a tudatelmélet vizsgálata serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta-Szász Angelika Emma (2019) Mentálhigiénés pedagógiai gyakorlat az ifjúsági drogrehabilitációban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Bettina (2019) Motiváció és pályaorientáció bizonytalanság az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Diána (2019) A párkapcsolati elégedettség és a szexuális élettel való elégedettség összefüggéseinek, illetve előrejelző tényezőinek vizsgálata tartós párkapcsolatban élő magyar párok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Erzsébet (2019) Az iskolai zaklatás jellemzőI a Boldogságóra programban résztvevő osztályokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ildikó (2019) Az észlelt stressz, az önértékelés és a kiégés összefüggéseinek vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Ilona (1975) Osztályom hátrányos helyzetű tanulóinak pszichológiai vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nagy Katalin (2019) Kiégve vagy elköteleződve? A diákok erőforrásainak és követelményeinek vizsgálata középiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Marianna (2019) Lovak szerepe a mentálhigiénében : a mentálhigiéné lehetőségei a lovas létben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Mária (1997) Az értelmi fogyatékosság a pedagógus szemszögéből. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Naszradi Miklós (1999) Az előítélet, mint negatív attitűd hasonlósága serdülők baráti kapcsolataiban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nedreu Angelika (2019) Demográfiai tényezők, valamint a társas támogatás, a reziliencia, a stressz és a a perinatális depresszió közötti összefüggések vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Annamária (2019) Videojátékozási és olvasási szokások és ezek motivációinak összefüggései a tudatelméleti képességekkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Orsolya (2019) A pedagógusok szerepe a fiatalok öngyilkosságának megelőzésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Njers Sanela (2019) A tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre az impulzivitás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Anikó (1998) A náci antiszemitizmus : egy közösségi hisztéria okai és története 1945-ig. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Németh Ágnes (2019) Az észlelt szülői nevelés és a felnőttkori párkapcsolat minősége közötti összefüggések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Odri Gizella (2019) Pornófüggőség és média. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Odry Krisztina (2019) Az élettel való elégedettség, életcélok valamint a személyiségfaktorok és a Facebook használatának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oleár István (1999) A tanár személyisége. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Orbán Fanni (2019) Stroke-ot követő pszichés állapot hatása a nyelvi és beszédrehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz Ildikó (1990) Az iskolai ártalmak. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Paksiné Fekete Klára (2019) Otthonápolásban ápolóként és lelki segítőként. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palotásné Szakács Melinda Erzsébet (2019) Kör-szak-alkotó Mentálhigiénés projekt az addiktológiai rehabilitáción. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Palásti Károly (1982) Egy KISZ alapszervezet csoportdinamikai elemzése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Palásti Sára Anna (2019) A páros megküzdés összefüggése a kapcsolati elégedettséggel, és az intimitással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Brigitta A devianciák, mint a nehezen nvelhetőség részei. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Györgyi (1976) Szülő nélkül nevelődő gyermekek szociálpszichológiai problémáiról. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp Ildikó (1999) Doppingszerek a sportban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pataki Rózsa (1970) Gyermekmegfigyelés 10 hónapos korig : feljegyzések egy anya naplójából. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Paulik Borbála (2019) Önigazoló meséink: morális döntések videojátékok kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perczel Judit (1998) Hátrányos helyzetű és veszélyeztetett gyerekek. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Perényi Dóra Roberta (2019) Párkapcsolati kutatás : a felnőttkori kötődés és diádikus megküzdés kapcsolatának vizsgálata, az észlelt stressz szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pinczés Zsuzsa Fruzsina (2019) Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Ilona (1958) Nyelvtani példatár a mai magyar nyelvből. Other, Állami Pedagógiai Főiskola.

Piskoltiné Tápai Dorina (2019) Megküzdési stratégiák és a tanulmányi eredményesség összefüggései serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pluhár Dóra Franciska (2019) A Sötét Triád személyiségvonások párkapcsolati elégedettséggel és a szerelmi háromszög komponenseivel való összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár Judit Klára (2019) A kiégés és a kardiovaszkuláris betegségek rizikójának észlelése közötti összefüggés vizsgálata a pedagógusok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák Eszter Rita (2019) A párkapcsolati identitás, az intimitás és a mindennapi stressz összefüggései párkapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prokecz Lídia (2019) Halogató baglyok és szorgalmas pacsirták : a kronotípus összefüggése a halogatással, alvásminőséggel, személyiséggel és a szorongásos tünetekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Zsuzsa (1991) Személyiségfejlődési zavarok. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Radulov Tamás (2017) Halálfélelem az ápolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Redenczki István (2019) Határ Győző A Bumbi című álomírásának interpretációs lehetőségei Freud tanainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkes Alexandra (2015) Én mindig valakinek a szeretetéért harcoltam... Kodependencia és alkoholizmus a párkapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rojikné Kérdő Csilla (1991) Ifjúságunk lelki arculata /Egy felmérés tükrében/. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rokszin Attila (1999) Diák-diák és tanár-diák közti interperszonális kapcsolatok fejlődése. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rostás Vanda (2019) Iskolai sikeresség vizsgálata a tanulmányok iránti elköteleződés, az önértékelés és a reziliencia függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudnyánszky Erika (1976) A tartalmi munka kérése a pszichológiai tudományos alkotó diákkörben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rusvai Pál (1975) Motiváció és akaraterő egy páratlan sportteljesítmény tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rácz Anikó Judit (2019) Kapcsolati veszteséget követő személyes növekedésélmény megélése és forrásainak kvalitatív vizsgálata 65 év feletti időskorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Mária (1992) A mese hatása a gyermek fejlődésére. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rónai Levente (2019) Változnak az idők, vele változom én is : az érzelemregulációs stratégiák és az affektív állapotok időbeli változásainak vizsgálata hálózatelemzéssel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sain-Halmen Ágota Eszter (2019) Az osztályfőnök hatása az osztályba járó tanulók lelki jóllétére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salgó Ella Flóra (2019) Érzelemszabályozás és sémamódok kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Schaffer Júlia (2018) A kiégés vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schranz Andrásné (1976) A siker és sikertelenség, mint motiváló tényező a sportolóknál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Seller Péter András (2019) Kognitív kísérlet elvitelre - reakcióidő-mérési lehetőségek mobil eszközökön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon Szonja (2015) Transz személyekkel kapcsolatos ápolói attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó Rebeka Piroska (2019) A kapunyitási pánik a családi szocializációs hatások, élettel való elégedettség, vallásosság, illetve az énhatékonyság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Smányiné Ludman Anikó Erzsébet (2019) Szépülünk és épülünk : műkörmös szolgáltatás közben alkalmazott mentálhigiénés többlettudás a gyakorlatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Steffler Ildikó (1970) A gyermekábrázolás néhány pszichológiai kérdése a festészetben. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szabadi Ferenc (2019) Tanulási stratégiák a személyes célok tükrében középiskolásoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Anna (1976) A család szerepe a pályairányultság alakulásában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Edit (2019) Gyermekes és gyermektelen nők testképe. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Magdolna (1976) Aktuális érzelmi beállítódás vizsgálata állami gondozott lányok körében Rudolph képek segítségével. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó Petra (2019) A védőnő szerepe a gyermekbántalmazás következményeinek megelőzésében a gyermekkorban elszenvedett érzelmi bántalmazás hatása a párkapcsolat kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Pethő Eszter Az élmény, az érdeklődés, az orosz nyelv összehasonlitó vizsgálata egy ötödik és nyolcadik osztályos csoportban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szalai Mária (2019) "Ahány ember, annyiféle csodálatos világ" : segítő kapcsolat bemutatása egy autizmus által érintett édesanyával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Szamek Zsófia Mária (2019) Természet közeli kedvenc helyek, mint az önszabályozás hatékony eszközei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos Csilla (2019) Az észlelt kontroll szerepe a tanári kiégésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári Zsolt (2019) Kapcsolati veszteség után átélt személyes növekedési élmény kvalitatív elemzése fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szente-Hajnal Anita (2019) A kapunyitási pánik vizsgálata felsőoktatásban tanuló és dolgozó fiatalok körében, a társas támogatottság, az élettel való elégedettség, a reziliencia és a szándékos önszabályozás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai Katalin (2019) Egyetemisták marihuána használatát befolyásoló tényezők és a marihuána fogyasztás kapcsolata a jóllét egyes összetevőivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás Benjámin (2019) Műalkotások és műészlelés – Képzőművészeti alkotások által kiváltott mentális történések mérhető testi vonatkozásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziveri Zsófia (2019) A személyiség és a munkahelyi környezet interakciója a munkafüggőség kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szuper Ildikó (2019) Felvételi előtt álló középiskolások döntéshozási módszerei, lehetőségei személyiségük és jövőképük tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási Szilvia Krisztina (2019) Nevelőszülői hivatás az énhatékonyság, az életelégedettség, megküzdés és stressz kontextusában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Széplaki Szilvia (2019) Játék és önismeret. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrszabó Gréta (2017) Stressz a sürgősségi ellátásban dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági Bernadett Éva (2019) Babára vágyódva : mentálhigiénés projekt nehezített teherbeeséssel küzdő nők részére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti Franciska (2019) A kiégés aspektusainak vizsgálata rezidensek körében a munkahelyi jólléttel összefüggésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Talpai Dorottya (2019) A tabu és erőszakos szavak hatása a kognícióra az agresszió függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar János (1974) Az érzékszervi fogyatékosság és a pszichózis kapcsolatának kérdései. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tassonyi Helga (1976) Adalékok a szexualitással, szerelemmel, családdal kapcsolatos igényszint elemzésére 20-27 év közötti fiatal pároknál. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tolnai Balázs (2019) Az impulzivitás szerepe az alkoholdependencia kialakulásától a relapszusig : egy elméleti modell bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Triz Ildikó (2017) Nőgyógyászati daganatos betegek pszichés felkészítése műtét előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turai Luca (2017) Védőnő feladatai a gyermekágyban, a szülés utáni depresszió tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Anikó Zsófia (2019) Az apává válás pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Lilla (2015) Család befolyása a párválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Lőz Mária (1998) A korai és magzati hatások szerepe a személyiség-fejlődésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Szalai Viktória (2019) Veszteségből nyereség. Other, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadas Tamás (2019) Az egészségkontrollhit, egészségszorongás, reziliencia és szubjektív jóllét összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Noémi (2019) Az implicit és explicit teljesítménymotiváció vizsgálata egyetemisták körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Ramóna Enikő (2019) A tanulói teljesítménymotiváció és a diákok leterheltsége közötti összefüggés a követelmény-erőforrás modell tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Vivien (2019) Az el(nem)engedés pszichológiája az időperspektíva és az önértékelés tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Ádám (2019) Videójátékok és agresszió. Miért megosztott a szakirodalom? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Urbán Erika (2019) A készülődő felnőttkor vizsgálata a reziliencia, a szándékos önszabályozás, az élettel való elégedettség és a szülői bánásmód tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargyai Orsolya (2015) A stressz és a stresszel való megküzdés hatása a bácsalmási középiskolások egészségmagatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vatai Katalin (2019) Különböző intelligencia struktúrák tehetségtípusokban való megnyilvánulása és kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vendloczky Anna (2019) Mondj "nem"-et a cigire! Érzékenyítés dohányzás leszokás irányába középiskolás diákok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Veress Katalin (1975) Az irányított képzelet módszere a tanárjelöltek felbecslése céljából. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Veress-Pajti Dóra Zsuzsanna (2019) "Legyen meg a te akaratod" : segítő beszélgetés egy daganatos beteg kisfiú édesanyjával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vidáné Moroz Szimona (1992) Az ifjúkori bűnözés pszichológiai problémái. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vig Annabella (2019) Az agresszióval és viktimizációval kapcsolatban álló szociálisprobléma-megoldó készségek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Judit Csilla (2019) A tánc, a testséma, az önértékelés, valamint a pszichológiai jóllét összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Várhelyi György A periférikus látás. Other, Állami Pedagógiai Főiskola.

Dr. Várkonyi Andrea (2019) Az MBTI személyiségtípusok és az iskolai környezethez való alkalmazkodás összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh Mariann (2019) Párkapcsolatai elégedettség és interdependencia: összefüggések a felnőttkori kötődés és az intimitás, mint közvetítő változók függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zipperer Bernadett (2019) Adalékok a személyiségzavarok empirikus vizsgálatához - kísérlet a SASPD kérdőív validálására és korrelátumai vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori Adrienn (2019) Az egészségügyi dolgozók kiégését befolyásoló tényezők vizsgálata a személyiségjegyek, a végzett szabadidős tevékenység és az egészségügyi terület tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsarkó Beáta (2019) A tudatelmélet és empátia szerepe az előítéletek kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsivkov Alen (2019) Dohányzásellenes médiakampányok eredményessége szorongással küzdő és egészséges populációkra nézve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbori Petra (2019) A páros megküzdés, a stressz és a jóllét mutatóinak vizsgálata eltérő fejlődésű gyermeket nevelő anyák körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ács Anna Mária (2019) The Representation of Ghouls as a Race in Fallout 4. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám Mária (1971) Lélektani kísérletek a TR-3 N°-69o2. számú tremométerrel főiskolai hallgatókon. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

É

Éles Mátyás Péter (2019) Biológiai mozgások észlelése és mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ötvös Martina (2019) A hallgatói kiégés, motiváció és a kapunyitási pánik vizsgálata egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. december 4. 06:52:45 CET.