Up a level |
Balogh, Ivett (2019) A mesterséges intelligencia jogi kihívásai és az ügyvédi pályára gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Biczó, András (2013) NP-teljes puzzle játékok megoldásának keresése heurisztikák segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csáki, Anna (2019) Robotok és MI a könyvtári világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gere, Boglárka (2017) Csapat szerepjáték megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, József Gábor (2017) Mesterséges intelligencia alkalmazása asztali natív alkalmazásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herman, Ferenc (2017) Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Péter (2019) Szavak különböző típusú beágyazásainak összehasonlítása és kombinálása angol és magyar nyelvre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Benjámin István (2022) A mesterséges intelligencia és lehetséges felhasználása a könyvtárban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Máté (2018) A MobIoTSim eszközszimulátor kiterjesztése okos városok vizsgálatához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móricz, Attila Zoltán (2017) Robot heurisztikus fénykövetése megerősítéses tanulással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nász, Nóra (2018) Látványos kísérletek Arduino-val: távirányítható okos autó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rambala, Dávid (2015) Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sonkolyos, Dániel (2017) Visual novel fejlesztése Ren'Py-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ákos (2019) Adott képen context információk kinyerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Viszkok, Tamás (2017) Béka táblajáték fejlesztése Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.