Item where specialization "vállalkozásfejlesztés" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | H | K | N | O | P | R | S | T | V
Number of items: 21.

A

Almási, Bence (2020) PropTech, az ingatlanpiac digitális transzformációjának hatása a magyar fiatalok ingatlanvásárlási tudatosságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Boris, Norbert (2020) A precíziós mezőgazdaság bevezetésének motivációi és akadályai Békés megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dillmann, Dénes Benedek (2020) Fiatalok és álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása – motiváció és projektszemlélet megközelítéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Doma, Mariann (2020) A Csongrád megyei mikro-, kis- és középvállalkozások innovációs tevékenységét akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halász, Anna Dominika (2020) Szeged útja az okos várossá válásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hosszú, Andrea (2020) Klasztermenedzsment szerepe a Dél-Alföld régió fejlődő és akkreditált innovációs klaszterei esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecskeméti, Lilla Gyöngyi (2020) A humán tőke szerepe Magyarország vidéki járásainak versenyképességében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi, Ádám (2020) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása: A „LEGO Csoport” esettanulmánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Zsófia (2020) A területi vonzóképesség vizsgálata Csongrád megye kistelepülésein. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagymihály, Norbert Géza (2020) Digitalizáció hatása az építőipari vállalkozásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Zsuzsanna (2020) Vezetői elakadások a kisvállalkozások növekedési életszakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oroszi, Nelli (2020) Felelős gondolkodás a munkahelyi kiégésről – munkáltatói és munkavállalói szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Géza (2020) Az Y és Z generációs fiatalok lakóhely választását befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, István (2020) Szervezeti siker azonosítása szervezetspecifikus modellek segítségével az MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Ezred saját üzemeltetésű kantinjánál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter-Szabóné Tajti, Szabina (2020) A műanyagipar jövője a jelenkor kihívásainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rávai, Roxána (2020) Vállalkozók pénzügyi kultúrájának fogalmi meghatározása és összetevőinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Savolt, Dániel (2020) A nyugdíjcélú öngondoskodás szerepe, megtakarítási szokásokban és pénzügyi tudatosságban való megjelenése a Szegeden élő Y generáció körében tekintettel a fiatal vállalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vizi, Noémi (2020) Mitől és hogyan válhat vonzóvá egy munkahely a tehetségek számára? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 16. 23:57:55 CEST.