Item where specialization "tanfelügyeleti és pedagógusminősítési elemző-fejlesztő szakember" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | H | K | M | N | R | S | T
Number of items: 18.

B

Borsos, Ildikó (2020) Az interjúk során szerzett információk felhasználhatósága a vezető pedagógiai szakmai ellenőrzésben (Általános Iskola). Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cziberéné Nagy, Katalin (2020) Tények és vélemények a pedagógus életpálya modellről a Szolnoki II. Rákóczi Ferenc Magyar -Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola tantestületében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Cziprok, Andrea (2020) A digitális oktatás a pedagóguskompetenciákban. A „tantermen kívüli digitális tanrend” hatása a pedagógusok szakmai-módszertani értékelési kultúrájára a törökbálinti Bálint Márton Általános Iskola és Középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragóné Szappanos, Ilona (2020) Komplex portfólióelemzés és értékelés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Farkasné Szűrös, Ágnes (2020) A nevelő-oktató munka alapdokumentumaiból a tanfelügyelethez kinyerhető adatok felhasználása az ellenőrzésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hudákné Dinya, Edit (2020) Beavatkozások a szakképzésben : Pedagógusok véleménye a szakképzési rendszer és a pedagógusminősítés átalakításáról. Other, Szegedi Tudományegyetem.

K

Keszei, Edit Julianna (2020) A pedagógus minősítő rendszer vizsgálata a szakoktatók és a közismereti tárgyakat oktató tanárok nézőpontja alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kispéterné Kotogán, Erzsébet (2020) A tanfelügyelet és minősítés hatása a vezetői munkára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Károly (2020) Pedagógusminősítés a gyermekvédelmi szakellátásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Majoros, Éva (2020) A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Marótiné Balogh, Zita (2020) Konfliktusos helyzetek a tanfelügyelői, minősítői munkában. Játszmák, a dinamika és a drámaháromszög alakulása egy tanfelügyeleti, minősítési folyamatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Málnási-Szász, Myrtill Marietta (2020) A pedagógus életpályamodell indikátorai a Nat tervezet fókuszainak tükrébenIndi. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nemes, Gabriella Zsuzsanna (2020) Szakértői szerepek a minősítési eljárás és a tanfelügyelet folyamatában : Milyen a jó szakértő? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nyilas, Erika Tímea (2020) A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rozgonyi-Borus, Ferenc Tibor (2020) A pedagógus életpályamodell indikátorai az Új NAT fúkuszok tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szabó, Krisztina (2020) Pedagógusminősítés a gyógytestnevelésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Terék, Gizella Ágnes (2020) A jelenlegi előmeneteli-minősítő rendszer hatásának kutatása- az értékelésen már átesett pedagógusokkal készült interjúk alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Nagyistók, Katalin (2020) A szakértők jól-létét biztosító elemek a tanfelügyelői illetve minősítő tevékenységben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 23:05:41 CEST.