Item where specialization "történelemtanár" and date of item 2017

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | F | G | H | K | L | M | P | S | T | V
Number of items: 51.

A

Abonyi Péter (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Abonyi Péter (2017) A magyarországi cigányság oktatásának helyzete és javításának lehetőségei a történelem oktatásán keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barna József (2017) Az információs és kommunikációs technológiák használata a földrajzórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna József (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barsi Dániel (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barsi Dániel (2017) A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei az általános iskolában a matematika tantárgy keretein belül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Deli Renáta (2017) Az interaktív tábla használata az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deli Renáta (2017) Az önszabályozó tanulás fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deli Renáta (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér Anett (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Anett (2017) A probléma-alapú gondolkodás jellemzői és iskolai megjelenése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor István (2017) Multikulturális nevelés és iszlám Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor István (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Olinda (2017) Az irodalmi koncentráció szerepe az Amerikai Egyesült Államok történetének középiskolai tanításakor. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Olinda (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyömbér Dóra (2017) Az eBeam mobil interaktív eszköz alkalmazási lehetőségei az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajtman Sára Zsófia (2017) Forrásközpontú történelemtanítás az ókori görög és római források tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajtman Sára Zsófia (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kordik István Tamás (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Kristóf (2017) Az önszabályozott tanulás elősegítése technológiailag továbbfejlesztett tanulási környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Kristóf (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lugosi Dávid (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lugosi Dávid (2017) A szociális kompetencia fejlesztés lehetőségei a történelemtanítása során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Márkus Anna (2017) Innovatív módszertani megoldások az Ember és társadalom műveltségterület oktatásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus Anna (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paci Silard (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Paci Silard (2017) A filozófiai vita helye és jelentősége a gimnáziumi filozófiaoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Sára (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Sára (2017) A kooperatív tanulás alkalmazása és fejlesztő hatása az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Prorok Ágnes (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál Gábor Márton (2017) Az ember és társadalom műveltségterület felhasználása a történelemtanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál Gábor Márton (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Slajher David (2017) Információs-kommunikációs technológiák alkalmazási lehetőségei az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Slajher David (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Dániel (2017) Internetes forrásgyűjtemények használata a 20. századi magyar történelemoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Dániel (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Gábor (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Gábor (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Gábor (2017) Példák a Horthy-korszak forrásainak tanórai elemzéséhez. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Gábor (2017) A multimédia felhasználásának lehetőségei a hadtörténet tanításában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Melinda (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Melinda (2017) A holokauszt tanításának problémái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Dávid (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Dávid (2017) Szegregáció az általános iskolában Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth Edit (2017) Cyberbullying, internetes zaklatás az iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Edit (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ernő (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Kitti (2017) Az észak-amerikai függetlenségi- és polgárháború forrás alapú feldolgozásának lehetőségei középiskolások számára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Kitti (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass Gyula (2017) Cigány népismeret történelem tantárgyba ágyazva az 1848-49-es szabadságharc kapcsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass Gyula (2017) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. február 26. 09:15:52 CET.