![]() | Up a level |
Bodor Tímea (2015) Oktatási segédanyag a történelem tantárgy "A középkor" című témaköréhez. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bán Katalin (2015) A latintanítás helyzete Magyarországon a XX. század második felétől napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár Eszter (2015) Az interaktív tábla pedagógiai jelentősége és alkalmazásának néhány lehetősége a történelemtanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes József Gyula (2015) A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei különös tekintettel a konfliktuskezelésre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Habina Péter (2015) A magyar felnőttképzés jogi környezete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Holman Nikolett (2015) A drámaoktatás története és módszertana a szentesi Horváth Mihály Gimnáziumban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth András Csaba (2015) A digitális játékok felhasználási lehetőségei az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Jónis György (2015) A multimédia lehetőségei a történelemtanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőrös Andor Kálmán (2015) A "digitális generáció" olvasási szokásai és a nagyepikai művek feldolgozásainak lehetőségei a középiskolai irodalomórákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lipták András (2015) A diagramok szerepe a történelemtanításban. Tankönyvelemzések. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Arnold (2015) A két világháború közötti magyar társadalomtörténet forrásközpontú feldolgozása a történelemórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Tünde (2015) Tanulási motiváció a történelemoktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Náday Ádám Attila (2015) A magyarországi történelemtankönyvek ókori Rómáról szóló fejezeteinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pluhár Gábor (2015) A kortárskapcsolatok szerepe a serdülők társas interakcióira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekulity Dusán (2015) A tanulók önismeretének fejlesztése a kollégiumban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács Dániel (2015) Külső koncentrációs lehetőségek kihasználása a történelemoktatásban: a liberális demokrácia, mint politikai filozófiai probléma bemutatása a történelem órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Viktória (2015) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei a történelem tantárgy keretében 7. évfolyamon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.