Item where specialization "stíluskommunikátor" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | K | L | M | R | S | V | Á
Number of items: 13.

B

Balogh, Enikő (2018) Divatkövetők és egyedi megoldást keresők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Blazsekovics, Ildikó (2018) Test-Tér-Kép. A testkiterjesztés és a divat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Böröndi, Mária (2018) „Illem felhőfokon” - azaz stílus a légiközlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazi, Evelin (2018) Lehetséges kiutak a fogyasztói társadalom börtönéből, avagy élet a fast fashion után. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Balogh, Dr. Emese Réka (2018) Egy induló stíluskommunikációs vállalkozás közösségi média marketing terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Linninger, Dr. Mercedes (2018) A stíluskommunikátor szerepe az orvosképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Megyesi, Lászlóné (2018) Fotográfia és a hitelesség kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárová, Iveta (2018) Találkozások az üzleti életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Ildikó (2018) Énmárka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz, Lilla (2018) Popularizált Képzőművészet. Ihlet és design. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szakter, Éva (2018) A színek ereje és a fekete mítosza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Végh, Katalin (2018) "Minek alapján választjuk meg a ruháink színét?" (Avagy az egyéni színpreferenciák vizsgálata a szubjektív ízlés és az egyetemes hatások tükrében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árpási, Krisztina (2018) Milyen tényezők befolyásolják a hölgyek ruházati vásárlási döntéseit? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 6. 17:46:16 CEST.