Item where specialization "pszichológia" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Ú
Number of items: 160.

A

András, Betti (2021) Személyes és környezeti erőforrások tanulmányi elköteleződéssel való kapcsolatának feltárása gimnazisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, János (2021) Fiatal labdarúgók és nem sportolók kognitív képességeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babarczi, Éva (2021) Neuropszichológiai funkciók felmérése meningoencephalitisben-esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Babati, Anna (2021) Sérült gyermekek szüleinek személyes növekedését vizsgáló interjúk tanulságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagó, Linda (2021) A fejfájás pszichológiai jellemzőinek vizsgálata az észlelt stressz és a betegségpercepció tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsi, Viktória (2021) Önvezető autók - Attitűd és felhasználói élmény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Zsófia (2021) Közösségi média testképre gyakorolt hatása fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Petra (2021) Az észlelt szülői bánásmód, a kötődési stílus és az önértékelés kapcsolata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bellavics, Mária Zsóka (2021) A reaktív és a proaktív agresszió, a stressz, az empátia és a gyerekkori traumák kapcsolata fiatalkorú bűnelkövetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Belső, Annamária (2021) Az észlelt szülöi bánásmód és a kötődés először szülő édesanyák körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobor, Péter (2021) A problémás videójáték-használat kapcsolata a személyiséggel, impulzivitással, megküzdési módokkal, játszási motivációkkal és a játékkal töltött idővel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Lili (2021) Élet a sleeve gastrectomia után: a testkép, önértékelés, depresszió, az élettel való elégedettség és az étkezés változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borhi-Szepesi, Viktória (2021) A fotográfia alkalmazása a pszichológia különböző területein gyerekeknél és serdülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borsódi, Anett (2021) Kognitív hibák és a személyiség kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Bence (2021) Spanok & Sárkányok – Az asztali szerepjátékok hatása a kreatív problémamegoldásra és a szociális kompetenciára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Ágnes (2021) Szociálisprobléma-megoldás, nevelési attitűd és reziliencia vizsgálata magyar és japán szülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánffi, Ádám (2021) A lakóhely szerepe a technológiára való felkészültségben, az önjáró autók elterjedésének elősegítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bécs, Péter (2021) Az alvásminőség összefüggése a kockázatvállaló magatartással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csatári, Tamás Zoltán (2021) A fizikai aktivitás szerepe az önértékelés és a szorongás alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Anna Borbála (2021) Az otthonnal való elégedettség a COVID-19 járványhelyzet idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Tímea (2021) A coachok mentális jóllétének komplex vizsgálata : az öngondoskodás, reziliencia, jóllét, észlelt stressz és kiégés összefüggései magyarországi coachok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csótiné Hajdú, Valéria (2021) Kognitív működés és szkizotípia vizsgálata ép látású és látássérült személyeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Danku, Tamás (2021) A párválasztást befolyásoló evolúciós pszichológiai tényezők vizsgálata hetero- és homoszexuális populációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Lea (2021) A szubjektív egészségi állapot és a családtól kapott észlelt társas támogatás vizsgálata átlagostól eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Petra (2021) A versengő attitűdök, a társas összehasonlítás és az önértékelés összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dióssy, Emese (2021) A tanulmányi motiváció és a kiégés protektív faktorainak vizsgálata egyetemista és főiskolai hallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Ildikó (2021) Természettel és önmagunkkal való harmónia összefüggései a lelki egészséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Marcell Kristóf (2021) "Valóban csökken az erőszak?" : a legújabb kutatási eredmények és ami mögöttük van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Gergő (2021) A tanári pályamotiváció és a tanári munka nehézségeinek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi, Csaba (2021) Különleges műveleti katonák kiválasztása során alkalmazott komplex személyiségprofil elemzés lehetséges eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

F. Takács, István (2021) A sebészi maszk viselésének társas percepcióra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Falusi, Anett (2021) A tanulmányi sikerességet befolyásoló pszichológiai tényezők és az olvasási szokások vizsgálata közép-és felsőoktatásban tanulók között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faradzs-Zade, Szelmináz (2021) Az empátia, machiavellizmus és érzelmi intelligencia szerepe az érzelmek azonosításában maszkviselés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Alexandra Fruzsina (2021) Habituális és célorientált viselkedési rendszerek vizsgálata öngyilkosságot megkísérelt major depressziós személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farle, Lilla (2021) Az endometriózis körüli nehézségek pszichológiai vonatkozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz-Szűcs, Gabriella (2021) A szülőség nehézségeivel szembeni ellenálló-képesség összefüggése a stressz és társas támasz észlelésével, az énhatékonysággal, valamint a neveltetési élménnyel a kisgyermeket nevelők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Festő, Blanka (2021) Médiahasználati szokások hatása középiskolások és egyetemisták alvásminőségére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Filotás, Zsuzsanna (2021) Kétnyelvűség és kognitív tartalék. A demencia késleltetésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Forgács, Rita (2021) Kiégés kutatás az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóságon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Formanek, Laura (2021) Az Interkulturális Érzékenység Skála magyar változatának validálási tapasztalatai magyar gyógyító hivatásra készülő hallgatók mintáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frányó, Tímea Anna (2021) Ranschburg Pál tudományos munkásságának jelentősége a hazai olvasástanításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Enikő Imola (2021) A kiégés perspektívái: a hallgatói kiégés az önértékelés, a személyes fejlődés, az időperspektíva, valamint az élet értelmesként való megélésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Luca (2021) Kiégés, tanulmányi motiváció és leterheltség vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füredi, Ibolya Virág (2021) Alexitímia, érzelemszabályozás, jóllét és depresszió vizsgálata krónikus fájdalommal élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gadó, Johanna (2021) Az otthoni biztonság helye: a Covid-19 járvány alatti tapasztalatok explorációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Róbert (2021) Mikor sóvárog egy droghasználó? A sóvárgás vizsgálata megküzdés, személyiségvonások és az identitás keresés függvényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győrffy, Villő Tímea (2021) Konfliktuskezelés az egészségügyi szakos hallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Tamás (2021) A videojáték-felhasználók motivációinak vizsgálata személyiségtényezők függvényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Georgina (2021) A szülői iskolázottság befolyása és az észlelt szülői nevelés kapcsolata a fiatal felnőttkori önértékeléssel és mentális egészséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harci, Ricsárd (2021) Implicit tanulás az impulzivitás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Kata (2021) A mesék hatása a személyiségfejlődésre : a gyermekkori mesék, az érzelmi intelligencia, az önértékelés, az énhatékonyság és a mentalizáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hideg, Anikó (2021) Az individuális sors és ösztönélet : a williamsburgi haszid közösségben illetve a posztmodern korban élő ember összehasonlító elemzése Szondi Lipót elméletének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horti, Katalin (2021) Társas támogatás, egészségértés és depresszió vizsgálata krónikus fájdalommal élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Barbara (2021) A mentális egészség, a pszichológiai alapszükségletek és a párkapcsolati elégedettség összefüggéseinek vizsgálata a COVID-19 járványhelyzet alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, András Áron (2021) Pszichózis-élményekkel kapcsolatos narratívák szerepe a szkizofrén személyek gyógyulásának elősegítésében – elméleti áttekintő tanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Lilla (2021) A 2-es típusú diabétesz depresszióval, szorongással és életminőséggel való kapcsolatának feltárása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsuzsanna Eszter (2021) Az intimitás és páros megküzdés kapcsolatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ilyés, Ivett Bernadett (2021) Önértékelés, énhatékonyság, megküzdés és pszichológiai jóllét vizsgálata a középiskolás korosztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jaramazovic, Martin (2021) Depresszió és betegségreprezentáció vizsgálata gyulladásos bélbetegséggel élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Bence (2021) Gerincműtét előtt álló betegek depresszió- és szorongásszintjének vizsgálata a társas támogatással, és a szociodemográfiai jellemzőkkel összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Fanni (2021) Az önértékelés, tanulmányi motiváció és kiégés kapcsolatának vizsgálata az egyetemi oktatásban részesülő tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kellner, Gergő Bulcsú (2021) A szociális szorongás és az önértékelés vizsgálata készülődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi, Brigitta (2021) Társállatokkal való kötődés összefüggése a szocio-emocionális fejlődéssel, viselkedési problémákkal és szorongással serdülőknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Zoé Adrienn (2021) A reziliencia, az erőfeszítés és jutalmazás egyensúlytalanságának, valamint a stresszes helyzetekkel való megküzdés vizsgálata, irodai munkakörben dolgozó személyek kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adrienn Viktória (2021) A testkép és a mindfulness összefüggései Instagram felhasználó és nem felhasználó 18-34 éves fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gabriella (2021) „Hivatásban (el)égni”- A szociális területen dolgozók munkahelyi kiégés jelenségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komor-Kerekes, Dóra (2021) A rumináció, az énhatékonyság, valamint a munkahelyi követelmények és erőforrások összefüggéseinek vizsgálata a tanári kiégés tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korláth, Petra Nóra (2021) A testkép és a testmozgás vizsgálata a perfekcionizmus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2021) Parentifikáció kapcsolata a felnőttkori depresszióval és szomatikus tünetekkel a kontrollhely figyelembevételével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsófia (2021) Felnőtt nők menstruációs attitűdjének és testi attitűdjének kapcsolata : különös tekintettel a vérzészavarokkal és menstruációs fájdalmakkal élőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Sára Kata (2021) Az olvasás és a mesék szerepe krízishelyzetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Martin (2021) A tabuszavakkal történő előfeszítés hatása lexikális döntési helyzetben az álmosság és fáradtság függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Králik, Adél (2021) "A szépségért meg kell szenvedni.." A plasztikai és szépészeti beavatkozásokkal szembeni attitűd kapcsolata a közösségi médiafelületek használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálnay, Martin Ákos (2021) Önjáró autókkal kapcsolatos attitűd: a befogadást meghatározó tényezők összefüggése az életkorral. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Andrea (2021) Pszichoterápiás Attitűd Lista – A jelenlegi és vágyott attitűdök összevetése pszichoterapeuta jelöltek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kühn, Péter (2021) Erőszakos tartalmú szavak kognícióra gyakorolt hatása a vonásagresszió függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürti, Rebeka (2021) Szülői válás hatása a jóllétre és a társas kapcsolatokra fiatal felnőttek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel, Alexandra (2021) Tehetséggondozásban lévő serdülők vizsgálata a kiégés, követelmény-erőforrás, tanulmányi motiváció és mindset tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lopatovszkiné Kasza, Éva Zsuzsanna (2021) A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lux, Bernadett (2021) Az orvosok kiégésének vizsgálata a neuroticitás és barátságosság függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Borbála Elvira (2021) Tanulási stílusok összefüggései a végrehajtó funkciók működésével modalitásspecifikus feladathelyzetek tapasztalatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marosné Kovács, Ildikó (2021) Az egy fedél alatt élő párok jólléte és párkapcsolati elégedettsége a Covid-19 járvány alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Lili Alexandra (2021) A munkahelyi követelmények, erőforrások és a társas támogatás összefüggése a pedagógus kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Péter (2021) Béta és théta binaurális ütemek hatása a figyelemi fókuszra, az emlékezeti teljesítményre és a szorongásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Szabina (2021) A közösségi oldalakon töltött idő, a párkapcsolati elégedettség, a féltékenység és az intimitás összefüggéseinek a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár-Albert, Ágnes (2021) Az agy dekódolása és neuropszichológiai rehabilitációja – Múlt, jelen és jövő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mong, Mónika Judit (2021) Társas támogatás észlelt hatékonyságának vizsgálata önsegítő csoportokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máriás, Petra Lilla (2021) Az élettel való elégedettség, a párkapcsolati elégedettség, valamint az otthonnal való elégedettség összefüggéseinek vizsgálata a mentális egészséggel a COVID-19 járványhelyzet időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Panna (2021) Az időperspektíva, az önszabályozott tanulás és a reziliencia kapcsolata az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Lilla (2021) A betegségismeret és a megélt érzelmek hatása az új technológiák iránti attitűdre 2-es típusú cukorbetegeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Adrienn Sára (2021) Környezeti attitűdök és személyiségvonások összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Alex (2021) Motocross versenyzők szemmozgásainak elemzése a rajt pillanataiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemesbüki, Hanna Róza (2021) A depresszió, a szorongás és a stressz szintjének változása a COVID-19 pandémia első hullámában: a páros megküzdés szerepe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Njers, Sanela (2021) Az alvászavarok rizikótényezői fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nudelman, Bianka (2021) Kiégés és az ehhez kapcsolódó faktorok vizsgálata az orvostársadalomban; Miért nem kérnek az orvosok segítséget? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyeső, Natália (2021) Az önvezető autókkal kapcsolatos attitűd összefüggései különböző személyiségvonásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nórándt-Stayer, Fanni (2021) A meddőség lelki vonatkozásai – a meddőség kapcsolata az észlelt stresszel, a reménnyel, az önértékeléssel, valamint a párkapcsolattal való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Sándor (2021) A gépi tanulás etikai vonatkozásai az internetes pszichológiai kutatásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ormándi, Rebeka Anna (2021) Az érzelmi intelligencia, a mentalizációs képesség, valamint az élettel való elégedettség és a megküzdés vizsgálata és összehasonlítása sportolók és nem sportolók között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataki, Boglárka (2021) A pozitív fejlődés fiatal felnőttkorban : a pozitív fiatalkori fejlődés a reziliencia, a problémaviselkedések és az élet értelmessége tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petyovszkiné Kovács, Margit (2021) A tanulás sikerességét befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Adrienn (2021) Kisiskolás- és óvodáskorú gyermekek okostelefon-használata a koronavírus járvánnyal összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák, Eszter Rita (2021) Lelkipásztorok erőforrásai: a „lelki szárazság” és a kiégés vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pongrácz, Adél (2021) Az agresszív és proszociális normák, illetve az iskolai jóllét jellemzőinek feltárása felső tagozatos diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prajda, Anita (2021) A hallgatói kiégés és a cyberbullying kapcsolatrendszere a tanulmányi motivációval, társas készségekkel és az önértékeléssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prekop, Fédra Ágnes (2021) A maszkviselés és az érzelemolvasás / összeesküvés elméletekbe vetett hit kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prokecz, Lídia (2021) A kognitív hibázás összefüggése alvásminőséggel, alvásproblémákkal, életkorral, depresszióval, szorongással és álomszorongással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Póth, Attila (2021) Az utak ördögei - mennyire agresszívek a magyar autóvezetők? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ringler-Szabó, Irén (2021) Az online-tanulás és a vonásoptimizmus összefüggéseinek vizsgálata egészséges serdülők mintáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rosta, Réka (2021) Fiatal felnőttek tanulmányi sikeressége az időperspektíva, a reziliencia és az észlelt múltbéli szülői bánásmód tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rostás, Vanda (2021) A futás kapcsolata pszichológiai tényezőkkel : pszichológiai jóllét, élettel való elégedettség, észlelt stressz, depresszió, és önértékelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Régeni, Ákos (2021) A fiatal felnőttek önértékelésének összefüggése a depresszióval és a nárcisztikus személyiségvonással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schliesshahn, Anna (2021) A szülői stressz, a páros megküzdés és a kapcsolati elégedettség vizsgálata eltérő fejlődésű gyermeket nevelő párok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Szimonetta (2021) A párkapcsolati elégedettség, a nemi szerep ideológiák és a lezárási igény összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Attila (2021) A stroke féltekei elhelyezkedésének hatása a motoros perszeverációkra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suplicz, Dóra (2021) A társas támogatás és az otthonnal való elégedettség, mint protektív tényezők az eltérő fejlődésű gyermeket nevelő szülők által megélt stressz tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadi, Ferenc (2021) Kockázatvállalási attitűd az időperspektíva és reziliencia tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dávid (2021) Gyermekkori családi struktúra, reziliencia, önértékelés és megküzdési módok összefüggéseinek vizsgálata kibontakozó felnőtteknél kérdőíves módon és projektív rajzteszt által. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Kristóf (2021) Kreatív írás empirikus vizsgálata mozgáselemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Luca (2021) A sportmotiváció alakulásának vizsgálata labdarúgóknál kisiskolás kortól fiatal felnőttkorig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Dávid (2021) Az elektronikus médiahasználat hatása az alvásminőségre a fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay, Álmos (2021) A társas támogatási stílus kapcsolata az egészségmagatartással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Zsolt (2021) Kísérlet a bioni csoport-alapfeltevések és a jungi archetípusok összeegyeztetésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeidler, Kitti (2021) Egyetemista diákok halogatási szokásai, a társas támogatás és a megküzdési módok összefüggésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei, Fanni (2021) Gerincműtét előtt álló személyek depresszió- és szorongásszintjének összefüggése a betegségreprezentációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentkereszty, Kinga Emese (2021) Az időskori demencia prediszponáló tényezőinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Cintia Zsuzsanna (2021) A szülői nevelési stílus, a megküzdési stratégiák, és az önértékelés összefüggései a 18-25 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziráki, Zsófia (2021) A reziliencia jelentősége utánpótlás korú női kézilabdázóknál az élettel való elégedettség, a sportolói megküzdés és a sport szorongás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szrenka, Veronika Erzsébet (2021) Tökéletes otthon, "tökéletlen" gyermek : az otthonnal való elégedettség az átlagostól eltérő fejlődésmenetű gyermekeket nevelő szülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Tamás (2021) A mindset, a média és a szociális távolságtartás összefüggéseinek vizsgálata a bevándorlás kérdésével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar, Mária (2021) Az énhatékonyság és az észlelt szülői nevelés összefüggése kezdődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sóki, Zoltán (2021) A COVID-19 járvány kapcsán bevezetett korlátozó intézkedések hatásának normavizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Talpai, Dorottya (2021) Párkapcsolatok a COVID-19 járványhelyzet alatt: elégedettség, megküzdés és észlelt betegségteher összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Balázs (2021) A pszichiátriai zavarral diagnosztizált személyek stigmatizációjának hátterében álló faktorok és a szkizofrénia társadalmi megítélése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Kata (2021) A környezetvédelemhez való viszonyulás vizsgálata a közösségi média használati szokások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turu, Rebeka (2021) Az időperspektívák és az életmód kapcsolata a pszichológiai jólléttel fiatal felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tálas, Zsuzsanna (2021) A mentalizáció, az észlelt szülői bánásmód és a kötődés kapcsolata serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Diána (2021) Társfüggőség, depresszió és önértékelés összefüggésének mérése hazai mintán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Edina (2021) Páros megküzdés, kapcsolati elégedettség és észlelt stressz összefüggéseinek vizsgálata súlykontroll-tervvel rendelkezők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ádám (2021) A tabuhatás vizsgálata lexikális döntési feladatban és összefüggései a szorongással és a represszív-defenzív személyiséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Dózsa, Éva (2021) Otthontalanok személyiségjegyeinek vizsgálata Zuckerman-Kuhlman-Aluja Személyiségkérdőív (ZKA-PQ) használatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törteli, Dóra (2021) Az észlelt közlekedési környezet és útvonal összefüggései az önvezető járművek elfogadásával és a bizalommal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urban Plavsic, Szimóna (2021) Perfekcionizmus és a tanulmányi reziliencia összefüggése az élettel való elégedettséggel egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Andor (2021) Kapunyitási Pánik És A Fiatal Felnőttkor Jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Krisztina (2021) A szomatizáció, a jóllét és az időperspektívák közti kapcsolat vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Máté (2021) Depresszió a megküzdési módok és a függőségek vonatkozásában a Magyar Honvédség kötelékében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Urbán, Erika (2021) Tanári kiégés a munkahelyi követelmények- erőforrások és az én-hatékonyság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vargová, Enikő (2021) Az általános és életterület-specifikus halogatás pszichológiai szempontú vizsgálata : a halogatás kapcsolata a szubjektív jól-léttel, észlelt stresszel, érzelmi intelligenciával, önbecsüléssel, énhatékonysággal és a számítógép- és internethasználattal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vasas, Viktória (2021) A párkapcsolati megküzdés, az intimitás és egyes elégedettségi mutatók összefüggései fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vatai, Katalin (2021) Empirikus esztétikai hangelemzések versekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Gábor (2021) A szemmozgás szakaszainak vizsgálata önvezető járművek utasainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vig, Nóra (2021) A COVID-19 összeesküvés-elméletekbe vetett hit és a demográfiai tényezők kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Gergely Zoltán (2021) A kiégés vizsgálata a stressz, a megküzdési stílusok és a tudatosság összefüggéseiben a vállalati szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Beáta (2021) A hatékonyság és a stressz vizsgálata a Waldorf- és az állami iskolákban tanító pedagógusok körében a karantén idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Gábor István (2021) A Katarzisz Komplex Művészetterápia módszerének vizsgálata művészeti terapeuta hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végvári, Zsuzsanna (2021) Kötődés-mentalizáció-önértékelés-megküzdés összefüggései a szociális szorongással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végváriné Henter, Lilla (2021) A gyermekkori neveltetés összefüggései a fiatal felnőttkori rezilienciával és élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsarkó, Beáta (2021) Autizmus spektrum zavarral társult hangulati és szorongásos problémák felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsivkov, Alen (2021) A perfekcionizmus, szorongás és az önértékelés a középiskolai diákok tanulmányi eredményeire való hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újhelyi, Bettina (2021) Az implicit vizuomotoros szekvenciatanulás modulálása transzkraniális mágneses stimulációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 21:08:16 CEST.