Item where specialization "pedagógus szakvizsga olvasás-szövegértés" and date of item 2014

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | G | H | K | N | O | P | S | V | Z
Number of items: 21.

B

Bakos Menyhértné (2014) A szövegértés fejlődése felső tagozaton. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Glückné Buzás Ildikó (2014) A szövegértés és a matematikai szöveges feladatok megoldásának összefüggése 7. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halász Szabó Ferencné (2014) A mesehallgatás és a szövegértés összefüggései kisiskolás korban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardosné Reményi Julianna (2014) A szövegértés fejlődése 2-4. osztályban az információ visszakeresési szinten. A szülői, tanulói, pedagógusi attitűdök összefüggései a szövegértéssel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes Andrea (2014) A háttértényezők szerepe a második osztályos tanulók olvasási teljesítményében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Petronella Ilona (2014) Az iskolán belüli szelekció és néhány háttértényező hatása az angol nyelvi olvasási készség fejlettségére az általános iskolások körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Tímea (2014) Természettudományos szövegek olvasás-szövegértési eredményessége a szakképzés 9. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Krajnyák-Szuli Hajnalka Edit (2014) Szövegértés fejlődésének vizsgálata 2. és 3. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kukáné Horváth Barbara (2014) A multikulturális neveléshez kötődő attitűdök és ismeretek felmérése általános iskolai pedagógusok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Anna (2014) A szókincs és a szövegértés összefüggésének keresztmetszeti vizsgálata 5. és 8. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Köböl Erika (2014) A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Bárdos Edina (2014) Szövegértés vizsgálata 5. osztályban a zenét tanuló és nem tanuló gyerekek körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Kármán Ágota (2014) Az olvasás-szövegértés fejlesztése középiskolai nyelvtan tankönyvekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ozsváth Vilmos Károlyné (2014) Az olvasáskészség- és olvasásképesség fejlődése 2-4. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patakiné Gál Anikó (2014) A szókincs vizsgálata alsó tagozatos gyerekek körében az olvasási képesség és a szövegértés összefüggésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sipos Dóra (2014) Szövegértés klasszikus és kortárs irodalmi szövegeken 8. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Béla (2014) A mindennapos testnevelés bevezetésével kapcsolatos nézetek empirikus vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szélesné Szász Ildikó (2014) A szülők mesélési szokásai mennyiben befolyásolják a gyerekek teljesítményét 1. és 2. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Süki Judit (2014) A zenetanulás hatása a szövegértésre az általános iskola 5. osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Sándorné (2014) Fejlesztő foglalkozások hatása az olvasás tanulására az általános iskola 1. osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakarné Lóczi Mária (2014) A tanulási stílusok és az IKT-eszközök használatának összefüggései. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 7. 09:47:14 CET.