Item where specialization "pedagógus szakvizsga holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés" and date of item 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V
Number of items: 53.

A

Atkári Zoltánné (2018) A Mindszenti Általános Iskola külső és belső kapcsolatrendszere a vezető nézőpontjából. Other, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bak Mónika Veronika (2018) A magyar nyelv oktatásának specialitásai a Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Barabásné Morvai Tímea (2018) Intézményi kommunikáció vizsgálata aza alapfokú művészeti iskola szervezeti életében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baranya Imre (2018) A Kecskeméti Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola és Középiskola alsós munkaközösségének belső kommunikációs kapcsolatrendszere, s annak együttműködési, csapatépítési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bendur Éva (2018) A vezetői stílus hatása a nevelőtestületre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bene Tünde (2018) Az Illyés szervezeti kultúrájának megjelenése a pedagógiai programjában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bánné Ferentzi Márta (2018) Szabad Waldorf Általános Iskola, Gimnázium és AMI tanulószervezeti működésének elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csillag Dávidné (2018) Egy lehetséges innováció az intézményi adminisztráció megkönnyítésére. Other, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dorotovics Miléna (2018) Milyen a vezető? : A vezetői pozícióval kapcsolatos mentális reprezentációk, a vezetői szerepek, valamint a szervezeti kultúra kapcsolata a munkamotivációval a köznevelés rendszerében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Döbrőssy Márton (2018) A Benkő István Református Iskola szervezeti és vezetési sajátosságainak elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

E

Ecseri Anett (2018) Intézményi innováció SNI-s középiskolások körében : új szakmacsoportok bevezetésének szükségessége intézményünkben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas Andrea (2018) A vezetői kommunikáció - ezen belül a szervezet információs rendszere : Vezetői kommunikáció, a szervezet információs rendszere a budapesti Hallássérültek Tanintézetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gordos Éva (2018) A zenei tehetséggondozás szerepe a családi nevelésben - A zenei tehetség családi és a vezetői szemszögből. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyásné Gál Éva (2018) Az intézmény belső kommunikációjának fejlesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gálné Házi Beatrix (2018) A vezető szerepe az idegen anyanyelvű tanulók intézményi integrációjában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajagos Istvánné (2018) Vezetői kommunikáció. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Herth Mariann (2018) A motiváció szerepe és lehetőségei a tanteremben és a tantestületben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hájas Katalin Szilvia (2018) Motiváció a tanteremben és a tantermen kívül (Fejlesztési lehetőségek a Rajkó- Talentum Szakgimnáziumban). Other, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illésné Baranyi Márta (2018) A professzionális tanulószervezet a változó vezetői kompetenciák tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenei Marianna (2018) A tanulási környezet fejlesztése, a tanulószervezetté válás : A tanulószervezetté válás folyamata a Béke Utcai Általános Iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Jóljárt Zoltán (2018) A szakképzés megújításának és változásainak új kihívásai az intézményvezetők kompetenciáival szemben és ezek összefüggése az intézményműködés eredményességével és hatékonyságával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecsmár Anna (2018) A szervezeti kultúra átalakítása a partneri igények figyelembevételével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Szilárd Antalné (2018) A katolikus fenntartású köznevelési intézmények speciális vezetői feladatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Korbelné Krizsán Marianna (2018) Egy megvalósult innováció bemutatása, tanulságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányné Takács Orsolya (2018) A láthatatlan "gépezet" : A vezető munkája a tervezhetőség és az alkalmazkodás tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Szabina (2018) A külhoni testvériskolai kapcsolatok kialakítása mint iskolai innováció lehetséges hozadékai az intézményműködés és vezetés fejlesztése terén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Szabó Gabriella Erzsébet (2018) Az iskolai szervezet formális és informális struktúrája, a vezető szerepe ennek alakításában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lesták Péter Jánosné (2018) Vezetővé válás és a hatékony vezetés lehetőségei a nevelési-oktatási intézményben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lucza Regina Dóra (2018) A motiválás szerepe és lehetősége a tanteremben és a tantestületben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lázárné Prucsi Katalin (2018) A flow megtartó ereje egy 21. századi Montessori-óvodában : a vezető szerepe az élményalapú munkavégzés létrejöttében - a Bábakalács Montessori Óvoda esete. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár Mariann (2018) A hátrányos helyzetű tanulók támogatásának sikeres megoldásai - A Dr. Ámbédkar Iskola módszere a halmozottan hátrányos helyzetű diákok iskolai sikeressége érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Péter (2018) A pozitív szervezeti légkör, a jó intézményi hangulat jelentősége, felmérésének eszköze. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Móczár Ferenc Lajosné (2018) A minőség menedzselése egy óvodai szervezetben – a vezető szerepe és a szaktanácsadás hatásai a minőségfejlesztésre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nimmerfroh Judit (2018) A Mendei Géza Fejedelem Általános Iskola fejlesztési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nádudvari Sándor (2018) Reflektív gondolatok egy vidéki kis iskola gyötrelmeiről, lehetőségeiről, a kistérségi elmaradottság okozta problémák kompenzálásáról. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Gabriella (2018) A kiégés veszélyei a Kecskeméti Corvina Óvoda pedagógusainál a vezető feladatai az egészséges szervezet kialakításában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

O

Obbágy Tiborné (2018) A vezető(k) és a családok kapcsolata óvodánkban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszné Kopányi Katalin (2018) Az intézményvezetés gyakorlati kérdései a felnőttoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

P

Páldeák Szilvia (2018) Professzionális tanulószervezet a változó vezetői kompetenciák tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pálinkásné Kovács Márta (2018) A pedagógusok tapasztalatai a pedagógusminősítési rendszerről. Other, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ráczné Komlósi Virág (2018) A vezető, mint egészségmenedzser feladata és lehetősége a munkavállalók lelki egészség megőrzésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidtné Illés Eszter (2018) Szervezeti motiváció lehetőségei az óvodában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sebesi Zsuzsanna (2018) A tanári munkaközösségek hatékonyságának növelése a tanulás támogatása érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Csaba (2018) Esettanulmány : A szervezeti kommunikáció gyakorlati megjelenése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Mária (2018) A pedagógusok szemléletváltásának elősegítése saját intézményben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai János (2018) A vezető szerepe és felelőssége a nevelés és oktatás folyamatában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmai Beáta (2018) Egy intézményi innováció bemutatása vezetői szemmel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sztanev Andrea Márta (2018) A változásmenedzselés problémáinak aktualitása, feltárása és gondolatébresztő megoldási elképzelések egy állami fenntartású általános iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Süli Zakar Tímea (2018) A SZTE Mezőgazdasági Kar tanulószervezeti kultúrájának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás Tünde (2018) Vezetői kompetenciák itthon és külföldön, avagy mennyiben különbözik a sikeres intézményvezetők gyakorlata és kompetenciája a magyar és holland középiskolákban? Other, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Violetta Katalin (2018) Hogyan születik stratégiai cél az iskolában? : Egy tehetséggondozó program elindításának első lépései. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vesmás Andrea Ilona (2018) Az intézményvezető gyakorlati feladatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vidra Erika (2018) A nevelőtestület mint csoport hatékonysága és a vezető eszközei a hatékonyság befolyásolására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. február 26. 00:02:53 CET.