Item where specialization "pedagógiai szakértő" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | H | K | M | O | P | S | Z
Number of items: 11.

B

Bálint, Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajduné Holló, Katalin Szilvia (2005) Az elemi kombinatív képesség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 4-8 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kónya, István (2005) A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnárné Kolozsvári, Irén (2005) Az Atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Mocsár, Edit (2005) A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz, Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patakiné Ács, Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szekeres, Erzsébet (2005) Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki, Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsilinyiné Tóth, Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zádorné Simon, Éva (2005) Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 00:06:34 CEST.