Tételek ahol a szak "pedagógia" és a mű dátuma 2006

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Birinyiné Girdán Éva (2006) A komplex problémamegoldás vizsgálata egy hátránykompenzáló programban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbáth Gábor (2006) Tanulói motivációk az átalakuló érettségi és felvételi rendszer idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Eördöghné Árva Ildikó (2006) Fizikatanítás és alkalmazott tudás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Péter (2006) Történelem tantárgyi attitűd mérése leendő tanítók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fricskáné Fekete Ibolya Margit (2006) A barátválasztás motívumai serdülőkorban. Egy kérdőíves longitudinális vizsgálat eredményei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hackné Nyerges Rita (2006) A matematika teljesítmények alakulása és az ezeket meghatározó tényezők angol és magyar tanítási nyelvű osztályokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Tatár Zsuzsanna (2006) Az analógiás gondolkodás vizsgálata a matematika fogalmaival. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyhe Nóra (2006) 12-13 éves tanulók példaképválasztása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyváné Szendrei Erzsébet (2006) A komplex problémamegoldó képesség és a matematikai feladatmegoldó képesség vizsgálata ötödik és hetedik évfolyamosok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Soleckiné Giczi Katalin (2006) A realisztikus problémamegoldás fejlettsége 11. évfolyamos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sós Mária (2006) A 10-14 éves diákok számítógép-használati szokásai, különös tekintettel az internetre, a számítógépes játékokra és az iskolai felhasználásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki Andrea (2006) Óvodaiskola Kecskeméten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradiné Borbély Katalin (2006) A csoport mint a szocializáció színtere: A csoporthatékonyságot befolyásoló tényezők. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2019. február 18. 12:22:43 CET.