Tételek ahol a szak "pedagógia" és a mû dátuma 2001

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | G | K | Z | Á
Találatok száma: 10.

B

Bangáné Csontos Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáthné Erdődi Judit (2001) A síkidomokkal kapcsolatos ismeretek fejlődése és összefüggése a rendszerezési képességgel az általános iskola felső tagozatán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borosné Szlávik Mária (2001) Diagnosztikus tudásmérés az Élőlények témakörben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Dr. Czédliné Bárkányi Éva (2001) Az informatikatanítás helyzete a szegedi rókusvárosi II. számú Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gulácsiné Vass Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspárné Vágási Julianna (2001) A fizika órán tanult ismeretek és alkalmazható tudás viszonyának vizsgálata a mozgás témakörében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardos Tamásné (2001) Az energiával kapcsolatos ismeretek és a tantárgyi motiváció fejlődése a 6-7. osztályos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kovácsné Bakacsi Judit (2001) 11. osztályos gimnazisták tudásszintje és fogalmi rendszere a halogén elemek témakörében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zengői Attila (2001) 8-14 éves falusi tanulók fizikai kondicionális képessége és életmódja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árendás Péter (2001) Az iskolaváltás, az eltérő iskolaszerkezet hatása a tanulók fejlődésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2018. augusztus 15. 11:18:22 CEST.