Item where specialization "pedagógia" and date of item 2001

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 10.

Bangáné Csontos Julianna (2001) 8. osztályos tanulók számtan-algebra tudásszintjének és a matematika tantárggyal kapcsolatos attitűdjeinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáthné Erdődi Judit (2001) A síkidomokkal kapcsolatos ismeretek fejlődése és összefüggése a rendszerezési képességgel az általános iskola felső tagozatán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borosné Szlávik Mária (2001) Diagnosztikus tudásmérés az Élőlények témakörben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Czédliné Bárkányi Éva (2001) Az informatikatanítás helyzete a szegedi rókusvárosi II. számú Általános Iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulácsiné Vass Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspárné Vágási Julianna (2001) A fizika órán tanult ismeretek és alkalmazható tudás viszonyának vizsgálata a mozgás témakörében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos Tamásné (2001) Az energiával kapcsolatos ismeretek és a tantárgyi motiváció fejlődése a 6-7. osztályos tanulók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kovácsné Bakacsi Judit (2001) 11. osztályos gimnazisták tudásszintje és fogalmi rendszere a halogén elemek témakörében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zengői Attila (2001) 8-14 éves falusi tanulók fizikai kondicionális képessége és életmódja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Árendás Péter (2001) Az iskolaváltás, az eltérő iskolaszerkezet hatása a tanulók fejlődésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. április 20. 05:20:57 CEST.