Item where specialization "neveléstudományi" and date of item 2019

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: C | G | H | J | K | M | R | S | Z
Number of items: 13.

C

Csík, Erika (2019) A matematikai eszköztudás, és néhány háttértényező összefüggései egy általános iskola matematika és német tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Götz, Alexandra (2019) Óvodások szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Héreginé Nagy, Márta (2019) Tudásvásár az általános iskolában : az aktív tanulás alkalmazásának empirikus vizsgálata pedagógusok és tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhászné Fekete, Angéla (2019) Írásbeli szövegalkotás fejlettségének és fejlődésének vizsgálata a 6. és 8. osztályos német célnyelvi mérés eredményei alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kovács, Gabriella (2019) Figyelem-és/vagy tanulási zavarral vagy nehézséggel küzdő 3. és 4. osztályos gyermekek osztályon belüli kapcsolatrendszerének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Demeter, Vivien (2019) A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata 12 és 18 évesek testvéri kapcsolatainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Zsuzsa (2019) Az Országos kompetenciamérés megítélésének, érzékelt hatásainak vizsgálata pedagógusok körében Csongrád megye általános és középfokú iskoláiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Roszik, Dóra (2019) A pedagógia és a pszichológia tantárgyak oktatásának hatása a családideál alakulására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi, Julianna (2019) Óvodapedagógus pályaszocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Rebeka (2019) A családi és bölcsődei nevelés közötti átmenet hatása a kisgyermekek érzelmi és szociális kompetenciájának fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szamosújvári, Bernadett (2019) A pedagógiai értékeléssel kapcsolatos ismeretek, a formatív értékelés alkalmazásának jellemzői pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedi, Erika Beáta (2019) 11-12. évfolyamos diákok véleménye az iskolai közösségi szolgálat (IKSZ) teljesítéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsiga, Vivien (2019) Társas helyzetek összehasonlítása az osztályon belül és a közösségi oldalakon 8. évfolyamban, és a szülői kontroll vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 04:18:12 CEST.