Item where specialization "neveléstudományi" and date of item 2015

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | G | J | L | M | N | P | S | Á | Ö
Number of items: 14.

B

Balázs, Edina (2015) A hátrányos helyzet és az elemi alapkészségek fejlettségének összefüggése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bank, Éva (2015) A Képességek és Nehézségek Kérdőív alkalmazásának kérdésköre tanulásban akadályozott gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Géczi, Anett (2015) A versengés jellemzői 11 és 17 éves diákok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenet, Orsolya (2015) Tanulószervezetként működő iskolák vezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nóra (2015) Tanulási zavarral küzdő alsós tanulók és többségi társaik mozgásfejlődésének és koordinációs képességeinek összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labancz, Angéla (2015) Óvodapedagógusok attitűdje a fogyatékkal élő gyermekek és az integráció iránt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marótiné Balogh, Zita (2015) Az egy- és kétpetéjű ikergyermekek elemi alapkészségeinek fejlettsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Mária (2015) Tanulási stílusok, stratégiák és szokások vizsgálata 7. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palugyay, Márta (2015) A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás vizsgálata 4–6 éves, hátrányos és nem hátrányos helyzetű óvodások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálinkás, Krisztina (2015) A szociális készségek, a magatartási problémák és a családi háttér összefüggése 4. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szabó, Zsófia Gabriella (2015) A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Nyári, Rózsa Ibolya (2015) Az Arany János Kollégiumi-Szakiskolai Program hatása a hátrányos helyzetű tanulókra. Empirikus kutatás egy szegedi köznevelési intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Álló, Bernadett (2015) A fenntarthatóságra nevelés fogalma és a fogalom iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Özvegy, Judit (2015) Néhány szociális összetevő tartalomba ágyazott fejlesztése 2. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 12:59:46 CEST.