![]() | Up a level |
Baráth Andrea (2013) Az idegen nyelvi kompetencia mérésének jellemzői az olvasási készség példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Benkucs Katalin (2013) A szociális kompetencia fejleszthetőségének lehetőségei a német nyelv oktatásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró Eszter Flóra (2013) Der Grammatikunterricht im Bereich Deutsch als Fremdsprache - am Beispiel der Adjektivdeklination. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró Eszter Flóra (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hutter Károly Péter (2013) Förderung der Lesefertigkeiten im DaF durch Übersetzungsaufgaben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hutter Károly Péter (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazár Ádám (2013) Információs-kommunikációs technológiával támogatott problémaközpontú tanulási környezet hatékony alkalmazása a német mint idegen nyelv oktatásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazár Ádám (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Körtvélyesiné Rácz Anita (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap Anita (2013) A csoportdinamika szerepe az idegennyelv-oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor Kitti (2013) Német nyelvű fejlesztő feladatok részképesség-zavarral küzdő diákok számára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor Kitti (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Schoop Anneke Regina (2013) Vermittlung österreichischer Literatur der Donaumonarchie in der gymnasialen Oberstufe am Beispiel Arthur Schnitzlers Novelle „Leutnant Gustl“. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szeicz Bettina (2013) A kétszintű német érettségi tudáskoncepciójának és eredményeinek elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Worm Robert (2013) Auswahl geeigneter Texte für den DaF-Unterricht mit Hilfe korpuslinguistischer Analysemethoden. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.