Item where specialization "matematika" and date of item 2009

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | C | D | H | K | N | P | S | T | V
Number of items: 16.

A

Almási, István (2009) Számsorozatok határértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

András, Istvánné (2009) A matematikai kompetencia fejlesztése a nem szakrendszerű oktatás keretében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csaplár, Péterné (2009) A derékszögű kihajtogatásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia, Márta (2009) Tevékenységek, játékok, érdekességek a matematikai kompetencia emelésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Deák, Edina (2009) Logika az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnalné Terjéki, Dorottya (2009) Analízis elemei az általános és középiskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Judit (2009) A kombinatorika alapvető struktúrái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kemény, Csaba (2009) Sakk és a matematika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyíri, Nikoletta (2009) Fejezetek a korai matematikatörténetből (Egyiptom, Mezopotámia és India matematikája). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pilán, Viktor (2009) A matematikai szövegesfeladat-megoldó képesség fejlődése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pukler, Zsolt (2009) Matematika a hétköznapi életben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szeri, Zoltán (2009) A misztikus pitagoreusok, avagy a számelmélet alapjainak lefektetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szirmai, Judit (2009) Gondolkodási és tanulási nehézségek a matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Török, Zsolt (2009) Szabályos testek az általános iskolai oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valaczkai, Erzsébet (2009) Sokszögek az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörösné Fülöp, Barbara (2009) Szakköri feladatgyűjtemény összeállítása kombinatorika feladatokból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. szeptember 27. 00:08:46 CEST.