Item where specialization "marketing" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | I | K | M | N | P | S | T
Number of items: 15.

B

Budai, János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bundság, Éva Szabina (2020) A közösségérzet vizsgálata kerékpározók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav, Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csamangó, Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivanovic, Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krnág, Gizella Tünde (2020) Az Y generáció bankolási szokásai - avagy miben kell megújulnia a bankoknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyári, Ádám (2020) Italfogyasztási szokások vizsgálata zenei rendezvényeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szalai, Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2023. március 30. 04:55:01 CEST.