Item where specialization "marketing" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 15.

Budai, János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bundság, Éva Szabina (2020) A közösségérzet vizsgálata kerékpározók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav, Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanovic, Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krnág, Gizella Tünde (2020) Az Y generáció bankolási szokásai - avagy miben kell megújulnia a bankoknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Ádám (2020) Italfogyasztási szokások vizsgálata zenei rendezvényeken. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pszota, Anett (2020) Lájkolnád? Vagy látni sem akarod? Az Y és Z generáció hirdetés olvasási hajlandósága a Facebook hírfolyamon megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 14:16:10 CEST.