Item where specialization "marketing" and date of item 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | E | G | H | K | M | P | R | S | U | V
Number of items: 23.

A

Adiyajamba Yumjirdulam (2018) Reklám és média gyerekekre gyakorolt hatása Magyarország és Mongólia összevetésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bodzás Boglárka (2018) A Nyárfa Pizza éttermi szolgáltatásának piaci bevezetése - Mennyire merjünk nagyot álmodni? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csapó Anna Katalin (2018) A neuromarketing irányelveinek hozzájárulása a vonzóbb csokoládécsomagok kialakításához. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Blanka Gréta (2018) Férfiak és nők hozzáállásának vizsgálata luxustermékekkel és hamisítványaikkal kapcsolatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Enyedi Csilla (2018) Vezetés és motiváció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyulai Zsófia (2018) Az élményérzetet teremtő arculat megalkotás az online-világban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú Valentina (2018) Fogyasztói élmény a kozmetikai termékek piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Honti Tamás (2018) "De ők jobban lopnak!!" : politikai termékek és választói magatartás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Király Barbara (2018) Kereskedelem és üzletpolitika, különös tekintettel a Penny Market Magyarország Kft. esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Mária (2018) Megbánás nélküli hedonizmus - avagy a Glamour-napok vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Diána (2018) Generációs különbségek a véleményvezérek követésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó Dóra (2018) A véleményvezérek, mint a 21. század vásárlást befolyásoló tényezői. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuklics-Kis Erzsébet (2018) Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Krisztina (2018) Új termék bevezetése az Univer Product Zrt.- nél : bébiételek bevezetése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Major Kitti Anett (2018) Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patonai Kata (2018) Kihívások a felsőoktatási marketingben : lehet megoldás a gamification? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Piróth Ildikó Renáta (2018) A fordításszolgáltatások minőségének megítélése a Magyarországon tevékenykedő vállalatok körében- vizsgálat SERVQUAL modell segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Remete Hajnalka (2018) Magyarországi gyógyfürdők a Pannon Rádióban és Televízióban folytatott reklámtervezésének a bemutatása : a Pannon RTV mint hatékony reklámhordozó. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rákossy András Béla (2018) Affiliate marketing a magyarországi e-kereskedelemben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők Beatrix (2018) A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi Ágnes (2018) Az inbound marketing alkalmazása a felsőoktatási online marketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári Fanni Cintia (2018) A személyes márka megjelenése a versenytáncban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Virág Anna (2018) A közösségi gazdaság jelensége és hatásai az Airbnb szállásmegosztó oldal példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. július 2. 09:35:51 CEST.