Item where specialization "marketing" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 23.

Adiyajamba, Yumjirdulam (2018) Reklám és média gyerekekre gyakorolt hatása Magyarország és Mongólia összevetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzás, Boglárka (2018) A Nyárfa Pizza éttermi szolgáltatásának piaci bevezetése - Mennyire merjünk nagyot álmodni? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Anna Katalin (2018) A neuromarketing irányelveinek hozzájárulása a vonzóbb csokoládécsomagok kialakításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Blanka Gréta (2018) Férfiak és nők hozzáállásának vizsgálata luxustermékekkel és hamisítványaikkal kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Enyedi, Csilla (2018) Vezetés és motiváció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Zsófia (2018) Az élményérzetet teremtő arculat megalkotás az online-világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Valentina (2018) Fogyasztói élmény a kozmetikai termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2018) "De ők jobban lopnak!!" : politikai termékek és választói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Barbara (2018) Kereskedelem és üzletpolitika, különös tekintettel a Penny Market Magyarország Kft. esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Mária (2018) Megbánás nélküli hedonizmus - avagy a Glamour-napok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Diána (2018) Generációs különbségek a véleményvezérek követésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Dóra (2018) A véleményvezérek, mint a 21. század vásárlást befolyásoló tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuklics-Kis, Erzsébet (2018) Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Krisztina (2018) Új termék bevezetése az Univer Product Zrt.- nél : bébiételek bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Kitti Anett (2018) Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patonai, Kata (2018) Kihívások a felsőoktatási marketingben : lehet megoldás a gamification? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Piróth, Ildikó Renáta (2018) A fordításszolgáltatások minőségének megítélése a Magyarországon tevékenykedő vállalatok körében- vizsgálat SERVQUAL modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Remete, Hajnalka (2018) Magyarországi gyógyfürdők a Pannon Rádióban és Televízióban folytatott reklámtervezésének a bemutatása : a Pannon RTV mint hatékony reklámhordozó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákossy, András Béla (2018) Affiliate marketing a magyarországi e-kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Beatrix (2018) A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Ágnes (2018) Az inbound marketing alkalmazása a felsőoktatási online marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Fanni Cintia (2018) A személyes márka megjelenése a versenytáncban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Anna (2018) A közösségi gazdaság jelensége és hatásai az Airbnb szállásmegosztó oldal példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 14:06:10 CEST.