Item where specialization "marketing" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | S | T | U | V | É | Ó
Number of items: 30.

B

Bagi Krisztina Piroska (2016) A Túró Rudi titok. Ki az igazi? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi Attila (2016) Munkaügyi kapcsolatok vizsgálata a gázszolgáltató társaságoknál a 2012. évi I. törvény hatálybalépését követően. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barczánfalvi Csongor (2016) Különböző életciklusban lévő startup vállakozások marketingkommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csonka-Ambrus Ágnes (2016) A lakossági fogyasztás és a bankreklámok kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Debreczenyi Dávid (2016) A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Engi Laura (2016) Online tényleg könnyebb? Az internetes vásárlás megítélése különböző platformokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fábián Péter (2016) A Kaiser Food Kft kínálati- és árstratégiájának bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyuris Miklós (2016) A sörfogyasztás vizsgálata a kézműves sörök trendjének hatására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

H. Nagy Fanni (2016) Az email feléledt?! MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab Réka Mária (2016) A közösségi média hatása a márka iránti elkötelezettségre : a Facebook interakciók hogyan befolyásolják a Szegedi Ifjúsági Napok iránti elkötelezettséget? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Gábor (2016) Online marketingkommunikációs eszközök a hazai KKV-k szolgálatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona Csilla (2016) Fogyasztói lojalitás vizsgálata a vagyonvédelmi szolgálatoknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kemecsei Zita (2016) Szálláshely választás szempontjai és lojalitás vizsgálata a turizmusban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Tamás (2016) Nemzetközi piacra lépés egy Csongrád megyei kisvállalkozás számára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Lili (2016) Az országeredet hatásának vizsgálata a borválasztásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma Noémi (2016) Paradigmaváltás az online display piacon: A Programmatic Buying. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel László (2016) A sportmarketing és a szponzoráció jelenlegi helyzete Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Losonc Renáta (2016) A szegedi lakosság vásárlási döntéseiben megnyilvánuló etnocentrikus magatartás elemzése az üdítő- és alkoholos italok piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz Barbara (2016) CSR trendek változása Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maksa Edina (2016) A rúdfitnesz helye Magyarországon a sport és szabadidős tevékenység világában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Sándor (2016) A közüzemi szolgáltatók marketing tevékenységének sajátosságai az áramközmű alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsai Erzsébet (2016) Kommunikációs készségek vizsgálata a szakképzésben - interjúk tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szigeti Petra (2016) Webergonómia és felhasználó-központú tervezés mint marketing eszközök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrös Gábor (2016) Vásárlói magatartás trendek az alapvető élelmiszerek piacán különös tekintettel a húsok- és húskészítmények piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárosi-Eszik Mariann (2016) Sportmárka lojalitás amatőr sportolók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi Tamás (2016) A mobil kereskedelem ás a mobil kereskedelmi tevékenységek adaptációját befolyásoló tényezők vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Unk Péter Pál (2016) Natív hirdetések az online kiadványokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass Péter (2016) Aki keres, talál- avagy a véleményvezetők és követőik az okostelefon vadászmezején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

É

Érsek Hajnalka Edit (2016) Kis- és középvállalkozások online marketingkommunikációs eszközei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi János (2016) A zenefogyasztás változása a streamszolgáltatások felé. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. április 3. 12:43:29 CEST.