Item where specialization "marketing" and date of item 2014

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 30.

B

Baranyiné Hutai Anikó (2014) A precíziós mezőgazdaság elterjedésének vizsgálata és a kapcsolódó marketingkommunikáció szükségességének bizonyítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene Áron László (2014) Pénzügyi kultúra és a gazdasági válság hatásai Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizmadiné Oman Ágnes (2014) A szuverén kockázatok elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Domonkos Bianka (2014) Emberi erőforrások menedzselése különös tekintettel az ösztönzésre és motiválásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Ferencz Brigitta (2014) A hazai Y generáció egészségtudatossággal kapcsolatos fogyasztói attitűdjei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyuricza Kitti (2014) Az újjászülető kézművesség marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hodur Sára Veronika (2014) A Reál Hungária Élelmiszer Kft. kereskedelmi márkás termékeinek fejlesztési lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hüvös Magdolna Ágnes (2014) Téli közfoglalkoztatás keretein belül megvalósuló szakmai képzések a Csongrád megyei tankerület szervezésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kruzslicz Judit (2014) A kínai luxusfogyasztók. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

László Attila (2014) A dinamikus kapcsolati képességek vizsgálata klinikai egyetemi-ipari kutatás-fejlesztési együttműködésekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Monostori Ádám (2014) Napjaink hatékony reklámozási formáinak elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Annabella (2014) Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani! Avagy a csongrád megyei kis- és középvállalkozások marketing gyakorlata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros-Tanács Anett (2014) Domaszék – Egy fiatal település a fiatalokért. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mórocz Enikő (2014) A színek adnak új jelentéstartalmat a márkáknak? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Enikő (2014) Elégedettségi felmérés a Brico S Kft. fogyasztóinak körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyberivói-Boér Ákos (2014) Civilizáció és egészség. A társadalmi fejlődés és az egészség kapcsolatának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nguyen Thi Hai Yen (2014) Az vagy, amit megosztasz! Avagy hogyan hat a közösségi média az új generációkra és a fogyasztási szokásaikra? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pataki Csilla Etelka (2014) A fiatalok elérésének új útja. A vállalkozások közösségi média marketingje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Prónay Bence (2014) Nekünk a Balaton a Riviéra? Magyar fiatalok turisztikai életstílus vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál Alexandra (2014) A felnőttkoron innen, kamaszkoron túl. Változó életstílus és fogyasztói magatartás a 18-35 éves fiatalok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz Attila (2014) Eladáshelyi és vásárláshelyi reklámozás a tetőtéri ablakgyártók piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szendrei Ádám (2014) A gyermekcélú megtakarításokhoz kapcsolódó szülői attitűdök és motivációk vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi Anita (2014) Egyetemi-vállalati együttműködések vizsgálata a hálózati hatás és a szorosság nézőpontjából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar Aliz (2014) Szent-Györgyi Albert C-vitamin termékcsalád piaci bevezetésének háttere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamasits Dóra (2014) Érzelem versus értelem: a márkaragaszkodás mozgatórugói. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tari Emese (2014) A Formula1 Magyar Nagydíj országimázsra gyakorolt hatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Adrienn (2014) Üzleti lehetőségek a megújuló zeneiparban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vízi Orsolya Márta (2014) Védhető-e a virtuális énem? - Személyes adatok védelme az interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsolnai Gábor (2014) In-game advertising szabad- és zárttéri reklámok, valamint product placement a videojátékokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Petra (2014) A szimbolikus fogyasztás és a divat. A közösségi oldalak szerepe a divatterjedésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. április 3. 13:10:38 CEST.