Item where specialization "marketing" and date of item 2013

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | Ö
Number of items: 40.

B

Bagi Noémi (2013) A coaching hatékonyságát befolyásoló tényezők a szakirodalom tükrében - coachszemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Nóra (2013) A koreai gyártmányú televíziók térhódítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola Balázs Antal (2013) A vevői értékek stratégiai leképződése a Balanced Scorecardot alkalmazó vállalatoknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozsó Krisztián (2013) Közösségi média-marketing megjelenése a magyar kkv-szektor online marketingkommunikációjában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánsághi Száva (2013) Kézhigiéniával kapcsolatos kockázatészlelés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Lídia (2013) Családi kis- és középvállalkozások sikerhez vezető stratégiái Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Börönde Csaba (2013) A nők gazdasági aktivitásának és társadalmi mobilitásának néhány eltérése és sajátossága Magyarországon a rendszerváltástól napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csányi Mária Magdolna (2013) Az énmárka építés művészete a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete Gábor István (2013) Mobil marketing - A mobil marketing attitűd vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Geönczeöl Zsófia Éva (2013) Saját márkás termékek fogyasztói megítélése az FMCG szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati László (2013) A Szegedi Tudományegyetem zöld törekvéseinek értékelése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Herédi Éva (2013) A McHale vállalat elosztási csatornájának működése a termék- és árpolitika tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kasza Irén Éva (2013) Product Placement - a magyar reklám új korszaka. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kereszti Zoltán (2013) A magyar labdarúgás nézőszámának emelése marketing eszközökkel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Barbara (2013) Szolgáltatásmarketing a szállodaiparban. A Hunguest Hotel Forrás frontvonalának szerepe a minőség közvetítésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kuller Lilla Tünde (2013) Nemzetközi kávézóláncok a magyar piacon - A "Starbucks élmény". MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kékes-Szabó Barbara (2013) Zöld megoldások elterjedtsége a magyar magasépítészeti piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó István (2013) Felelős játékszervezés - magyarországi játékosok és szakértők véleményének vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel Róbert (2013) Fogyasztási és megtakarítási szokások. A kínai és magyar lakosság szokásainak vizsgálata és összehasonlítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maróti Zoltán (2013) Motiváció és motiválás kontingencia szemléletű vizsgálata néhány jellemző alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály Edina (2013) Romkocsmamarketing: a Szimpla marketing-stratégiájának sajátosságai, a kulturális befogadóterek működtetésének lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin Liliana (2013) Magyar élelmiszeripari termékek és Magyarország megítélése a belgrádi Hungarikum Centar vásárlói körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Judit (2013) A magyarországi fogyasztók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata a gyorséttermek esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Mihály Tamás (2013) Google me! A keresőhirdetés jelene és jövője Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi Gergely (2013) Az Agro modul értékesítési eszközeinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Péter (2013) A gazdasági világválság hatása a Lombard Lízing Zrt. visszavett eszköz értékesítési stratégiájára, IT és B2B tevékenysége tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Nikolett (2013) A Scent Marketing hatása a fogyasztók magatartására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Zsuzsanna (2013) Családi vállalkozások sikerének titka. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Novéné Keresztury Lilla (2013) Japán szervezeti kultúra kontra magyar szervezeti kultúra. A kultúrák közötti kommunikáció csapdái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó Dóra (2013) Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Orsós Klára (2013) The pricing strategies of SMEs in case of their internationalization. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Kataliin (2013) Gyerekek és reklámok. Az "olcsó" bébiszitter mellékhatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap Katalin (2013) Gyerekek és reklámok - Az „olcsó” bébiszitter mellékhatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Patai Edina (2013) A fiatal generáció kohorsz élményei és megjelenésük a vásárlási szokásaikban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rutai Mariann (2013) Fogyasztói egészségmagatartás a fiatalok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rutai Zsuzsanna (2013) Szervezeti kommunikáció és konfliktuskezelés az EDF DÉMÁSZ Zrt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidtné Szabó Renáta (2013) Az élelmiszer-gazdasági marketing sajátosságai és a mézmarketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Dénes Gergely (2013) „Így buliztok ti” - Bulizási szokások vizsgálata az Y generáció körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Brigitta (2013) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának szerepe PR szempontból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög Boglárka Ágota (2013) Az önmarketing és a személyes márka jelentősége a karrierépítés aspektusából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. április 3. 13:55:47 CEST.