Item where specialization "marketing" and date of item 2012

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | P | R | S | T | V | Á
Number of items: 47.

A

Ambrus Bettina (2012) CSR egy felsőoktatási intézmény életében - A Szegedi Tudományegyetem József Attila Tanulmányi és Információs Központ CSR tevékenységének összefoglalása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus Nikolett (2012) Banktitok: fenntartható-e a fejlődés? Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés, a marketing és a bankok kapcsolatának kérdésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany-Tóth Júlia Sára (2012) Dinamikus kapcsolati képességek feltérképezése a szervezeti tanulás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Arató Melinda (2012) Lájkolnád a bankod? Pénzintézeti marketing a Facebookon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baji Nikolett (2012) A válság és a trendek hatása a kozmetikai termékek csomagolására - több aspektusból megvizsgálva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos Petra Zsuzsanna (2012) A bioélelmiszerek fogyasztásához társuló fogyasztói attitűdök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna Diána Magdolna (2012) Amit egy horgász webáruház foghat az online marketing segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Kármen (2012) Az Y generáció vásárlási magatartása és fogyasztói szokásainak vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi Ágnes (2012) A sokarcú arany - A fogyasztói magatartás változása a befektetési döntéseknél, különös tekintettel az aranyvásárlásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bőti József (2012) A Hallgatói Önkormányzatban vállalt tisztség okozta életmódváltozással együtt jár-e a tudatosuló karriermarketing? A betöltött pozíció lehet-e az én-márka alkotóeleme? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csoma Enikő Melinda (2012) A Dacia Logan bevezetése a román és nemzetközi piacokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csovcsics Andrea (2012) Válság előtt - válság után. A magyar fogyasztók megváltozott fogyasztói magatartásainak bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Doba Tamás Ferenc (2012) Gazdaságstatisztikai és prognosztikai eljárások alkalmazása a kiskereskedelmi statisztikában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Drávavölgyi Levente (2012) Piaci mozgásterek, hatékony és eredményes stratégia építés alternatívái a fémhulladék szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Forczek Eszter (2012) Sportmarketing alkalmazása Magyarországon és Németországban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fényi Marianna Melinda (2012) A gazdasági felsőoktatás piacának elemzése, kiemelt tekintettel a Szolnoki Főiskola helyzetére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gurmai Péter (2012) Mézédes élet!? Mely tényezők állnak a magyarországi alacsony mézfogyasztás hátterében? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halasi Andrea (2012) Projektszerű kooperációk jellegzetességei, különös tekintettel a határ menti együttműködésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Gábor (2012) Divizionális szervezetalakítás a létesítményüzemeltetési szolgáltatás piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jászai Marianna (2012) A Leonardo Hotel Budapest integrált marketingkommunikációjának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazár Klára (2012) Fogyasztói tudatosság közszolgáltatási környezetben - a szegedi vízfogyasztási szokások kvantitatív vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertmegi Norbert (2012) A Collaborative filtering mint posztmodern gyermek - Egy ajánlórendszer szerepe a jövő marketingjében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Komjáti Zsuzsanna (2012) Tanítási módszerek az SZTE-GTK hallgatói vélemények tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Otília Magdolna (2012) A budapesti Y generáció és a Bor – a fővárosi fiatalok borfogyasztásának és borválasztásának feltérképezése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó Attila (2012) Mi történt az ingatlanpiacon a 2007-es válságot követően? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi Katalin (2012) Telefonos értékesítés egy hazai pénzügyi szolgáltató gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Litauszky Péter (2012) Válság után köpönyeg - Fogyasztói szokások a Nivea termékek piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei Eszter (2012) A friss zöldség-gyümölcs ellátásilánc jellegzetességei - Láncba szerveződött kisboltok kapcsolatai a zöldség-gyümölcstermelő beszállítóikkal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Markó Brigitta Zsanett (2012) Reklámhatékonyság az Axe Dark Temptation kampányának bemutatásával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Györk (2012) Kereskedés a devizapiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt Dóra (2012) A vásárlási függőség vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Tamás (2012) Az Ultimate Fighting Championship marketingkommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti Luca (2012) Az önmarketing és a személyes márka szerepe a munkaerőpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Gábor (2012) Márkaszemélyiségek - Kísérlet egy amerikai kutatás adaptációjára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Szabolcs (2012) Miért küldöd tovább? Szájpropaganda a 21. században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pavlovity Balázs (2012) Kapcsolati marketing a B2B piacokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rigó Kitti (2012) Az SZTE-GTK tréningek a piaci elvárások tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rátkai Eszter (2012) CRM rendszer megtérülésének vizsgálata a Zsemi-Lift Kft-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres Krisztina (2012) Új márka az Exicom kínálatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Spiegel Kornélia (2012) Mit is gondolunk a tőzsdéről? Veszedelmes szerencsejáték vagy a nagy lehetőség? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Edina (2012) Az Y generáció online fogyasztása a mobilszolgáltatók körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tekulics Anna (2012) Meglepetésmarketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Toldi Orsolya (2012) Az alternatív média felhasználása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Adrienn (2012) Egy magyar kis- és középvállalat és egy francia multinacionális vállalat összehasonlítása szervezeti magatartás és vállalati kultúra szempontjából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Verebély Mariann Judit (2012) A 14-18 éves korosztály egészségtudatosságának vizsgálata - különös tekintettel a kozmetikumok használatára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Rita (2012) A kuponos weboldalak dinamikus elterjedésének hatása az online szállodai értékesítés tendenciáira és az ügyféllojalitásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Máté (2012) Egy magyarországi mikrovállalkozás plurális marketing tevékenysége a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. április 9. 03:42:54 CEST.