Item where specialization "marketing" and date of item 2011

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | E | F | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | W | Z
Number of items: 33.

B

Babarciné Zelenka Edit (2011) A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei a termelők szempontjából vizsgálva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagóczki Brigitta (2011) A Greenpeace és WWF szervezetek marketingtevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajusz Péter Gábor (2011) Hogyan választanak a felvételizők felsőoktatási intézményt? Felsőoktatás marketing a középiskolás diákok és tanáraik véleménye tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balda Gábor (2011) Collaborative filtering ajánlórendszerek papír-írószer internetes áruházban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Elemér (2011) Marketingháború a mosószerek piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély Péter (2011) Marketing a dohánypiacon. Sikeresek lehetnek-e a dohányzás elleni kampányok? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bucsi Katalin (2011) Elektronikus piacterek és a hozzájuk fűződő fogyasztói attitűdök elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dzurek Anita (2011) A Multi- Level Marketing mint munkalehetőség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi Ákos (2011) A kognitív disszonancia szerepe, jelentősége a vásárlási folyamatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas Annamária Emőke (2011) A fiatalok egészségmagatartásának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Emese (2011) A Red Bull marketing tevékenységének elemzése és értékelése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halápi Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Gábor (2011) Egy új termék piacra vezetésének folyamata: a felhő rendszerek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kazinczi Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kemenes Iván (2011) Zenepiaci áttekintés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lombfalvi Katalin (2011) A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ marketingstratégiájának koncepciói. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyar Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh Tünde Anna (2011) Elégedettség és lojalitás vizsgálat egy BMW márkakereskedésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki Viktor (2011) A játék az nem játék! Az online sportfogadás piaca. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pintér Péter (2011) A nyereményakciók szerepe a vásárlásösztönzésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Podani Nóra Katalin (2011) Nők a menedzsment világában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Polonyi Szandra (2011) Az online aukciós házak bizalmi problémái. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rédli Zsófia (2011) Y-generáció a munka új fogyasztója. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Serfőző Gábor Benedek (2011) Kulturális különbségek a szervezeti kommunikációban, működésben. A Magyar Telekom, illetve a Deutsche Telekom vizsgálatával. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós Zoltán (2011) Közösségi videómegosztás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsa (2011) Az emberi tényező szerepe az elégedettség kialakulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Péter (2011) A panelfelújítási program elemzése környezeti és gazdasági szempontok szerint. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendrei Tímea (2011) Hogyan vezetnek minket ma? Napjaink vezetőinek elvárt tulajdonságai egy internetes vizsgálat és egy üzletember tapasztalatai alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Torma Tamás (2011) Kapcsolati portfólió dimenzióinak modellezése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wéber Nóra (2011) Képzések és tréningek néhány jellemző vonása a magyar munkaerőpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zakar Mária Hermina (2011) A PartnerGáz hálózat marketingstratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. április 5. 02:08:37 CEST.