Item where specialization "marketing" and date of item 2010

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | K | L | M | O | P | S | T | V | Z | Á
Number of items: 38.

A

Adamecz, Viktória (2010) A Dunakanyar térség marketingstratégiája a turizmus és vendéglátás jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almási, Anikó (2010) A Corporate Identity elemzése a magyarországi kis- és közepes vállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balla, Katalin (2010) Reklámábrázolás hatásai – Erotika, szexizmus, sztereotípiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becskei, Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csongrádi, Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csécsi, Dániel (2010) Perspektívák az elektronikus kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Eszter (2010) Integrált vállalatirányítási információs rendszerek hatékonysága a vállalatok működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dézsi, Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Facskó, Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Falajtár, Anita (2010) A Diversey Kft. B2B marketing tevékenységének bemutatása kommunikációs eszközein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gábor (2010) Üzleti kapcsolatok elégedettségi és lojalitási vizsgálata. Sikerorientáltság a partneri lojalitás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Gergely (2010) Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gombás, László (2010) A földmérési iparág gazdálkodói menedzsment kultúrája, avagy a vezetés föl(d)mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, Emese Krisztina (2010) Vásárlási döntéshozatal alakulása az online közösségi média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecskeméti, Csilla (2010) Alkalmazott szolgáltatásmarketing eszközök és azok hatékonysága a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kernya, László (2010) Gondolatok az eladásról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi, Sára (2010) Az internetes reklámozás elterjedésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss , Imre (2010) Piramisalja marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőszegi, Viktória (2010) Lehetőségek a sörkultúra felébresztésére, avagy hogyan keltsük fel az emberekben a kulturált sörfogyasztás iránti igényt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Liliom , Adrienn (2010) A gyermekek védelme, mint jó reklám? (Avagy hogyan valósul meg a vállalati önkorlátozás?). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai , Mariann (2010) Kiből lesz a jövő nője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár, Ákos (2010) A telemarketing eredményességét befolyásoló tényezők a 2F Iskola Kft. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Levente (2010) Marketingszemlélet a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Málovics, Kata (2010) A kompetenciák kulturális megközelítése egy telefonos ügyfélszolgálat esetpéldájának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Osztie, Andrea (2010) A szénsavas üdítők fogyasztásának sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palócz-Medla, Orsolya (2010) Civil a pályán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paszterkó, István (2010) Az IKR Zrt. marketingstratégiája az ügyfelek partnerként kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Storcz, Petra (2010) Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Sarolta (2010) Szeged valóban „hidden champion”? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, dr. Zoltán (2010) Gondolatok a szegedi orvosképzés fejlesztéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Tamara (2010) A szélessávú mobilinternet helyzete és jövője a telekommunikációs piacon a Vodafone Magyarország Zrt. példáján keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trembeczki, Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbel, Nóra (2010) Online marketing; avagy egy AdWords kampány hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vidéki, Klára (2010) Karrier-tanácsadás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldi, László (2010) Békéscsaba Megyei Jogú Város marketing-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágh, Anikó (2010) Fogyasztói szokások vizsgálata a magyar jeges tea piacon, avagy a Lipton Ice Tea hogyan növelhetné piaci részesedését 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2023. március 30. 04:15:12 CEST.