Item where specialization "marketing" and date of item 2010

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | K | L | M | O | P | S | T | V | Z | Á
Number of items: 38.

A

Adamecz Viktória (2010) A Dunakanyar térség marketingstratégiája a turizmus és vendéglátás jegyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Almási Anikó (2010) A Corporate Identity elemzése a magyarországi kis- és közepes vállalatoknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Balla Katalin (2010) Reklámábrázolás hatásai – Erotika, szexizmus, sztereotípiák. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Becskei Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csongrádi Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csécsi Dániel (2010) Perspektívák az elektronikus kereskedelemben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos Eszter (2010) Integrált vállalatirányítási információs rendszerek hatékonysága a vállalatok működésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dézsi Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Facskó Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Falajtár Anita (2010) A Diversey Kft. B2B marketing tevékenységének bemutatása kommunikációs eszközein keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Gábor (2010) Üzleti kapcsolatok elégedettségi és lojalitási vizsgálata. Sikerorientáltság a partneri lojalitás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián Gergely (2010) Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gombás László (2010) A földmérési iparág gazdálkodói menedzsment kultúrája, avagy a vezetés föl(d)mérése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth Emese Krisztina (2010) Vásárlási döntéshozatal alakulása az online közösségi média tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kecskeméti Csilla (2010) Alkalmazott szolgáltatásmarketing eszközök és azok hatékonysága a szállodaiparban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kernya László (2010) Gondolatok az eladásról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerényi Sára (2010) Az internetes reklámozás elterjedésének okai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Imre (2010) Piramisalja marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőszegi Viktória (2010) Lehetőségek a sörkultúra felébresztésére, avagy hogyan keltsük fel az emberekben a kulturált sörfogyasztás iránti igényt Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Liliom Adrienn (2010) A gyermekek védelme, mint jó reklám? (Avagy hogyan valósul meg a vállalati önkorlátozás?). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai Mariann (2010) Kiből lesz a jövő nője? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Molnár Ákos (2010) A telemarketing eredményességét befolyásoló tényezők a 2F Iskola Kft. gyakorlatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mák Levente (2010) Marketingszemlélet a gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Málovics Kata (2010) A kompetenciák kulturális megközelítése egy telefonos ügyfélszolgálat esetpéldájának tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Osztie Andrea (2010) A szénsavas üdítők fogyasztásának sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palócz-Medla Orsolya (2010) Civil a pályán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Paszterkó István (2010) Az IKR Zrt. marketingstratégiája az ügyfelek partnerként kezelésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Storcz Petra (2010) Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Sarolta (2010) Szeged valóban „hidden champion”? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Sági Zoltán (2010) Gondolatok a szegedi orvosképzés fejlesztéséről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Tamara (2010) A szélessávú mobilinternet helyzete és jövője a telekommunikációs piacon a Vodafone Magyarország Zrt. példáján keresztül bemutatva. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Trembeczki Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbel Nóra (2010) Online marketing; avagy egy AdWords kampány hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vidéki Klára (2010) Karrier-tanácsadás Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldi László (2010) Békéscsaba Megyei Jogú Város marketing-tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ágh Anikó (2010) Fogyasztói szokások vizsgálata a magyar jeges tea piacon, avagy a Lipton Ice Tea hogyan növelhetné piaci részesedését 2010-ben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. június 4. 17:35:53 CEST.