![]() | Up a level |
Adamecz, Viktória (2010) A Dunakanyar térség marketingstratégiája a turizmus és vendéglátás jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Almási, Anikó (2010) A Corporate Identity elemzése a magyarországi kis- és közepes vállalatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Katalin (2010) Reklámábrázolás hatásai – Erotika, szexizmus, sztereotípiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Becskei, Hédi (2010) Az orvos-beteg kommunikáció empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csongrádi, Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csécsi, Dániel (2010) Perspektívák az elektronikus kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos, Eszter (2010) Integrált vállalatirányítási információs rendszerek hatékonysága a vállalatok működésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dézsi, Ferencné (2010) Orvos és beteg kommunikáció jellegzetességei és kockázatai a lisztérzékenység felismerésében, valamint kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Facskó, Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Falajtár, Anita (2010) A Diversey Kft. B2B marketing tevékenységének bemutatása kommunikációs eszközein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gábor (2010) Üzleti kapcsolatok elégedettségi és lojalitási vizsgálata. Sikerorientáltság a partneri lojalitás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábián, Gergely (2010) Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, László (2010) A földmérési iparág gazdálkodói menedzsment kultúrája, avagy a vezetés föl(d)mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gáll, Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Emese Krisztina (2010) Vásárlási döntéshozatal alakulása az online közösségi média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskeméti, Csilla (2010) Alkalmazott szolgáltatásmarketing eszközök és azok hatékonysága a szállodaiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kernya, László (2010) Gondolatok az eladásról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kerényi, Sára (2010) Az internetes reklámozás elterjedésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss , Imre (2010) Piramisalja marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kőszegi, Viktória (2010) Lehetőségek a sörkultúra felébresztésére, avagy hogyan keltsük fel az emberekben a kulturált sörfogyasztás iránti igényt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Liliom , Adrienn (2010) A gyermekek védelme, mint jó reklám? (Avagy hogyan valósul meg a vállalati önkorlátozás?). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai , Mariann (2010) Kiből lesz a jövő nője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Ákos (2010) A telemarketing eredményességét befolyásoló tényezők a 2F Iskola Kft. gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mák, Levente (2010) Marketingszemlélet a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Málovics, Kata (2010) A kompetenciák kulturális megközelítése egy telefonos ügyfélszolgálat esetpéldájának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Osztie, Andrea (2010) A szénsavas üdítők fogyasztásának sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Palócz-Medla, Orsolya (2010) Civil a pályán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Paszterkó, István (2010) Az IKR Zrt. marketingstratégiája az ügyfelek partnerként kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Storcz, Petra (2010) Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó , Sarolta (2010) Szeged valóban „hidden champion”? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sági, dr. Zoltán (2010) Gondolatok a szegedi orvosképzés fejlesztéséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Tamara (2010) A szélessávú mobilinternet helyzete és jövője a telekommunikációs piacon a Vodafone Magyarország Zrt. példáján keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Trembeczki, Katalin (2010) A sikeres vezetői teamek összeállítása a személyiségjegyek tükrében. Szegedi kitekintés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóbel, Nóra (2010) Online marketing; avagy egy AdWords kampány hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vidéki, Klára (2010) Karrier-tanácsadás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsoldi, László (2010) Békéscsaba Megyei Jogú Város marketing-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ágh, Anikó (2010) Fogyasztói szokások vizsgálata a magyar jeges tea piacon, avagy a Lipton Ice Tea hogyan növelhetné piaci részesedését 2010-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.