Item where specialization "magyartanár" and date of item 2017

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | G | H | J | R | S | W
Number of items: 19.

B

Balázs, Andrea (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Andrea (2017) A kommunikáció tanítása az irodalomórán Franz Kafka Az átváltozás című műve kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dani, Bianka (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, Bianka (2017) A hallássérült tanulók integrált oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gunics, Zsófia (2017) Az osztálytermi környezet jellemzői a célorientációs elmélet alapján irodalom tantárgyhoz kötődően kilencedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gunics, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, Árpád (2017) Az Egyperces novellák elemzési lehetőségei tanórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Árpád (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holcz, Ágnes (2017) A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály: A Reményhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holcz, Ágnes (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janzsó, Nóra Hajna (2017) Drámapedagógiai eszközök használata magyartanítás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janzsó, Nóra Hajna (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, Péter (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radics, Péter (2017) A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. Kompetenciafejlesztés Sánta Ferenc: Az ötödik pecsét című regényén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salánki, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somoskövi, Noémi (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somoskövi, Noémi (2017) A hazai cigány/roma kisebbségek megjelenítésének lehetőségei a magyar irodalom órákon, a 12. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wágner, Ádám (2017) Az írás nehézségeiről. Ösztönzés az írásra – a fogalmazásírás mint alkotó tevékenység. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wágner, Ádám (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 11:17:57 CEST.