Tételek ahol a szak "magyartanár" és a mű dátuma 2013

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | J | K | M | P | S | T | V | Á
Találatok száma: 49.

B

Borda Nikolett (2013) Mozgókép az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda Nikolett (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús Enikő (2013) Egy probléma alapú tanulási program A klasszikus szépirodalom és a modern műfajok mezsgyéje című témakörhöz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús Enikő (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csordás Szilvia (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás Szilvia (2013) A modern műelemző iskolák helye a középiskolai tanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csákvári Lilla Andrea (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csákvári Lilla Andrea (2013) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a középiskolai irodalomórákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas Anita (2013) Intermédiumok alkalmazása a magyar irodalom tantárgy tanításában. Párhuzamok a társművészetekkel: Madách Imre: Az ember tragédiája irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Anita (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gerendai Márk György (2013) Petri György költői szerepfelfogásának értelmezése az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerendai Márk György (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gila Adrienn (2013) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei az irodalomórákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hollósy Katalin (2013) Bán Mór Hunyadi c. történelmi regénysorozata a történelemtanításban (módszerek, eszközök, feladatok 6. osztályosok számára). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jánk István (2013) Nyelvi alapú diszkrimináció a pedagógiai kommunikációban, avagy István nem-e magyart tanít? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánk István (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kempf Andrea Erzsébet (2013) Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kempf Andrea Erzsébet (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiliti Szabolcs (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiliti Szabolcs (2013) A helyesírás-tanítás útvesztői az általános és középiskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Veronika (2013) Az érdekérvényesítés (segítés, versengés, együttműködés, vezetés) fejlesztésének lehetőségei a magyar nyelv és irodalom és a filozófia tantárgyak keretében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Veronika (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Virág (2013) Demotiváció az iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Virág (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mezei Lilla Szonja (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei Lilla Szonja (2013) A korszellem ábrázolásának lehetőségei a történelemórán a digitális világ eszközeivel - A középkor társadalmi problémáinak bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ménesi Sarolt (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ménesi Sarolt (2013) A drámapedagógia alkalmazási lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pécsi Vivien (2013) „Idegen nyelveket tudni szép, a hazait pedig lehetségig mívelni kötelesség!” A magyar nyelvtan, valamint a magyar helyesírás oktatásának problémaköre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi Vivien (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Soós Enikő Gyöngyi (2013) Erőszakos szuperhősök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Steinbachné Bobok Anna Ilona (2013) Fejlesztő értékelés az angol órán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda Beáta Éva (2013) Egy kényes pont a (21. századi) irodalomtanításban: szerzői életrajzzal - vagy anélkül? A pályakép fontosságáról vagy mellőzhetőségéről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda Beáta Éva (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczki Erzsébet (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczki Erzsébet (2013) A gimnazisták hírszerzési szokásai a magyar médiaoktatás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencse Noémi (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencse Noémi (2013) A kisgyermekek beszédhibáinak korai felismerése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárközy Tímea (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárközy Tímea (2013) A tanulói notebookok használata online tanulási környezetben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth Balázs Attila (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Balázs Attila (2013) A kiskorú nézők viszonyulása a tehetségkutató műsorokhoz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Viszlói Nikolett (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Viszlói Nikolett (2013) A hatékony tanulás feltételei - Stílusok, technikák és módszerek. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Víg Szabina (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Víg Szabina (2013) Verselemzés a leíró nyelvtani ismeretek alkalmazásával, mint szövegértést fejlesztő tevékenység az irodalomórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh Zsanett Lilla (2013) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh Zsanett Lilla (2013) Párhuzamok a társművészetekkel: szó-kép-zene a magyarórán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádám János Gergő (2013) Petőfi Kiskőrösön. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2018. október 21. 22:10:45 CEST.