Item where specialization "kommunikáció és médiatudomány" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | D | F | G | H | I | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 50.

A

Almásy Katalin (2016) Coaching - a hatékony vezetésfejlesztési eszköz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Barta Ágnes (2016) Politikai kommunikáció a XXI. században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda László (2016) A Volkswagen botrány válságkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bártfay Rita Judit (2016) Tévéjátékok - Interjúk egy eltűnt műfaj húsz évéről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi Ádám János (2016) Interkulturális találkozások a Keleti pályaudvarnál a 2015-ös bevándorlási hullám idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Durko Edina (2016) A reklámpszichológia aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabó Gergő Renátó (2016) Online Marketing és Online PR. Hogyan hatnak ránk az internetes eszközök az érzelmi alapú vásárlás során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Mónika Eszter (2016) Hírvilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gillich Anna Szilvia (2016) "Agyagba ragadva" - Kovács László portré. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás Bence (2016) Az iszlám a 21. század Európájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hangyás Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani Brigitta (2016) Szerepek egy életben és egy élet szerepekben. Portréfilm Timon Barnabásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Liliána Genovéva (2016) A Magyar Telekom Nyrt. és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. kommunikációjának aspektusai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Andrea Kata (2016) Digitális fotózás és utómunka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Bence (2016) A futballhuliganizmus médiareprezentációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi Péter (2016) "A tehetséget nem lehet elnyomni" - Portréinterjú Kanyó Dénessel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Izsák Bernadett (2016) A kortárs tánc főnixei. Történetek a Szegedi Kortárs Balettről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kampler Éva (2016) A nemi szerep mint társadalmi elvárás - A(z audio)vizuális reklámtartalmak hatása a nemi szerepekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karpov Ferenc András (2016) A társadalmon kívül - "Láttam hogy milyen ember volt és hogy milyen ember lett". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Barbara (2016) Kórtársak. A közösségi média és a betegségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Knecht Viktor (2016) Flydende By - az Úszó Város. Dokumentumfilm dán neo-punk aktivistákról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Anna (2016) A szivárvány lábánál. Az LMBTQI emberek médiareprezentációja - ahogy ők szeretnék? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kois Nóra (2016) Történelmi emlékezet és turisztikai attrakciófejlesztés. Rózsa Sándor populáris kultusza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Nóra (2016) Túl kell élni. Egy melldaganatos nő története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lengyel Viktória Liza (2016) Egy innováció. A 3D nyomtató esettanulmánya és specifikált változata a ChocaByte kampányterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka Vivien (2016) Helyszakralizáció Ópusztaszeren. Dean MacCannell elméletének alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai Dalma (2016) Esemény vagy márka? - A VOLT Fesztivál márkává válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Muskó Bettina (2016) MigránShock. Tények és feltevések az európai migrációs válsággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muszi Emese (2016) A fogyasztók befolyásolása az online térben: a Coca Cola és a Pepsi közösségi marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Enikő (2016) Barbie: a szimbolikus fogyasztás királynője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nábrádi Enikő (2016) Kézikameréval a világ körül. Video Journalism Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh Nóra (2016) Karrier az interneten. A beauty vlogger szakma mibenléte és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán Péter (2016) Aimless Arrow. Kisarculat és arculati kézikönyv tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pomázi Miklós (2016) Az Apple arculata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Puskás Anna (2016) Az SOS Gyermekfalvak PR tevékenységének bemutatása - elsősorban külső kommunikációs csatornákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radák Viktória (2016) Az egyéni kétnyelvűség kialakítása és fenntarthatósága az új generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebestény Csilla (2016) Az aktivitásmérők hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serege Krisztina Dóra (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok kommunikációs tevékenysége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki Brigitta (2016) A sajtófotó és a menekültválság kapcsolata Magyarországon 2015 után. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Brigitta (2016) Hogyan viszonyul a Z generáció a Facebookhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés Vivien (2016) Hangszer nélkül. Portré a Fool Moon acapella együttesről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai Krisztina (2016) "Je Suis Charlie" - A francia kormány és az Európai Unió kríziskommunikációja a Charlie Hebdo elleni merénylet esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Teszáry Péter (2016) A digitalizálódás hatása a zeneiparra. A "sefmade" előadók és az undergrounk Hip-Hop kultúra változásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Todorovic Dejan (2016) Halasi Éva a mi bajnokunk, városunk büszkesége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Torda Adrienn (2016) Színház az életem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Orsolya (2016) "Az vagyok, amit közölni tudok" - A színházi nevelés, mint a kommunikáció minősített esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vangel Márk (2016) A meditáció figyelmi és tapasztalati aspektusai. A tudat immanens kommunikációs folyamatai a kontemplatív gyakorlatok fényében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vernyik Lilla (2016) "Az élet nehéz, furcsa játék" - A Kossuth-díjas Szarka Tamással, a felvidéki Ghymes együttes alapítójával bejártuk az utat a gyerekkorától az Arénáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsámboki Eszter (2016) A média és az ember - hatások és manipuláció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádám Dalma (2016) A Nike márkaépítése reklámkampányok által. Hogyan adjuk el az önmegvalósítást, mint terméket. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 7. 10:46:06 CET.