![]() | Up a level |
Antal Éva (2014) A PostSecret szerepe az elidegenedés körülményeinek enyhítésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Baracsi József (2014) A Facebook hatása a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berencsy Orsolya (2014) Zombik a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Braun Enikő (2014) Az ENSZ kommunikációs stratégiája, különös tekintettel a békefenntartó hadműveletekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánkúti Ábel (2014) Sport TV: A kulisszák mögött. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Béres Barbara (2014) „Azért születtünk a világra, hogy valahol otthon legyünk benne!” (Tamási Áron: Ábel Amerikában). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Béres Mónika (2014) Dark Moon Project: Ázsiai gömbízületes babákhoz kapcsolódó kreatív portfóliós oldal bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cserei Bettina (2014) Az utazó. Beremendi-Schultz Henrik portréfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csonka Zsolt (2014) "A mának élek, a holnapért dolgozom" Portréinterjú Kószó Sándor szegedi származású üzletemberrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csorba Lilla (2014) A horrorfilm sikerének titka. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csuka Jenifer (2014) Vallásturizmus és zarándoklat napjainkban világszerte. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csúzdi Anita (2014) A logó, és ami mögötte van. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi Eszter (2014) Kortárs magyar női fotográfia, (ön)akt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Evanicová Rita (2014) Kettészakadt Felvidék - A szlovákiai magyarság politikájának riportja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas Dorina (2014) "A szecesszió nyomában": Eurorégiós együttműködés Szeged és Szabadka között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér Dániel (2014) 9GAG Army vs. Nescafe Hungary. A humor köré szerveződő online közösségek mint az ellenállás és a társadalmi diskurzus lehetséges terei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Ficzere Csenge (2014) A Gyulai Várszínház public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdag Máté (2014) Társadalmi mobilitás a kistérségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gazdag Máté (2014) Társadalmi mobilitás a kistérségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gila Orsolya Éva (2014) Manipuláció, mint önsegítő technika. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Goda Ádám Zoltán (2014) Szolnoki fiatalok kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyuricza Fanni (2014) "Egy siker kezdete": A New Season Tánciskola bevezető kampánytervezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes Nikolett (2014) Elhiszem a hírt, ha ismerem a hírhozót! Kiskunfélegyháza helyi médiumai és a helyi televízió története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Góczán Zsófia (2014) Az első magyar szépirodalmi divatlapok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harkai György (2014) Hogyan lett? Kipling mesék: Ismeretterjesztő film a Ciróka Bábszínházról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs Réka (2014) A múzeumok funkcióváltozásai, kihívásai a múltban, jelenben és a jövőben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hornyik Anna Viola (2014) „Ha innentől kezdve csak modern zenét szeretnék játszani, azt hiszem, magamra maradnék” - Beszélgetés Somorjai Péter karmesterrel a zenei köznyelvről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Angéla Alexandra (2014) Tanulásban akadályozott fiatalok olvasási képességeinek mérése és attitűdvizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Bence (2014) A média hatása a magyar egyetemista korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Iskander Diana (2014) Egy elképzelt világ: Az Erasmus mint interkulturális élmény. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Jani Melinda (2014) Marketing a Facebookon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Gabriella (2014) Az ENSZ-identitás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskés Lilla (2014) A Dabas-Sári iskolabotrány: Válságkommunikációs elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Keller Anita (2014) A „magyar Ibiza”? Siófok web 2.0-ás médiareprezentációjának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes Zsuzsanna (2014) A női olvasó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Bettina (2014) Az okostelefonok hatása az interperszonális kapcsolatokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Ádám (2014) Európa hullámhosszán - egy inter-regionális műsor néhány fejezete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos Beáta (2014) A manipuláció pragmatikája a reklámfilmekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos Judit (2014) Az irónia mint hétköznapi kommunikációs eszköz. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lázi Dóra (2014) Hogyan lesz a sportból business és cirkusz: sportoló, mint élő reklám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maros Márton Kristóf (2014) Anonimitás és publicitás az Interneten: A 4chan.org és a facebook.com összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti Katalin (2014) Mindenki Vali mamája: Portréfilm Szalma Imréné Reczi Valériáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matók Edina (2014) "Képben kell lenni" - A hivatásos szóvivői pálya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mayer Kitti (2014) Az élmény minősége a tömeg- és alternatív turizmus kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maylander Tamás Péter (2014) Zenehallgatási szokások és zenei tartalmak a digitalizáció korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mester Nikolett (2014) Híradóműsorok közönségének összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Misák Katalin (2014) Függőség a televíziós sorozatok iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Vivien Barbara (2014) Baja város marketingkommunikációja: Egy fesztiválváros fellendülése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár Gábor Anita (2014) Diana, mint ikon: A walesi hercegnő életének Public Relations szempontú bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi Ágnes (2014) Médiahasználati szokások és a televíziózás motivációi az idős generáció körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Márkus Anna Szilvia (2014) Válságkommunikáció fontossága, és annak bemutatása a Gyulai Húskombinát példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyilas Tímea (2014) A közösségi média hatása az identitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh Viktor (2014) Egy "All In One" pszichedelikus találka: Értekezés a psy-trance kultúráról a portugáliai Boom fesztivál rituáléjának elemzése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pakai Krisztina Éva (2014) A közterületi reklámok hatásvizsgálata különös tekintettel a fogyasztói magatartásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pogrányi Viktória (2014) Közösségek az SNS oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Praymayer Mercédesz Zsófia (2014) A Szekszárdi Szüreti Napok kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsa Renáta (2014) Erotika a marketingkommunikációban avagy a szexualitás mint eladásösztönzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sallay Edina (2014) Hollywood kontra Magyarország - A filmmarketing világa a digitális média hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sarlós Boglárka (2014) "Hungarikum" a magyar nő? A magyar nők szépségéről szóló mítosz eredete és terjedése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Gábor (2014) A Jobbik politikai kommunikációja: Változások 2010. és 2013. között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Krisztina Rozália (2014) A docu-soap és a Z generáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó Péter (2014) A mobilkommunikációs trendek változása és fejlődése - A távírótól az okosszemüvegig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai Boglárka (2014) Szeged, tánc, együtt: A Szeged Táncegyüttes története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szenek Orsolya (2014) „Varázslat, amit a színpadon csinálok” Portréinterjú Betty Blue-val, a magyar drag queennel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Süveges Csilla Mariann (2014) "A művészetben a lelkemet viszem vásárra": Csemer Boglárka énekesnő kitartó munkával jutott a csúcsra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Edit (2014) A csernobili atomkatasztrófa: Mítosz, emlékezés, reprezentáció és interpretáció. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Zsuzsa (2014) „Minden lövés egy belső rezdülés”: Beszélgetés Kassai Lajossal, a modern kori lovasíjászat alapítójával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vaprezsán Viktória (2014) "Meghalt a publicista, éljen a reporter!": A hazai oknyomozás kezdete és jelene. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Klaudia (2014) Vállalati kommunikáció a social media és a web 2.0 korában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Zsófia Gabriella (2014) Múzeum, mint emlékezethely. Antropológiai terepmunka, Magyarország három különböző szegmensében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vágó Zoltán (2014) Nők a képregényben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zubonyai Alíz Bea (2014) Balkán Útifilm: Sofőr szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Őszi Tamás (2014) Propaganda és hősképzés: Amerikai hősikonok szerepe a háborús- és válságpropagandában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.