Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2009

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á | Ú
Number of items: 264.

A

Abos, Ede Mihály (2009) Magyarország turizmus marketingje a német piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Abronits, Zsuzsanna (2009) Woodstock és annak hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Mihály György (2009) Új Idők. Néhány lehetséges elemzési szempont az első öt évfolyam tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arató, Nelli (2009) Transznacionális közösségek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagó, Janka (2009) A magyar celebrity magazinok vizsgálata médiaetikai szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bak, Anita (2009) A public relations szerepe a nonprofit szektorban - A Társaság a Szabadságjogokért Közhasznú Egyesület public relation tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Ágnes (2009) A magyar média múltja a televízió és a filmgyártás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Gyöngyvér (2009) Színházcsinálók. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Judit (2009) A technikai képek kultúraelméleti vetülete Walter Benjamintól a digitális váltáson és az ikonikus fordulaton át Wilém Flusserig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Alekszandrina (2009) Az arculat fogalma az A1 Ingatlan tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Csaba (2009) Webes reprezentációk és megosztási hálózatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Patrícia (2009) A nem szó szerinti nyelv értelmezése ép és patológiás nyelvhasználat esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Zoltán (2009) Filmgyártás az ötlettől a megvalósításig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs-Nagyné Lukács, Laura (2009) Még ők sem tudják… Általános ismeretek az EU-ról a 25-35 év közötti értelmiségiek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai, Tímea Katalin (2009) Nemek reprezentációja a reklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai, Ildikó (2009) Kossuth Lajos a Pesti Hírlap megteremtője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta, Luca (2009) Más-Kép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barta Gábor, Lászlóné (2009) A média és a gyerekek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartuszekné Fehér, Bernadett (2009) A hírkoordináció szerepe az MTV Híradó műsor-előkészítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beda, Katalin (2009) Véleményalkotás és a sajtójog. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berethalmi, Noémi (2009) Az olasz fasizmus arcai: ideológia, mítoszok és kísérletek a kulturális emlékezet befolyásolására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Billal, Ben-Redouane (2009) Számítógép és szórakoztatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Adrienn (2009) A gyulai turisztikai arculatépítés meghatározó elemei és a város imázsának alakulása az elmúlt évtizedekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Marianna (2009) Női magazinok és olvasójuk napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Gabriella (2009) Hibás vezetői döntések következményei egy szervezet belső kommunikációs csatornáira vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodri, Krisztina (2009) Tömegkommunikációs eszközök hatása testképünk változásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Krisztina (2009) "Politikus és közíró: két különböző szakma" - Portré Debreczeni Józsefről, aki publicistaként találta meg igazi szerepét. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bolla, Beatrix Réka (2009) Vállalati felelősségvállalás a Legrand Zrt. tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Botás, Enikő (2009) "Nem kell várni, hogy a múzsa homlokon csókoljon...". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bus, István (2009) Az USA iraki szerepvállalásának megjelenítése a The New York Times-ban és a The Independentben a 2008-as elnökválasztási kampány során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Barbara (2009) Az élet alkonya egy idősotthon valóságában. Dokumentumfilm: Fővárosi Önkormányzat Idősek Otthona Gyula. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánáti, Vanda Ágnes (2009) A negatív hírek túltengése a magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béres, Beatrix (2009) Kortárs képzőművészetek helyzete Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Katalin (2009) Egy kereskedelmi vállalat arculatelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Réka Eszter (2009) A SZILÁNK® cégcsoport kommunikációs csatornáinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Büchler, András (2009) Országmárkák és működésük válsághelyzetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseharovszky, Andrea (2009) A kommunikáció mint igazságkritérium. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Henrietta (2009) A népszavazás megítélésének változása a politikai kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Éva (2009) A Vodafone Magyarország belső kommunikációja és szervezeti kultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csupor, Attila (2009) Élőben az életért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csurka, Dorina (2009) A film, mint termék - irodalmi adaptációkon keresztül szemléltetve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Tímea (2009) A 2006. őszi utcai zavargások megjelenítése az audiovizuális és on-line médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka, Heléna (2009) Mindennapi válságaink - Környezetvédelmi katasztrófák a pekingi olimpia árnyékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czalbert-Halasi, András (2009) A hulladék érték! - A szelektív hulladékgyűjtés fontosságának hangsúlyozása az ÖKO-Pannon Nonporofit Kft. integrált kommunikációján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cziráki, Julia Anna (2009) A reklámozás története, a televíziós reklámok lélektana. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czövek, Tímea (2009) Bátorság, biztonság, igazságosság!? - az MSZP 2006-os országgyűlési választási kampánya, Gyurcsány Ferenc beszédein keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancsó, József (2009) Sorozatok online reprezentációja - az internetes fórumok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dienes, Vivien (2009) Gyermekek és a reklám kapcsolata: A média hatása a felnövő generációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Anikó (2009) A női képek ábrázolása a médiában a Dove termékkommunikációja alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Bernadett (2009) A szépségideálok és a divat alakulása az archetípusok és a kollektív tudattalan fényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dévényi, Eszter (2009) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációjának sajátosságai, különös tekintettel az információs rendszerre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdődy, Viktória (2009) A társadalmi rétegek közötti különbség bemutatása a XX. században a Titanic című film alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Eszter Zsuzsa (2009) A Péterfy Sándor utcai Kórház kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Zsófia (2009) A magyar politikai újságírás fejlődése a Kossuth-Széchenyi vita tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi, Renáta (2009) Kertész lettem, fát nevelek! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Forgó, Nóra (2009) "Ezt el kell, hogy mondjam!" - A zsongás kiváltására irányuló marketingkommunikációs eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fridrich, Eszter (2009) Falusi turizmus - Nemesnádudvar marketingkommunikációja a Szent Mihály napi újbor ünnepének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fügedi, Nóra (2009) A magyar kultúra külföldi menedzsmentje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesi, Bálint (2009) A magyar futballedzők megnyilvánulásai a sajtóban - Siker és kudarc kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gazsó, Ágnes (2009) A Petőfi Rádió arculatváltásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gedeon, Beatrix (2009) Egy lemezkiadó Public Relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gelegonya, Edina (2009) A rocksztár fogalmának definiálására tett kísérlet David Bowie-nál - a Rise and Fall of Ziggy Stardust and The Spiders From Mars egy szempontú szövegelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gibicsár, Dr. Adrienne (2009) A véleménynyilvánítás szabadságának kérdései a mai magyar társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Katalin (2009) Élet tánclépésekben - Portrébeszélgetés Törökgyörgy József társastánc pedagógussal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gollowitzer, Dóra Diána (2009) Az/egy adaptáció adaptációi - Az adaptáció kérdéseiről Susan Orlean Az Orchideatolvaj című regénye és annak filmes kontextusai kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grósz, Nikolett (2009) Tények a híradókról - A TV2 és az MTV1 esti híradójának összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Diána (2009) A Coca-Cola reklámok és hatásaik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Edit (2009) Intelligens otthon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Tünde (2009) Széllel szemben - A Greenpeace kampánykommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Péter (2009) Vajda Attila (portréfilm). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, János (2009) Romakép a magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábrity, Eszter (2009) Magyar-szerb óvodások mentális lexikonja a szóasszociációk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Viktória (2009) Pszeudoesemények szerepe a politikusi imázs formálásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Habler, Henrietta (2009) Teniszezők itthon és külföldön, hírük a sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajzer, Márta (2009) Érzelmi intelligencia a szervezetek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hansági, Dorottya (2009) A szamizdat perifériáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hazda, Diána (2009) Különbségek a közszolgálati híradók és a kereskedelmi csatornák hírműsorai között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Anita (2009) A sajtóreferens, az intézményi kommunikátor feladatai, tevékenysége - A Regionális Összművészeti Központ (REÖK) sajtókommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Csaba (2009) A 2008-as év sporteseményei a Kelet-Magyarország hasábjain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Tünde (2009) A kábítószerhelyzet és a prevenció (Bács-Kiskun megyei körkép). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heringes, Anita (2009) Kampánykommunikáció, kampánystratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi, Mariann (2009) A Sirius Rádió műsorstruktúrájának és arculatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2009) A média hatása a társadalomra - az információs társadalom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Gábor Miklós (2009) Roma és nem roma zenészek szerepvállalása a színpadon és a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Orsolya (2009) Az e-pr helye és szerepe a Comparex Magyarország Kft. kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsanett (2009) A bűnözés, mint az instrumentális agresszió speciális formájának felmérése az elítéltek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsófia (2009) A XX. század vandál művészete: street art. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjjas, Helga (2009) A Takarékpont hálózat belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Zoltán (2009) Visszatekintés a könyv jövőjébe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Krisztina Ágnes (2009) Rekviem egy uszodáért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsó, Orsolya (2009) Gyűlöletbeszéd a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janurik, Nikolett (2009) Közszolgálati és kereskedelmi televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jeszenszky, Nóra (2009) Az iraki háború 2003 és 2006 közötti szakaszának megjelenése a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa, Csenge (2009) A magyarországi oknyomozó újságírás helyzete, sajátosságai és módszerei a hazai társadalmi, szakmai etikai és jogi környezetbe ágyazódva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

K. Szabó, Anna (2009) A Public Relations szakember és a Móra Ferenc Múzeum sajtókapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kamarás, Ádám (2009) Turisztikai arculatépítés és kommunikáció, az ausztriai Saalbach és Hinterglemm települések példájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kammerer, Andrea (2009) A mai alternatív zenei kultúra a magyar nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karancsi, Dóra (2009) A nemzetközi táncversenyek turizmus szempontú marketingkommunikációja a Kistelek Open nemzetközi táncverseny példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazi, Evelin (2009) Az ötlettől a megvalósításig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, István (2009) Címlaptipográfiai változások a magyarországi napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Katalin (2009) A mesében lévő sztereotípiák értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Réka (2009) "Amit a sporttól akartam, azt megkaptam" - Beszélgetés Petrovics Kálmánnal, maraton világbajnok kajakossal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisföldi, Diána (2009) Riport - Görögfalu Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarci, Balázs (2009) A Bajai Halfőző Fesztivál, mint városarculat alakító tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adrienn (2009) Rauch Hungária Kft. PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Adrián (2009) A Tappancs Állatvédő Alapítvány kommunikációs csatornáinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dorottya Júlia (2009) A budapesti városkép megjelenése a turisztikai promócióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Judit (2009) A digitális média - A mozgó képi világ megjelenítésének múltja, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissároslaki-Bercsényi, Lúcia (2009) A Kenguru kisautó piaci bevezetésének kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kodácz, Emese Csengele (2009) BMZ : performance és sámánizmus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlai, Ádám (2009) Kisközösségi rádiózás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Adrienn (2009) Egy cukrászüzem mindennapjai (dokumentumfilm). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztolányi, Júlia (2009) Az alma mítoszának megjelenése a parfümreklámokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovalik, Natália (2009) Luxuskozmetikumok vizuális kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tímea (2009) A MOL szponzorációs tevékenységének elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Veronika (2009) Focinyelv - A nem verbális kommunikáció és a futball. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Nikoletta (2009) Szkinhedek - Egy szubkultúra változásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kruk, Orsolya (2009) Reklámokkal az előítéletek ellen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Králik, Kata (2009) "Miért lőttek ezek ránk?" - A tiszakécskei sortűz - dokumentumfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Tímea Dóra (2009) Quintilianus szónoklattana és a 21. századi magyar politikai beszéd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kégl, Ágnes (2009) Az interjúkészítés technikái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kégl, Ágnes (2009) Az interjúkészítés technikái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Beáta (2009) Identitás a személyes blogokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kökényné Miklós, Izabella (2009) A Rákosi-rendszer elemzése, különös tekintettel a kultúrpolitikára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kökényné Miklós, Izabella (2009) A Rákosi-rendszer elemzése, különös tekintettel a kultúrpolitikára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőhegyi, Anna (2009) A kisebbségek bemutatása az Aktívban, a TV2 bulvármagazinjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőváry, Tamás (2009) 115 éves a film - Mozgókép oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczó, Zsófia (2009) Anyanyelvünk a Tánc - A Tímár-módszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakkné, Kovács Krisztina (2009) A katasztrófavédelem kommunikációjának bemutatása normál időszaki működés és veszélyhelyzet során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Leindler, Zoltán (2009) Parasport a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Dóra (2009) "Belebetegszem, ha nem zenélhetek" - Interjú Czutor Zoltánnal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Zsuzsanna (2009) Óvodás korú gyermekek pragmatikai kompetenciájának mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Ágnes (2009) Az iWiW, avagy hazánk legjelentősebb közösségi portálja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Litvay, Anita (2009) Így készül a magyar szinkron. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lugosi, Anna Zsófia (2009) Márkák a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsi, Ákos Pál (2009) Az írás tegnap, ma, holnap. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábadi, Mária (2009) Egy fiktív gyógyturisztikai rendezvény lebonyolítása és marketingkommunikációs kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maczák, Emese (2009) A pesti vicc változásai a kommunikációs csatornák bővülésével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maglódi, Melinda (2009) A magyarországi lovasturizmus lehetőségei, marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Andor (2009) Házasság - Brak (Kétnyelvű szerelem) - dokumentumfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Zsófia (2009) Testábrázolás és szépségideálok a tömegmédiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makara, Eszter (2009) A társadalmi célú kommunikáció és a társadalmi célú reklám - különös tekintettel a civil szervezetek problémáira és a külföldi gyakorlatra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makovényi, László (2009) Kulturális különbségek a kommunikációban egy magyar-osztrák vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malatinszkiné Rádi, Katalin (2009) A médiában megjelenő erőszak és annak hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Olivér (2009) Az iszlám képe a külföldi és a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Fruzsina (2009) A Magyar Posta Zrt. Postapartner programjának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Metál, Renátó (2009) Szeged turisztikai arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Micsik, Tímea (2009) Konfliktuskezelési stratégiák a Call Centerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsy, Rita (2009) A televízió és a számítógép hatásai a gyermekkori szocializációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alíz (2009) Szeged turisztikai arculatépítése a városi Tourinform iroda marketing-tevékenységének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Délia (2009) A sajtóreferens, az intézményi kommunikátor feladatai, tevékenysége - A szegedi IH Rendezvényközpont intézményi kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Melinda (2009) A Pesti Hírlapban 1841 és 1844 között megjelent vezércikkek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Péter (2009) A háromdimenziós grafika megjelenése a kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Gergely (2009) A termékreklámoktól az élményreklámokig : a médiakonvergencia hatása az elmúlt két évtizedben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyus, Melinda (2009) 50 év távlatából - a holokauszt képi megjelenítései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Attila István (2009) Tarr Béla: Sátántangó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gergely (2009) Magyar külpolitika és diplomácia a Bethlen-kormány idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sarolta (2009) Híradó elemzés az RTL Klub és az m1 hírműsora alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán (2009) Belső pr és intranet a Szegedi Polgármesteri Hivatalban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyapáti, Eliza (2009) Kiskunhalas imázsépítése a halasi csipkén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagygyörgy, Anita (2009) Gyermeknyelv. Avagy az anyanyelv elsajátításának variánsai egy angol óvodás csoportban végzett megfigyeléseim alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nasri, Sonia (2009) Az Auto Piedl Kft. kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Tímea (2009) Portréinterjú Nemere Ilonával - "Csengele számomra a nyugalom szigete". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Andrea (2009) Orbán Viktor és Gyurcsány Ferenc kommunikációja a választópolgárok irányába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Nóra (2009) Internetes újságírás, a nyomtatott sajtó halála? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Regina (2009) Egy bevásárlóközpont jó hírneve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németi, Judit (2009) Az aupair, mint az interkulturális transzfer médiuma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Eszter (2009) Magyarország politikai marketing kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Anita (2009) Európai Unióval kapcsolatos, média kommunikáció hatékonyságának vizsgálata, interjúkon keresztül Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Kinga Katalin (2009) A szolgáltatás kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palik, Edina (2009) A Fővárosi Vízművek arculatának kortörténeti bemutatása 1868-tól. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Tibor (2009) A pozitív image kialakítása - a Felső-Tisza-vidéki Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság arculatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papós, Tamás (2009) Alárendelt pólólegenda - Beszélgetés Kásás Zoltán vízilabda olimpikon mesteredzővel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Parti, Adrienn (2009) Politikai meggyőzés vizuális elemei a 2008. március 9-i népszavazás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patinszki, Csaba (2009) "Haza megyek?" - Egy gyermekvédelmi intézmény dokumentumfilmes bemutatásának sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Perge, Henrietta (2009) Művészváros - Televíziós magazinműsor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pesei, Szabina (2009) Sport az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pethő, Szilvia (2009) A virtuális világ hatása a fiatalságra egy mmorpg bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintarics, Balázs (2009) A csepeli kerületi lapok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pongó, Julianna (2009) A dohányzás és a reklám. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prjevara, Csaba (2009) Kommunikációs mix a hódmezővásárhelyi Toyota szalon részére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Lilla Boglárka (2009) Elnéptelenedés - Mi lesz veled Baja? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pölhe, Dóra (2009) A 2008-as grúz-orosz konfliktus bemutatása a magyar politikai napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Reményi, Diána (2009) A magyar női úszósport elfeledett problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reményi, Zsófia (2009) Internetes kommunikáció - A weblog, mint új kommunikációs csatorna. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Repper, Regina (2009) Az európai és amerikai film útjának összehasonlítása a filmkészítés hőskorában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rokolya, Erika (2009) "És aki csak tapsolni tud, olyan is akad" - Az értelmileg akadályozott gyermekek és családjaik mindennapi konfliktusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Román, Zoltán (2009) A kommunikációs elégedettségmérés egy multinacionális vállalat munkacsoportjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rotár, Krisztina (2009) Szemere Bertalan nyugat-európai utazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Bettina Réka (2009) "Szomorú gyermekkorom nagy motiváció volt arra, hogy sikerült idáig eljutnom." - Beszélgetés Kasza Tibor énekessel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schmidt, Andrea (2009) Válságkommunikáció a MÁV Zrt.-nél - A Monorierdőnél történt baleset és a sztrájk kommunikációjának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Szilvia (2009) Az Átrium Hotel arculatának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Andrea (2009) Nem lehet elég korán kezdeni? - Babacsatorna Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Ildikó (2009) A nők megítélésének változása a 19. század első felében Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Zsóka (2009) A 2006-os országgyűlési választások professzionális kampánykommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Kinga (2009) Európai Uniós források és pályázatok kommunikációja Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Starzsinszky, Mónika (2009) Az újságírás és a szépirodalom kapcsolata a XX. századi Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Subai, Zsuzsa (2009) "Tudjátok, ma is tanultam valamit…" - A vallásokról a South Park segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Attila (2009) Kis költségvetés, nagy profit. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcsi, Johanna Szabina (2009) A 2006-os országgyűlési választások kampánykommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Beatrix (2009) A Magyar Tudományos Akadémia szervezeti struktúrájának és arculati elemeinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Diána (2009) A hosszútávú siker titka a luxuspiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2009) A magyar légtér ásza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nicolett Orsolya (2009) A gyermeki kommunikáció fejlesztési lehetőségei 0-6 éves korig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Norbert György (2009) Médiaerőszak avagy a média és az internet hatása a kiskorúakra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zita (2009) A Szivárvány Autizmus Egyesület arculatának megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakáliné Kurucz, Éva (2009) A 2009-es Európai Parlamenti választások kommunikációs kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Judit (2009) A közszolgálati média világunkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Ágnes Zsuzsanna (2009) A politikai marketing jelentősége - Az 1992-es amerikai elnökválasztási kampány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szaniszló, Csaba (2009) Sporttelevíziózás az amerikai kezdetektől a mai magyar helyzetig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Mátyás (2009) A digitális televíziózás és magyarországi bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentmiklóssy, Mária (2009) Kisközösségi rádiózás Magyarországon - Különös tekintettel a szegedi Rádió Mi-re. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Krisztina (2009) A (csend) mint kommunikáció - A verbális közléshiány tartalma és változatai, Beckett: Godot-ra várva című tragikomédiájának textusaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Anna (2009) Illat-kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Ágnes (2009) A hálózati kommunikáció és a személyiség kapcsolata - Az "információs társadalom" adta lehetőségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Petra (2009) Épség vagy hiány? - Az épség fogalma a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztamenits, Adrienn (2009) "Én, a Sátán fia". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szunyoghné Klézli, Annamária (2009) Kosztümös stratégák az üvegplafonon túl - Nők felsővezetői szerepvállalása Magyarországon, napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szállási, Rita (2009) Terror és háború a médiában - az iraki konfliktus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Tas (2009) Film előtt vagy közben kéri? - Product placement (termékelhelyezés) a magyar és az amerikai filmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Judit (2009) "Mindennapi válságaink" - válsághelyzetek, katasztrófahelyzetek és kommunikációjuk napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sádt, Eszter (2009) Magyar rajzfilmek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfár, Sandra (2009) Az autista gyermekek kommunikációja és a lovasterápia jelentősége kezelésükben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, László (2009) "Úton lenni boldogság...". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Zsófia Johanna (2009) Hátrányos helyzetű tanulók a magyar közoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Edina Adél (2009) A képírás központozása: a vágás. - A vágás dramaturgiai szerepe a portré műfaji sajátossága tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Ivett (2009) Egy ügyfélszolgálati csoport struktúrájának bemutatása a szociometria módszere alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási, Marianna (2009) A Turizmus Trend szaklap partnerkapcsolatainak alakulása és marketing-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Teleki-Zahorán, Magdaléna (2009) Szavak nélküli kommunikáció - Rádiós portréműsor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terjék, Petra (2009) Az utcák illata (A parfümreklámok és a szexualitás kapcsolata). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terényi, Marianna (2009) A kárpátaljai magyarság az 1920-as években a helyi sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tibay, Andrea (2009) Az angol nyelv olaszországi oktatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tibolya, Péter (2009) A magyar öttusasport a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tihany, Viktor (2009) Parabutsch, az eltűnt falu (A dokumentumfilm-készítés nehézségei televíziós szemmel). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tokai, Tamás (2009) A testvérvárosi és testvériskolai kapcsolatok szerepe Orosháza turizmusfejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tompa, Mihály (2009) Az MSZP válságkommunikációja 2006 őszétől 2009 őszéig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tornai, Attila (2009) A digitális televíziózás Magyarországon - Az audiovizuális média jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trényi, Árpád (2009) A belföldi légitársaságok által nyújtott turisztikai szolgáltatások fejlesztési és kommunikációs lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tyavoda, Péter (2009) A rendőrség és a sajtónyilvánosság viszonya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Mariann (2009) A médiatér torzulása és a média hack jótékony hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Éva (2009) Nyelvi zavarok a Down-szindrómában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Töviskes, Judit (2009) A termálturizmus, mint a Hajdúság imázsalakító tényezője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujlaky, Éva (2009) Információs hadviselés - az elmélettől a mindennapokig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Nikoletta (2009) Nicolas Sarkozy és a francia média kapcsolata - A politikai kommunikáció szerepe egy életút formálásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadas, Nikolett (2009) A hazai közéleti újságírás problematikája és szélsőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Nikoletta (2009) A passió és ami mögötte van. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Frigyes (2009) Hagyományos média és internet, avagy mi lesz veled televízió? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Rita (2009) "Halál! Hol a te fullánkod? Pokol! Hol a te diadalmad?". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Viktória (2009) Michael Jackson és a sztárkultusz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna Ágnes (2009) Krasznahorkai prózája a filmvásznon (Sátántangó, Werckmaister harmóniák). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Anita Alinka (2009) Békéscsaba turisztika imázsalakítása a Csabai Kolbászfesztivál révén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Judit (2009) A Budapest Média Intézet Karriercentrumának kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Judit (2009) A Kossuth-kultusz kialakulása a reformkorban és továbbépülése a neoabszolutizmus időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Attila (2009) A gengszterfilm szerepe és ábrázolásmódja a gazdasági válság, a Watergate-botrány és napjaink Amerikájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Viktória (2009) ETR, vagy amit akartok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki, Tamás (2009) "A zene az életterem" - Beszélgetés Pavlovits Dávid gitárművésszel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Attila (2009) "Passzív játék" - dokumentumfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Levente (2009) Hunter S. Thompson és a hatvanas évek ellenkultúrája az Egyesült Államokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Melinda (2009) A falusi turizmus mai magyarországi helyzetének bemutatása és arculatépítési lehetőségei egy fiktív szálláshely példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wittmann, Katalin (2009) Kisközösségi rádiózás az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsemlye, Flóra (2009) "A görcsöt kell eldobni, és azt, hogy lehetetlen" - portréfilm Pásztor Annáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsupos, Ildikó (2009) Az egészséges táplálkozás propagandája a magyar sajtó egyes szegmenseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árendás, Anita (2009) Csillogó fekete lemezek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újhelyy, Attila (2009) A rádiós hírszerkesztés progressziója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 10:00:04 CEST.