Item where specialization "kommunikáció" and date of item 2007

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 157.

B

Babiczky, Tamás (2007) A 2002-es és a 2006-os országgyűlési választások megjelenése a közszolgálati televízióban (MTV Zrt.), avagy az objektív tájékoztatás kérdőjelei? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Mária (2007) Audrey Hepburn: egy új típusú nőideál kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Dóra Bernadett (2007) Sissi mint ikon - Erzsébet királyné hatása napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Belinszki, Gabriella (2007) A szervezet belső kommunikációja - A vállalati tréningek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bruckner, Zsófia (2007) A világ két legnagyobb Tesco áruházának megnyitási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Adrienn (2007) Mitől "más" a gödöllői Másik Rádió? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdos, Attila (2007) Média-háború-média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csekő, Melinda (2007) Gondolatok a színházreformról. Struktúra váltás PR szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki, Csabáné (2007) A magyar filmforgalmazás és az amerikai filmforgalmazás összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia, Balázs (2007) Street Art jelenség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Andrea (2007) Az egészséges életmód reprezentációja a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Andrea (2007) Az egészséges életmód reprezentációja a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dakos, Ramóna (2007) Móricz Zsigmond, a riporter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debrei, Helga Csilla (2007) Blog - a posztmodern médium - elkülönülés alatt, vagy béta? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Di, Dio Laura (2007) Magyarország a hatvanas években. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Katalin (2007) Sokkoló reklámok. Reklám és sokkhatás kapcsolatának elméleti és gyakorlati megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Zsuzsanna (2007) Mire jó a nick? Nickhasználati szokások az IRC-n. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Bernadett (2007) Szaddám Husszein és a második Öböl-háború Bush tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dózsa, dr. Kata (2007) Mindent vagy semmit: avagy mit ér a kommunikáció, ha diploma? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdélyi, Angelika (2007) Olaj a tűzre? Politikai erőszak a hírműsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faddi, Katalin (2007) Az írás jövője - A jövő írása. Milyen jövőt jósol Vilém Flusser az írásnak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Nóra (2007) Regionális rádiózás Nyíregyházán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Ágnes (2007) A televízió társadalmi tudatformáló hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyő , Dávid (2007) A futballhuligán társadalmi és szociológiai megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Finta, Zsolt (2007) Futballkapitány választás a Nemzeti Sport tükrében, Mexikótól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Gabriella (2007) A politika virtuális paródiája: A Magyar Kétfarkú Kutya Párt megjelenése a 2006-os országgyűlési választásokat megelőző kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Uhrin, Beáta (2007) Lokális rádiózás a globalizáció világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Foglár, Noémi (2007) Békés megyei rádiók világa - Magyarország lokális kommunikációjának bemutatása a Békés megyei rádiózás helyzetének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fűrész, Attila (2007) A sztárkultusz és a rajongás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdos, Erzsébet (2007) Az internetes politikai kommunikáció szerepe a pártok 2006-os országgyűlési választási kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gecse, Anita (2007) Comics-galaxis: Avagy a képregények története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gosztonyi, Szonja (2007) A betegedukáció kommunikációs kihívásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyócsi, Melinda (2007) Füst Milán és a pszichoanalízis kapcsolata az Őszi vadászat tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Nikolett (2007) A Szerencsejáték Részvénytársaság marketingstratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Mariann (2007) A protokoll és az új kommunikációs technikai eszközök kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Orsolya (2007) Egyszer volt, hol nem volt... - Gyermeki olvasástörténet és a mesék világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Orsolya (2007) Varázslat a filmszalagon: az ötlettől a rajzfilmig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harrach, Judit (2007) A nők szerepe, és annak változásai a reklámfilmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi , Melinda (2007) Etikai problémák az internetes médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hetényi, Orsolya (2007) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hetényi, Ágnes (2007) A helyi sajtó a haladás szolgálatában - A Mohács és Vidéke I. évfolyama a XIX. század végén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hollósi, Szandra (2007) Michael Cunningham: Az Órák (Egy regény filmadaptációjának értelmezése). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Boglárka Amina (2007) Az amerikai típusú televíziós direkt marketing hatása a nőkre Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bors Nóra (2007) A kutyapiszok elleni küzdelem öszefüggései egy terézvárosi kampány és egy óbudai kutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth , Krisztina (2007) A nonverbális kommunikáció összehasonlítása a Kedd21, illetve a Fókusz Portré című műsorokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné, Borbély Katalin (2007) Irodalmi műsorok a közszolgálati televízióban - Lévai Balázs: Bestseller. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori, Gergely (2007) A Burkolat SCB Kft. szervezeti kultúrájának vizsgálata Hofstede kutatásai alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hőgye Gergelyné Molnár, Veronika (2007) Specifikus jel- és szimbólumértelmezés a Hetednapi Adventista Egyház Békési Gyülekezetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iván, Imre Krisztián (2007) Szakmai normák az újságírásban - Március 15. és a magyar sajtó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenei, Mirella (2007) Interkulturális kommunikáció egy multinacionális vállalatban - Vodafone Global. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Luca (2007) A tündérmesék szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kapitány, Gertrud (2007) A nyomtatott sajtó a rendszerváltozás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karacs, Andrea (2007) A felvilágosodás eszméinek destrukciója a XX. századi filmművészet utópiáinak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Orsolya (2007) Specifikus médiareprezentációk kritikai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Péter (2007) A nyilvánosság fogalma a 17. században. Zrínyi Ilona mítosza a nyugat-európai közvéleményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Katalin (2007) Berlusconi politikai- és médiabirodalma között húzódó összeférhetetlenség. Ideák-érdekek-érdekkonfliktusok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Roland (2007) Afganisztán a XXI. század küszöbén: magyar katonák szerepvállalása a háború utáni rendezésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klimó, Petra (2007) Nők politikai szerepvállalása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Bence (2007) Online marketingfajták a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Gyula (2007) Valóságértelmezések a médiavalóság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Szandra (2007) A kung-fu, híd a kultúrák között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondoros, Éva Katalin (2007) Bizalom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban található Sárkányos Gyerekkönyvtár munkatársai között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ilona (2007) Az országos napilappiac múltja, jelen és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krebsz, Áron (2007) Kibeszélt devianciák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krivács, Zita (2007) Egy vidéki kereskedelmi rádió működésének bemutatása - HA-JÓ Rádió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuczora, Edina (2007) Hírfolyamban (Közszolgálati és kereskedelmi tévécsatornák műsorstruktúrájának összehasonlító elemzése, különös tekintettel a tájékoztató műfajcsaládra). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Márton (2007) A Magyar Távirati Iroda működése a részvénytársasággá alakulás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladoniczki, Dániel (2007) A rádiózás múltja, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laurinyecz, István (2007) A félreértések lehetséges okai a kultúraközi kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenkei, Krisztina (2007) A Rubin Wellness- és Sportközpont kommunikációs stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Libor, Lajos István (2007) "The Power of Dreams" - A Honda Hungary kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Luthár, Kristóf Péter (2007) Somogyország 1989-90. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Ágnes (2007) Személyiségi jogok védelme a sajtóban - A sajtó-helyreigazítás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra, Szonja Veronika (2007) A Paksi Atomerőmű külső kommunikációja a 2003-as súlyos üzemzavar kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markovics, Kornélia (2007) Televíziós mesék összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Anikó Edit (2007) Kormányzati válságkezelés és válságkommunikáció a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mező, Gábor (2007) Háború és háború. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mikulka, László (2007) Az alkoholhelyzet kialakulásának okai és együtthatói Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Viktória (2007) Pavillon, egy német nyelvű havi lap a hazai német nyelvű sajtó tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ágnes (2007) A szocialista emancipáció megjelenése a Nők Lapjában 1967 és 1971 között - A munka és az anyaság, mint kettős hivatás ellentmondásainak tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Morvai, Mariann (2007) Az amerikai minimalista próza jellegzetességeinek bemutatása Bret Easton Ellis Az informátorok című novelláskötete alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Morvai, Mariann (2007) Az egzisztencialista filozófia Ingmar Bergman filmművészetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Móré, Annamária (2007) Szappanoperák - korunk folytatásos regényei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anikó (2007) A csernobili baleset és kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Edit Andrea (2007) A sajtó munkatársainak helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Júlia (2007) A haldokló művészet élénk dilemmái: Cindy Sherman, a posztmodern alkotó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Orsolya (2007) A Magyar Rádió létrejötte; Karinthy Frigyes és Kosztolányi Dezső művei a Magyar Rádióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Lászlóné (2007) A mobilposta bevezetésének kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Darinka (2007) Színház és könyv. A színháztörténet lelőhelyei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Darinka (2007) Színházi kommunnikáció - Madách Színház kontra Győri Nemzeti Színház. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oggolder, Emőke (2007) A Semmelweis Egyetem mint "mega" szervezet kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Judit (2007) Winston S. Churchill retorikája 1940. május 13. és 1941. június 22. között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Tamás (2007) A Calypso Rádió története - Az első magyar nyelvű kereskedelmi rádió bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszter, Annamária (2007) Rajzfilmgyártás Magyarországon a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Peterdi, Karolina (2007) Public relations a nonprofit szervezetekre igazítva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pogány, Judit (2007) Széchenyi István első keleti utazása: utazás és idegenség a romantika korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Krisztina Ágnes (2007) Változásmenedzseri, koordinációs és kommunikációs feladatok egy konkrét eset kapcsán - A Balatontourist Részvénytársaság legújabb kora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgáriné, Székelyhidi Napsugár (2007) Hilton Budapest PR tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pákai, Adrienn (2007) A Kaposvári Televízió sportműsorának bemutatása: a Kapos Sport. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálffy, Zsuzsa (2007) Az írók és a költők szerelmi kapcsolatai - Aszimmetrikus és szimmetrikus viszonyok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálinkás, Gábor (2007) Látássérültek megjelenése a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálosi, Boglárka Magdolna (2007) Európa, cigányság, magyarság - A roma etnikum kultúrája, életkörülményei és "kommunikációs esélyei", mint lehetőségek az Európába vezető "hosszú úton". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálosi, Éva (2007) A "nagyság" hátránya - Elhízott emberekkel szembeni munkahelyi diszkrimináció-tesztelés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pész, Attila András (2007) Az olimpiai játékok és a televízió - Az olimpiai közvetítési jogdíjak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Zsuzsanna (2007) A japán gazdaság, társadalom és a nő. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rapali-Herke, Andrea (2007) A lobbizás, azaz a professzionális érdekérvényesítés kialakulása és fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Raubinek, Ágnes (2007) A Pepsi nyilvánosság avagy a posztmodern való(tlan)ság Viktor Pelevin regénye alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Regényi, Éva (2007) Filmek a katedrán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ripp, Eszter (2007) Hír, hírérték és hírsorrend a mai magyar híradózásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákosi, Szónia Ildikó (2007) Fókuszban a televíziós magazin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rálisch, Gergely (2007) A Manowar zenekar Gesamtkunstwerk álma - vérszerződés a heavy metalért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Dóra (2007) Kulturális magazinműsorok a közszolgálati és kereskedelmi televíziókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarkadi, Mariann (2007) Kalandozás Magyarországon a természet- és ismeretterjesztő műfaj televíziós világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Hédi Vera (2007) Az Axel Springer Kiadó belső kommunikációja - A szerkesztőségek mint szervezeti egységek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Kata (2007) Marad a Könyv? - A könyvkiadás változó helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsuzsanna (2007) A metroszexualitás médiareprezentációja: feminista médiakritika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Smanykó, Igor (2007) A sajtócikkek rendszer- és műfajtani zavarai az alapfokú oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Gábor (2007) MyLib: online könyvtári nyilvántartó rendszer és közösségi portál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steiner, Katalin (2007) Custom Publishing: a nyomtatott sajtó megmentője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sturm, Dóra (2007) Ízléskölcsönző, avagy a vizuális kultúra megjelenése az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Bernadett (2007) Ninjutsu a valóságban, vagyis hogy lesz valakiből harcművész? - Egy harcművészeti klub életvilága társadalomtudományi szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2007) Egy választás története avagy a makói sajtó szerepe az 1920-as választáson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay, Csaba (2007) A kivándorlás emlékezete - Új-zélandi és ausztráliai magyarok kivándorlás-történetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmáriné, Rappaport Dóra (2007) Kulturális események szponzorálása versus Médiatörvény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Andrea (2007) A pszichoanalízis hatása Kosztolányi Dezső Esti Kornél című művében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyiné, dr Gálos Ildikó (2007) Zenetolmács a hídon - Szentpéteri Csilla arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilárd, Katalin (2007) A Magyar Rádió szerepe az opera műfajának népszerűsítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szimicsku, László (2007) A híradózás képi elemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztakó, Balázs (2007) A tárca - Kosztolányi Dezső írásai a Bácsmegyei Naplóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztancsik, Tamás (2007) Egy internetes videó hírügynökség felépítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Anna (2007) Az adaptáció élményei. Olasz hallgatók Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széles, Andrea (2007) Szókratész meggyőzési technikája. A szókratészi módszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sónyi, Marianna (2007) Technikai alapoktól a dráma betetőzéséig: a filmművészet fejlődésének útja az 1880-as évektől az első nagyjátékfilmekig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi, Andrea (2007) A Gyöngyösi Városi Televízió szerepe a tájékoztatásban, helye a magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tavaszi, Tilda (2007) Klasszikus diplomácia - Modern diplomácia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tiszttartó, Andrea Johanna (2007) Célok, tervek, megvalósítás, azaz hogyan lehetünk sikeresek a divatszakmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trencsényi, Dániel (2007) Dél-Bronxból a Kárpát-medencébe (a hiphop-kultúra születése és magyarországi térhódítása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita Katalin (2007) A tökéletes nő a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gábor (2007) Kádár János portréja a Beszélő és a róla készült életrajzok alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Judit (2007) Az internetes naplók hatása a médiára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Katalin (2007) A dolgozói elégedettség mérés és ösztönzés hatása a szervezeti versenyképességre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikola (2007) Jamie Oliver és a társadalmi felelősségvállalás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tózsa, Éva (2007) A Zichy-Hadik Kastélyhotel stratégiájának kommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valachi, Gábor (2007) A Vodafone Magyarország belső pr tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anita (2007) A DEICHMANN Cipőkereskedelmi Kft. marketing programja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Mónika (2007) Az idegen konstrukciója a francia sajtóban a 2005 őszi zavargások kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Péter (2007) A mesék és a televízió együttes hatása a gyermeki lélekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ákos (2007) Kapos Est története és kommunikációs tevékenysége (1998-2003). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gábor (2007) PR a nonprofit világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Voncsina, Laura (2007) A spam, mint reklámtényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vukmanné Benkő, Kármen (2007) Hatékony vezetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vári, Tünde Éva (2007) Kossuth Lajos szerepe a reformkori sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Andrea (2007) Minden szóból tett fakad! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony, Ildikó (2007) "Sör vagy csokornyakkendő?" avagy a biliárdsport imázsa és médiában való helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsilkina, Lívia Viktorovna (2007) Outsourcing és humánpolitikai tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zách, Dániel (2007) A magyarországi autós és motoros szakújságírás múltja és jelene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Záray, Katalin (2007) Diskurálj! - Egy passió titkai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 09:40:31 CET.